Gå til innhold

Er det mange jenter som ønsker mann som er mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at det er forskjell på hokjønn og hankjønn. Jeg ønsker meg ei kvinne som er litt jente av seg, kler som som ei kvinne/jente, gjerne har typiske feminine trekk. Dette er viktig for at jeg skal bli tiltrukket. 

Det er jo stor forskjell på jente og gutt eller mann og kvinne, eller om du vil hankjønn eller ho-kjønn. 

Er det viktig for mange kvinner at mannen er typisk mann? Har mannlige trekk og oppfører seg som mann, og ikke "guttunge"? 

For mitt vedkommende er det sjarmerende med ei kvinne som kler seg som ei kvinne, oppfører seg som ei kvinne, og er ei typisk jente. 

Jeg føler mange kvinner kan være så "gutteaktige", og det finner jeg svært, svært turn-off. 

Innspill? 

- Mann i tjueårene

 

Anonymkode: 4a6ff...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg mener menn så mener jeg kanskje menn som ikke er "guttunge" lenger, om det er forståelig? 

Gjerne kom med innspill og hva du mener her!

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn som barberer seg under armene og på leggene <3

Anonymkode: 01f20...cd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer en "typisk mann" og ei "typisk kvinne". Hva er mannlige trekk og oppførsel i dine øyne?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på en "guttunge" og en mann som er mann?

Anonymkode: c9d02...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg mener menn så mener jeg kanskje menn som ikke er "guttunge" lenger, om det er forståelig? 

Gjerne kom med innspill og hva du mener her!

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

Ikke så veldig forståelig, jeg vil heller ha en moden mann enn en som oppfører seg som en guttunge, men det virker på innlegget ditt som du er mer opptatt av forskjeller mellom kjønn enn mellom ung/voksen?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg føler mange kvinner kan være så "gutteaktige", og det finner jeg svært, svært turn-off. 

Innspill? 

- Mann i tjueårene

 

Anonymkode: 4a6ff...d89

Det blir bedre når du blir litt eldre og mer moden. Å ikke kunne akseptere at kvinner er seg selv uten sminke, skjørt og annen staffasje, er noe som er litt typisk for guttunger. En ekte mann ser bak alt dette og finner det attraktivt at kvinner er selvstendige, handlekraftige individer. En kvinne blir ikke mer kvinne av å sminke seg, jåle seg og late som hun er svakere og mer føyelig enn hva hun er. Grow up! 

Anonymkode: 197a1...3f9

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemoglobin

Jenter og kvinner kan være gutteaktige og gutter og menn kan være kvinneaktige. Helt normalt. Men jeg regner med at du mener at jenter og kvinner skal sitte med bena i kryss hele tiden fordi du ikke tåler å se skrittet (når de har bukser på seg) og vite at det finnes noe varmt og bløtt der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i utgangspunktet så tror jeg de fleste jenter ønsker seg en mann som er mann. En som kan beskytte oss og som er stor og sterk. En ordentlig mann vasker heller ikke klær og gulv, fordi han ikke evner å se det. Men han fikser tunge løft og andre manneting. Også er det mye mer tiltrekkende med en slik menn, og ikke tøffel som dilter omkring og gjør typiske dameting.

Anonymkode: e7108...3a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i utgangspunktet så tror jeg de fleste jenter ønsker seg en mann som er mann. En som kan beskytte oss og som er stor og sterk. En ordentlig mann vasker heller ikke klær og gulv, fordi han ikke evner å se det. Men han fikser tunge løft og andre manneting. Også er det mye mer tiltrekkende med en slik menn, og ikke tøffel som dilter omkring og gjør typiske dameting.

Anonymkode: e7108...3a3

Det var noe àla dette til svar jeg var ute etter.

Alle andre brukere i tråden som fremdeles ikke skjønner kan lese svaret til (Anonymkode: e7108...3a3). 

Maskuline trekk er jo med på å gjøre en mann til en mann, er dette viktig ? 

Dette må jo være rette forumet til å diskutere sånt! :):)

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir bedre når du blir litt eldre og mer moden. Å ikke kunne akseptere at kvinner er seg selv uten sminke, skjørt og annen staffasje, er noe som er litt typisk for guttunger. En ekte mann ser bak alt dette og finner det attraktivt at kvinner er selvstendige, handlekraftige individer. En kvinne blir ikke mer kvinne av å sminke seg, jåle seg og late som hun er svakere og mer føyelig enn hva hun er. Grow up! 

Anonymkode: 197a1...3f9

feil! ikke gi en pekepinn på hva en "ekte mann" liker. en ekte mann liker det han selv vil og det er alt forskjellig fra person til person

34.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker menn som barberer seg under armene og på leggene <3

Anonymkode: 01f20...cd5

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, brownbrown skrev:

feil! ikke gi en pekepinn på hva en "ekte mann" liker. en ekte mann liker det han selv vil og det er alt forskjellig fra person til person

34.jpg

Ekte menn bruker ikke stupide memes iallefall :fnise: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe àla dette til svar jeg var ute etter.

Alle andre brukere i tråden som fremdeles ikke skjønner kan lese svaret til (Anonymkode: e7108...3a3). 

Maskuline trekk er jo med på å gjøre en mann til en mann, er dette viktig ? 

Dette må jo være rette forumet til å diskutere sånt! :):)

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

I såfall, nei :) Vil det da si at en "guttunge" er det motsatte av det dette innlegget beskriver?

Anonymkode: 76ef5...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I såfall, nei :) Vil det da si at en "guttunge" er det motsatte av det dette innlegget beskriver?

Anonymkode: 76ef5...0c8

Vel, en guttunge er jo ikke en "mann".

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vel, en guttunge er jo ikke en "mann".

-ts

Anonymkode: 4a6ff...d89

Neida. En guttunge er en prepubertal gutt. De fleste mener forskjellige ting når de omtaler voksne menn som guttunger, det er derfor du blir spurt om hva du legger i det. :) 

Anonymkode: c9d02...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Maverick* skrev:

Ekte menn bruker ikke stupide memes iallefall :fnise: 

ekte kvinner klarer vertfall å skrive "stupid" riktig. hva som er "ekte mann" eller "ekte kvinne " for noen varierer helt fra person til person. jeg har dame så jeg trenger ikke tenke på det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Svinepels skrev:

Hei!

Hei?

Anonymkode: 01f20...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, brownbrown skrev:

ekte kvinner klarer vertfall å skrive "stupid" riktig. hva som er "ekte mann" eller "ekte kvinne " for noen varierer helt fra person til person. jeg har dame så jeg trenger ikke tenke på det :)

Stakkars dame. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...