Gå til innhold

Han lyger til meg - konfrontere han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver å dater en fyr, vi har møttes en del ganger og hatt sex. For en liten stund siden sa han at han ikke har snapchat lenger pga at telefon er ødelagt. Men på snapchat kan man gå inn på venner og se hvor mange snaper som er sendt. Og der ser jeg at han sender snaper hver dag. Kanskje litt stalkerish av meg å sjekke dette, men føler han har oppført seg rart i det siste og hadde en dårlig magefølelse på at han kanskje vil beholde meg til han finner noe "bedre". Eventuelt at han snakker med noen andre. Ser ut som at han sender mye snaper om kvelden. Virker nesten som han har en "snapedate" med noen. På toppen av det hele så har han avlyst avtale med meg denne uken. Med en legitim grunn så jeg ikke kan blir "sur" for det. Er drittlei av å sitte å "vente" på han. Blir irritert over tanken på at han tror at han kan playe meg.

Har ulike alternativer på hvordan jeg skal håndtere dette. 1) Bare la være å svare han 2) konfrontere han 3) Svare han og late som ingenting og bare se hva som skjer 4) Treffe han og late som ingenting for så å drite i han 

Anonymkode: 34bb6...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han fortjener ikke så mye som en forklaring. Bare Dino fyren! Dater jeg en fyr som ikke er ærlig med meg, går jeg bare til neste. Det er mange menn å velge mellom, og bruker heller energi på en ny en. 

Dumper du han, har du i det minste verdigheten i behold og sånne typer kommer gjerne krypende, når de skjønner at gresset ikke er grønnere på andre siden. Du må gjerne "rettferdiggjøre" løgnen hans ved å si at det sikkert er en naturlig forklaring på det, men da hadde du vel fått vite det allerede. Move on😊

Anonymkode: bd5e0...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han fortjener ikke så mye som en forklaring. Bare Dino fyren! Dater jeg en fyr som ikke er ærlig med meg, går jeg bare til neste. Det er mange menn å velge mellom, og bruker heller energi på en ny en. 

Dumper du han, har du i det minste verdigheten i behold og sånne typer kommer gjerne krypende, når de skjønner at gresset ikke er grønnere på andre siden. Du må gjerne "rettferdiggjøre" løgnen hans ved å si at det sikkert er en naturlig forklaring på det, men da hadde du vel fått vite det allerede. Move on😊

Anonymkode: bd5e0...321

Skjønner ikke hvor Dino kom fra😂 Mente selvsagt dumpe fjotten. 

Anonymkode: bd5e0...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke en eneste god forklaring på det. Så må jo bare dumpe han. Men har litt lyst å ha sex med han en gang til, for min egen del. Så kan jo bare gjøre det og så dumpe han, så kan han virkelig få seg noe å angre på. Litt tilfredsstillende også å vite noe han ikke vet. Tipper han tror han har to damer på gang nå, plutselig har han ingen og da kan han bare ha det så godt.

Anonymkode: 34bb6...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du helt sikker på dette ? at han avlyste en avtale kan være mange grunner , men den snapchat tingen ? jeg har ikke snapchat selv så vet ikke. men dere sender jo sms og ringer hverandre ? da må jo du vite om tlf er ødelagt. og om den er ødelagt så ordner han sikkert en ny en så fort som mulig ettersom de fleste er avhengi av tlf.

jeg syns du skal vente litt og ikke si noe. så se hvordan det eskalerer seg. kan hende han bruker deg for sex men det finner jo du ut av etterhvert. men la det gå en stund til og se , for det er ikke sikkert du har rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing: hvordan kan man se hvor mange snapper den andre sender? 

Anonymkode: 9da75...9c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke en eneste god forklaring på det. Så må jo bare dumpe han. Men har litt lyst å ha sex med han en gang til, for min egen del. Så kan jo bare gjøre det og så dumpe han, så kan han virkelig få seg noe å angre på. Litt tilfredsstillende også å vite noe han ikke vet. Tipper han tror han har to damer på gang nå, plutselig har han ingen og da kan han bare ha det så godt.

Anonymkode: 34bb6...b93

Du lurer bare deg selv. Han ser bare på deg som ett ligg. Ved å ha sex med han booster bare egoet hans. 

Blokker han fra tlf og SoMe, så er du kvitt problemet. I samme slengen kan du få deg litt ryggrad. 

Nå tar jeg pause fra singel forumet. Blir av og til matt over hvor desperate og lettlurte kvinner er. Ja, jeg er kvinne selv! 

Jeg er heller ikke bitter, hvis det er det du tror. Jeg er lykkelig gift og selv om jeg har vært utenfor datingverden i 5 år, får jeg fortsatt henvendelser på sånne typer, lik en du dater fordi jeg etterlot dem som ett stort spørsmålstegn, da jeg fant ut at de enten løy, eller datet flere samtidig. 

Anonymkode: bd5e0...321

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Avsporing: hvordan kan man se hvor mange snapper den andre sender? 

Anonymkode: 9da75...9c9

Om snapscoren øker ser man at de har sendt/mottatt snapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
43 minutter siden, pika skrev:

Om snapscoren øker ser man at de har sendt/mottatt snapper :)

Hvordan vet TS at han har sendt og ikke bare mottatt? Jeg er ikke så teknisk av meg, så beklager om det er er superteit spørsmål 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ashanti skrev:

Hvordan vet TS at han har sendt og ikke bare mottatt? Jeg er ikke så teknisk av meg, så beklager om det er er superteit spørsmål 😄

Tror kanskje snappene må åpnes før de telles i scoren.. Så han kan bare ha mottatt men om han har åpnet de så funker jo snapen hans.. Jeg kan teste etterpå å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
3 minutter siden, pika skrev:

Tror kanskje snappene må åpnes før de telles i scoren.. Så han kan bare ha mottatt men om han har åpnet de så funker jo snapen hans.. Jeg kan teste etterpå å se ;)

Aha, skjønner :) takk:) har aldri skjønt de poenggreiene på Snapchat😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Thursday, January 19, 2017 den 17.18, AnonymBruker skrev:

Finnes ikke en eneste god forklaring på det. Så må jo bare dumpe han. Men har litt lyst å ha sex med han en gang til, for min egen del. Så kan jo bare gjøre det og så dumpe han, så kan han virkelig få seg noe å angre på. Litt tilfredsstillende også å vite noe han ikke vet. Tipper han tror han har to damer på gang nå, plutselig har han ingen og da kan han bare ha det så godt.

Anonymkode: 34bb6...b93

Liker!!! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ashanti skrev:

Aha, skjønner :) takk:) har aldri skjønt de poenggreiene på Snapchat😄

Sjekket nå - og scoren endret seg ikke før snap`en ble åpnet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...