Gå til innhold

Forvirrende FF


Skitten Liten Pike

Anbefalte innlegg

Han er nok litt usikker selv, men vil ikke ha et forhold. Det er nesten alltid døfødt. Finnes selvsagt de som har klart det (min samboer ville ikke ha et forhold) så det spørs helt på omstendighetene. Har han sagt hvorfor han ikke vil ha det? 

Jeg synes han gjorde helt feil ved å si han kom til å gi deg et forhold. Men dette var i fylla? Han klarte nok ikke tenke så langt om han selv også er usikker på om han har følelser for deg. Uansett synes jeg han gjorde det riktig når han avsluttet når du sa du hadde følelser (det gjorde ikke min samboer, glad for det nå, men om han fortsatt hadde lekt med meg hadde det vært utrolig dårlig gjort). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, Inwe skrev:

Han er nok litt usikker selv, men vil ikke ha et forhold. Det er nesten alltid døfødt. Finnes selvsagt de som har klart det (min samboer ville ikke ha et forhold) så det spørs helt på omstendighetene. Har han sagt hvorfor han ikke vil ha det? 

Jeg synes han gjorde helt feil ved å si han kom til å gi deg et forhold. Men dette var i fylla? Han klarte nok ikke tenke så langt om han selv også er usikker på om han har følelser for deg. Uansett synes jeg han gjorde det riktig når han avsluttet når du sa du hadde følelser (det gjorde ikke min samboer, glad for det nå, men om han fortsatt hadde lekt med meg hadde det vært utrolig dårlig gjort). 

Han sier at han ikke er klar for et nytt forhold enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Skitten Liten Pike skrev:

Han sier at han ikke er klar for et nytt forhold enda.

Da spørs det helt på om du er villig til å vente og om du er villig til å vente forgjeves. Jeg ga samboer et ultimatum etter 4 mnd, ikke for å få fortgang på ting, men fordi jeg ikke kunne fortsette. Men vi hadde ingen FF avtale, vi datet bare. Han ville gjerne ha meg som venn, sexpartner og en å henge med, han var også trofast, men ville ikke definere det da han mente han alltid ødela det (noen psykiske problemer som jeg har op følelsen av at han tenker større enn de er). 

Har han forresten sagt noe om han vil ha et forhold med deg når han er klar? 

Jeg hadde ikke ventet de fire mnd jeg gjorde om jeg ikke visste han også ville ha meg. Han sa ikke direkte ut at han ville ha meg, men han sa han var glad i meg, likte å henge med meg, likte å ha sex med meg og ville være med meg hele tiden. Han planla også langt frem i tid oss i mellom. Så tegnene var der. Han sa vel også en gang at eneste grunnen til at vi ikke var sammen var disse psykiske greiene og at det ikke hadde med meg å gjøre. 

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Inwe skrev:

Da spørs det helt på om du er villig til å vente og om du er villig til å vente forgjeves. Jeg ga samboer et ultimatum etter 4 mnd, ikke for å få fortgang på ting, men fordi jeg ikke kunne fortsette. Men vi hadde ingen FF avtale, vi datet bare. Han ville gjerne ha meg som venn, sexpartner og en å henge med, han var også trofast, men ville ikke definere det da han mente han alltid ødela det (noen psykiske problemer som jeg har op følelsen av at han tenker større enn de er). 

Har han forresten sagt noe om han vil ha et forhold med deg når han er klar? 

Jeg hadde ikke ventet de fire mnd jeg gjorde om jeg ikke visste han også ville ha meg. Han sa ikke direkte ut at han ville ha meg, men han sa han var glad i meg, likte å henge med meg, likte å ha sex med meg og ville være med meg hele tiden. Han planla også langt frem i tid oss i mellom. Så tegnene var der. Han sa vel også en gang at eneste grunnen til at vi ikke var sammen var disse psykiske greiene og at det ikke hadde med meg å gjøre. 

Nei jeg har ikke spurt han om det. Han blir irritert bare jeg sier ordet "forhold", uansett hvilken sammenheng. Ikke vil han snakke om  tideligere forhold heller, så jeg vet ikke om det har skjedd noe som gjør at han ikke vil akkurat nå. 

Men det jeg stusser mest på er at han har sagt til kompisen sin at han vil mer. Det fikk jeg vite i forkant av den nyttårsfesten. Derfor er jeg veldig fortvilet over hele situasjonen.  Kompisen sier det, han sier det på fylla også nekter han totalt for det når han er edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

Nei jeg har ikke spurt han om det. Han blir irritert bare jeg sier ordet "forhold", uansett hvilken sammenheng. Ikke vil han snakke om  tideligere forhold heller, så jeg vet ikke om det har skjedd noe som gjør at han ikke vil akkurat nå. 

Men det jeg stusser mest på er at han har sagt til kompisen sin at han vil mer. Det fikk jeg vite i forkant av den nyttårsfesten. Derfor er jeg veldig fortvilet over hele situasjonen.  Kompisen sier det, han sier det på fylla også nekter han totalt for det når han er edru.

Han høres litt ut som samboeren min faktisk. Han ble også sur om jeg nevnte forhold. Uansett om jeg nevnte at jeg ville ha et med han eller om jeg nevnte at venninna mi hadde fått ny kjæreste. Det var rett og slett veldig skummelt. Det ble mang en diskusjon før jeg ga opp hele greia. Når jeg ga han ultimatumet var det mer for å skåne meg selv enn jeg trodde det kom til å funke. 

Tror du enten må vente å se, altså fortsette som før eller droppe fyren. Alt etter hva du orker og hvordan det påvirker deg. Si fra til han om du ikke orker mer, så får han sjansen til å ta et valg. Det skumle med det er at du må følge opp om han ikke vil mer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært/er i nøyaktig samme situasjon. Han gikk i månedsvis og sa at han ville ha et forhold, jeg måtte bare gi han tid, til å i etterkant si at han ikke tidligere hadde villet ha et forhold mens han nå hellet mer og mer mot det (altså han løy i begynnelsen for å holde meg på gress) Nå var han åpen for et forhold, i hvert fall sånn nesten helt 100%. Og jeg gikk og ventet og håpte. Han har presentert seg som damen sin men det er lite eller som er forandret i "forholdet" vårt. Det føles ikke som et forhold, det føles fremdeles som vi er FF. Jeg mistenker derfor at han fremdeles lyver for å holde meg varm. Han spør meg også om ikke jeg er glad for å ha fått han til å "snu" og ville være sammen.

Det er ingen som fortjener å ha det sånn, gå og føle seg som sånn halvveis god nok. Heldigvis har jeg sett lyset nå, at jeg fortjener så mye bedre. Har aldri vært borti noe lignende og selv om jeg har utrolig sterke følelser for han så gidder jeg ikke kaste bort mer tid på å føle at jeg aldri "når opp" til at vi skal ha et fullverdig forhold. Mitt råd er å stikke og heller finner noen som digger deg 100% for den du er og VIL være i et forhold. Tror også at enkelte har lett for å si ting de føler der og da, det hadde i hvert fall min. Han brukte ord som "glad i deg" leeeenge før det viste seg at han faktisk mente det. Samme med "elsker deg" i fylla.

Se på handlingene hans, ikke det han (av og til) sier.

Anonymkode: 7d246...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at du har gjort deg avhengig av denne mannen. Det hadde vært lurt om du finner deg en ny elsker, gjerne i tillegg til han du har. Ingenting i veien for å ha to elskere. Kos deg.

Anonymkode: 0e339...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk mer tid ham. Han vil ikke ha deg, det er kun sex han er ute etter.

Har du ikke lyst til å være med en som liker deg for annet enn underlivet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært/er i nøyaktig samme situasjon. Han gikk i månedsvis og sa at han ville ha et forhold, jeg måtte bare gi han tid, til å i etterkant si at han ikke tidligere hadde villet ha et forhold mens han nå hellet mer og mer mot det (altså han løy i begynnelsen for å holde meg på gress) Nå var han åpen for et forhold, i hvert fall sånn nesten helt 100%. Og jeg gikk og ventet og håpte. Han har presentert seg som damen sin men det er lite eller som er forandret i "forholdet" vårt. Det føles ikke som et forhold, det føles fremdeles som vi er FF. Jeg mistenker derfor at han fremdeles lyver for å holde meg varm. Han spør meg også om ikke jeg er glad for å ha fått han til å "snu" og ville være sammen.

Det er ingen som fortjener å ha det sånn, gå og føle seg som sånn halvveis god nok. Heldigvis har jeg sett lyset nå, at jeg fortjener så mye bedre. Har aldri vært borti noe lignende og selv om jeg har utrolig sterke følelser for han så gidder jeg ikke kaste bort mer tid på å føle at jeg aldri "når opp" til at vi skal ha et fullverdig forhold. Mitt råd er å stikke og heller finner noen som digger deg 100% for den du er og VIL være i et forhold. Tror også at enkelte har lett for å si ting de føler der og da, det hadde i hvert fall min. Han brukte ord som "glad i deg" leeeenge før det viste seg at han faktisk mente det. Samme med "elsker deg" i fylla.

Se på handlingene hans, ikke det han (av og til) sier.

Anonymkode: 7d246...289

Det er ikke noe kjekt å ikke føle seg bra nok nei 🙁 

Han sender så mange blandede signaler. Som jeg skrev i HI så behandler han meg som en kjæreste. Jeg har ofte lagt merke til at han sitter og ser på meg når vi ser film for eks. Når vi ligger i sengen kan han ligge og så meg inn i øynene i evigheter. Jeg blir bare så forvirret. Jeg har hatt en ff før over og det var ikke i nærheten av det jeg har hatt med han nå. Da var det kun å ha sex, slappe litt av etterpå og stikke. Men han jeg har nå har vi sex ca 10% av den tiden vi er sammen.. har vært med hverandre opp til 2 dager i strekk osv..

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du har gjort deg avhengig av denne mannen. Det hadde vært lurt om du finner deg en ny elsker, gjerne i tillegg til han du har. Ingenting i veien for å ha to elskere. Kos deg.

Anonymkode: 0e339...df9

Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, så vi er på en måte forpliktet til hverandre. Andre utenforstående tror at vi er sammen eller dater. Jeg synes det vi har er mer likt et uoffisielt forhold enn FF..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tahini skrev:

Ikke bruk mer tid ham. Han vil ikke ha deg, det er kun sex han er ute etter.

Har du ikke lyst til å være med en som liker deg for annet enn underlivet ditt?

Vi har vært med hverandre uten å ha sex, så det er nok ikke bare underlivet mitt han liker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skitten Liten Pike skrev:

Vi har vært med hverandre uten å ha sex, så det er nok ikke bare underlivet mitt han liker..

Men han vil jo ikke ha deg som kjæreste. 

For ham er du en ubetalt hore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skitten Liten Pike skrev:

Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, så vi er på en måte forpliktet til hverandre. Andre utenforstående tror at vi er sammen eller dater. Jeg synes det vi har er mer likt et uoffisielt forhold enn FF..

Nei.

Hvis han ville ha et forhold med deg hadde du vært kjæresten hans nå.

Du er ikke god nok i hans øyne. Han kan putte penis i deg, men det er alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2017 den 4.12, Skitten Liten Pike skrev:

 

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får mer følelser om vi fortsetter å treffes nå som jeg ikke har noe særlig tillit til han. Vi har fantastisk god sex  så jeg vil helst ikke avslutte det. 

 

Men hvis det er forhold du vil ha så har du egentlig lurt deg selv med å gi ham karamellen uten at dere er ilag. Sjansen din er over med denne fyren, han vil ikke være ilag med deg, så for å komme deg videre med livet ditt blir du nødt til å kutte ham ut og ønske ham hell og lykke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Skitten Liten Pike skrev:

Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, så vi er på en måte forpliktet til hverandre. Andre utenforstående tror at vi er sammen eller dater. Jeg synes det vi har er mer likt et uoffisielt forhold enn FF..

Men da sier du bare til fyren at dette ikke holder for deg, at du vil ta til deg en ny elsker. Det er ikke noe du spør han om. Du gjør det du vil. Du har latt denne fyren ha deg i sin hule hånd, og det må du slutte med.

Anonymkode: 0e339...df9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

Det er ikke noe kjekt å ikke føle seg bra nok nei 🙁 

Han sender så mange blandede signaler. Som jeg skrev i HI så behandler han meg som en kjæreste. Jeg har ofte lagt merke til at han sitter og ser på meg når vi ser film for eks. Når vi ligger i sengen kan han ligge og så meg inn i øynene i evigheter. Jeg blir bare så forvirret. Jeg har hatt en ff før over og det var ikke i nærheten av det jeg har hatt med han nå. Da var det kun å ha sex, slappe litt av etterpå og stikke. Men han jeg har nå har vi sex ca 10% av den tiden vi er sammen.. har vært med hverandre opp til 2 dager i strekk osv..

Vi har en avtale om at vi ikke skal ha sex med andre, så vi er på en måte forpliktet til hverandre. Andre utenforstående tror at vi er sammen eller dater. Jeg synes det vi har er mer likt et uoffisielt forhold enn FF..

Han sender ikke blandede signaler. Du klarer bare ikke lese signaler. Hvilken del av "jeg vil ikke ha et forhold med deg" forstår du ikke?

At du ikke hadde liknende forhold med tidligere FF betyr ingenting. Det betyr bare at du har lagt en standard så lav som en dørlist, så enhver som gjør noe som helst mer er plutselig en "kjæreste" i dine øyne. Det er slik du ser tingene - det er ikke slik de er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snill scorpion
På 20.1.2017 den 18.00, Skitten Liten Pike skrev:

Nei jeg har ikke spurt han om det. Han blir irritert bare jeg sier ordet "forhold", uansett hvilken sammenheng. Ikke vil han snakke om  tideligere forhold heller, så jeg vet ikke om det har skjedd noe som gjør at han ikke vil akkurat nå. 

Men det jeg stusser mest på er at han har sagt til kompisen sin at han vil mer. Det fikk jeg vite i forkant av den nyttårsfesten. Derfor er jeg veldig fortvilet over hele situasjonen.  Kompisen sier det, han sier det på fylla også nekter han totalt for det når han er edru.

Hvordan ble dere kjent? Fester dere sammen? Da er det jo alltid fare tilstede for følelser? Det jeg har hørt om slike forhold er at man treffer i blant for kos og ikke har noe mer med hverandres liv å gjøre, hverken vondt eller godt. 

Vil gjerne vite mer om hvordan er det å ha en FF. Hva forventer man fra en, oppførsel og slik.

Endret av snill scorpion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg litt kjip som sier dette, men ingenting av det du beskriver tyder på at han kommer til å bli kjæresten din. Hvordan man behandler en FF varierer veldig, men i utgangspunktet er det jo noen man synes er bra nok både som venn og sexpartner, men ikke som kjæreste. Min forrige FF sa også mye rart når han var full, det betyr ikke at han var forelsket. For mange blir følelser litt forsterket når man er full, slik at man sier at man ønsker noe mer. Det er faktisk hva han sier når han er edru som teller. Vil han ikke ha et forhold når han er edru, så kan det faktisk ikke bli noe forhold.

Anonymkode: 82d31...8bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det du vil høre for at han fortsatt skal ha tilgang til deg.  Det er ikke særlig sympatisk.

Når det er sagt, så har du satt deg selv i en vanskelig følelsesmessig situasjon ved å si du er interessert i en FF-relasjon selvom det egentlig ikke er nok for deg.  Han vil værer FF men vet du er interessert i mer.  Du har sagt du vil være FF men er åpen for forhold, og du vet han er interessert i mindre.  Utgangspunktet hans er nok at dere er FF, og vil du mer anser han ikke det for å være noe han trenger å ta hensyn til.  Hvis dere hadde datet vil jeg tro han hadde sett annerledes på det, og dere hadde gjensidig avbrutt relasjonen når det kom til punktet at du vil mer enn han.

Du skriver du advarte ham om at det var stor sjanse for at du kom til å få følelser.  Det betyr ikke at du skal tolke det som at følelser fra deg var noe han ønsket da han valgte å gå videre med deres FF-relasjon.

Gi f i hva han sier til deg og andre når han er full.  Mesteparten av tiden er han ikke full vil jeg tro. 

Ta ansvar for deg selv og kom deg ut av dette.  Han er ikke forvirrende, men fordi du er forelsket velger du kun å legge vekt på det han sier når han er full som er positivt for deg.  Ikke hva han sier og ikke minst gjør når han er edru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marie90 skrev:

Han sender ikke blandede signaler. Du klarer bare ikke lese signaler. Hvilken del av "jeg vil ikke ha et forhold med deg" forstår du ikke?

At du ikke hadde liknende forhold med tidligere FF betyr ingenting. Det betyr bare at du har lagt en standard så lav som en dørlist, så enhver som gjør noe som helst mer er plutselig en "kjæreste" i dine øyne. Det er slik du ser tingene - det er ikke slik de er. 

Så røff trenger du ikke være mot TS. At han ser på henne lenge, kan være et tegn på at hun betyr noe for han. Men mannen er tydeligvis ikke klar for et forhold. Det trenger ikke ha noe med TS å gjøre.

Jeg gjentar mitt tidligere råd til TS: skaff deg en ny elsker. Du har ingen grunn til å være eksklusiv overfor han du har nå.

Anonymkode: 0e339...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...