Gå til innhold

Eksamenskarakter fellessensur universitet/høyskole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg venter på eksamenskarakter da jeg tok eksamen i anatomi, fysiologi og biokjemi før jul. Det står at karakteren skal komme imorgen, men når pleier de å legge ut karakteren sånn ca? Noen som vet? Første universitetseksamenen min dette her :D 

Anonymkode: 95119...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vilkårlig, dessverre! Det kan være i det klokka bikker 23.59 i dag, eller 16.45 i morgen, eller om en uke... De skal si i fra hvis det blir forsinket da, men av erfaring gjør de ikke alltid det. Bare å smøre seg med litt tålmodighet er min erfaring i alle fall, selv om det sikkert ikke er svaret du vil ha :P 

Anonymkode: 91e44...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vilkårlig, dessverre! Det kan være i det klokka bikker 23.59 i dag, eller 16.45 i morgen, eller om en uke... De skal si i fra hvis det blir forsinket da, men av erfaring gjør de ikke alltid det. Bare å smøre seg med litt tålmodighet er min erfaring i alle fall, selv om det sikkert ikke er svaret du vil ha :P 

Anonymkode: 91e44...0c9

Å er det såpass altså.. Er det ikke bare å trykke på en knapp " legg ut karakteren til alle disse stakkars sykepleierstudentene " ? :fnise:

Anonymkode: 95119...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karakteren kommer senest rundt når skolen stenger for de ansatte, rundt kl 16 blir det sagt. :) Gjelder nok for de fleste universitet/høgskoler. 

Anonymkode: b1034...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk nettopp en Mail fra administrasjonen på skolen jeg går på om at sensuren ikke blir oversendt til skolene før i morgen (20/1). Og skolene vet ikke når på dagen sensuren kommer. Det er nok bare å fortsette å smøre seg med tålmodighet. ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på denne... 

Har veldig varierende erfaring dessverre. Har opplevd at karakterene blir lagt ut på slaget 00:00, at de har kommet 12.30 og at de har kommet 20.45... Helt umulig å si :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, lorelei6 skrev:

Vi fikk nettopp en Mail fra administrasjonen på skolen jeg går på om at sensuren ikke blir oversendt til skolene før i morgen (20/1). Og skolene vet ikke når på dagen sensuren kommer. Det er nok bare å fortsette å smøre seg med tålmodighet. ;) 

 

Hvilken skole går du på? Jeg sjekket e-posten min nå, og jeg har ikke fått 

Anonymkode: 95119...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. er helt skjelven :alice:krysser fingrene for alle :nori:

Anonymkode: bad0a...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått den! Fikk B :nori:er veldig fornøyd :)

Anonymkode: bad0a...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg fått den! Fikk B :nori:er veldig fornøyd :)

Anonymkode: bad0a...580

Jeg har også fått den, fikk C. Veldig merkelig, jeg regnet meg frem samme dag til at jeg kom til å få C - og var egentlig veldig fornøyd med det! Har gledd meg til den C-en siden desember. Men når jeg så den var det som et slag i trynet og jeg ble veldig veldig skuffet. Aner ikke hvorfor, jeg visste jo jeg fikk det, og har ikke tenkt tanken om noe annet! 

Kan ha en sammenheng med at jeg satt ved siden av 4 stykker som alle fikk A når sensuren ble publisert... Snakket med en venninne jeg ikke satt med også, og hun fikk B. Kanskje derfor jeg føler det var så sykt dårlig med C. Ble liksom øset opp og giret opp til 1000 av alle de som fikk A som satt liksom i en ring rundt meg :dry: Håper det går over... Jeg var jo egentlig veldig fornøyd med C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, boblevann skrev:

Jeg har også fått den, fikk C. Veldig merkelig, jeg regnet meg frem samme dag til at jeg kom til å få C - og var egentlig veldig fornøyd med det! Har gledd meg til den C-en siden desember. Men når jeg så den var det som et slag i trynet og jeg ble veldig veldig skuffet. Aner ikke hvorfor, jeg visste jo jeg fikk det, og har ikke tenkt tanken om noe annet! 

Kan ha en sammenheng med at jeg satt ved siden av 4 stykker som alle fikk A når sensuren ble publisert... Snakket med en venninne jeg ikke satt med også, og hun fikk B. Kanskje derfor jeg føler det var så sykt dårlig med C. Ble liksom øset opp og giret opp til 1000 av alle de som fikk A som satt liksom i en ring rundt meg :dry: Håper det går over... Jeg var jo egentlig veldig fornøyd med C.

Ja skjønner. Jeg så nettopp at B faktisk var gjennomsnittskarakteren på skolen min, etter å ha blitt såå høy på meg selv som fikk B :fnise: C er bra også, ikke vits i å sammenligne med andre så lenge du har gjort ditt beste :)

Anonymkode: bad0a...580

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner. Jeg så nettopp at B faktisk var gjennomsnittskarakteren på skolen min, etter å ha blitt såå høy på meg selv som fikk B :fnise: C er bra også, ikke vits i å sammenligne med andre så lenge du har gjort ditt beste :)

Anonymkode: bad0a...580

Nei jeg vet det, og var egentlig kjempefornøyd med C, derfor det er så rart at jeg plutselig ble så skuffet :P:( 

Hos oss var det like mange som fikk C og B! C var gjennomsnittskarakteren da, så det er jo ikke dårlig. Men jeg er veldig vant med å ligge over snittet, har fått nesten bare 5 og 6 på hele ungdomsskolen og vgs, og dette er første høyere utdanning jeg tar. Må venne meg til å være ''middelmådig'' :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, boblevann skrev:

Nei jeg vet det, og var egentlig kjempefornøyd med C, derfor det er så rart at jeg plutselig ble så skuffet :P:( 

Hos oss var det like mange som fikk C og B! C var gjennomsnittskarakteren da, så det er jo ikke dårlig. Men jeg er veldig vant med å ligge over snittet, har fått nesten bare 5 og 6 på hele ungdomsskolen og vgs, og dette er første høyere utdanning jeg tar. Må venne meg til å være ''middelmådig'' :fnise:

C er bra på høgskole/universitet altså! Man kommer inn på videreutdanninger i sykepleie med det :) 
Hvor får man se hvordan de andre i kullet gjorde det? Får ikke opp det grønne statistikkmerket på studentweb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...