Gå til innhold

HTH kjøkken - erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer nybygg, og der er HTH-kjøkken standard, så ingenting å gjøre med leverandør av kjøkken. Noen erfaringer med HTH-kjøkken ? Prisgruppe 4 er utgangspunktet, men forstår ikke helt hvor forskjellen ligger i de forskjellige prisgruppene. Noen som kan komme med en enkel forklaring på hva som f eks skiller gruppe 3,4 og 5 ? 

Anonymkode: 645a5...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Fanteria skrev:

HTH og Designa ligger blant annet i samme prisgruppe. Sigdal i en over. 

Hth har egne prisgrupper i sitt sortiment,har ingenting med andre merker å gjøre. 

Det som avgjør prisgruppe er overflate på skrog, tykkelse på skrog og materialet skroget er laget av.  Hth har billige fronter som er anbudsfronter for å kunne vinne anbud, akkurat som alle andre konkurrenter har. 

Hth har en egen prosjektetavdeling som hjelper deg å designe kjøkkenet og eventuelt oppgradere, men hth nivå 4 gir mange valgmuligheter. 

Anonymkode: 3c247...8f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har standard hvit Sigdal kjøkken i et nybygg fra 2015. Eneste feilen er at en av frontene har begynt å flasse maling.

Anonymkode: 76bfb...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hth har egne prisgrupper i sitt sortiment,har ingenting med andre merker å gjøre. 

Det som avgjør prisgruppe er overflate på skrog, tykkelse på skrog og materialet skroget er laget av.  Hth har billige fronter som er anbudsfronter for å kunne vinne anbud, akkurat som alle andre konkurrenter har. 

Hth har en egen prosjektetavdeling som hjelper deg å designe kjøkkenet og eventuelt oppgradere, men hth nivå 4 gir mange valgmuligheter. 

Anonymkode: 3c247...8f8

var ikke klar over at de har et slikt prisoppsett, så da lærte jeg noe nytt.
Trodde det var mer generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bygget noen 1000 boliger. Med Hth, norema, Drømmekjøkjenet osv. Eneste sm utpeker seg negativt er Designa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2017 den 10.17, canacas skrev:

Jeg har HTH. Også i nybygg. Helt greit, men savner faktisk IKEA kjøkkenet der jeg bodde før. 

Er dette et nybygg som i "leilighet oppført med standard kjøkken, HTH, med muligheter for tilvalg" ? Og i så fall, måtte dere ut med mye for å få det slik dere ønsket ? Og et lite spørsmål på siden av tema, hvis dette er leilighet i nybygg, hvordan opplever du lydisoleringen mellom leilighetene ?

Anonymkode: 645a5...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et nybygg som i "leilighet oppført med standard kjøkken, HTH, med muligheter for tilvalg" ? Og i så fall, måtte dere ut med mye for å få det slik dere ønsket ? Og et lite spørsmål på siden av tema, hvis dette er leilighet i nybygg, hvordan opplever du lydisoleringen mellom leilighetene ?

Anonymkode: 645a5...d1e

Hei, jeg kjøpte for sent - men tilvalg var mulig ja. Mange som har fått veldig fine kjøkken. Jeg har fått noen navn og numre fra utbygger, og bestilt ting fra HTH selv i etterkant. Det har fungert fint. Tilvalg koster mye i påslag, spørs om det er greit å gjøre som jeg måtte gjøre. 

Lydisoleringen er temmelig drøy, jeg hører INGENTING. Så føler meg litt alene i bygget i blant. Uvant med tanke på at jeg bodde i et klassisk OBOS bygg fra 50-tallet før. Der hørte jeg det meste.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...