Gå til innhold

Forvirrende FF


Skitten Liten Pike

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en pulevenn i snart to mnd. Jeg er åpen for forhold, men han er ikke og dette har vi vært klare på fra starten. Vi ble likevel enig i å prøve å være FF. Jeg advarte han om at sjansen for at jeg kom til å få følelser var stor og han sa at jeg skulle slappe av og ikke tenke så mye på det. Det starter fint og etter hvert begynte han å behandle meg mer og mer som en kjæreste. Kos, kyss, sex, mye kontakt når vi ikke var sammen, introduserte meg for venner osv. Vi var på fest sammen på nyttårsaften og da kalte han meg daten og damen hans foran vennene hans. Senere på kvelden når vi var alene sa han at han skulle gi meg det jeg ville ha (forhold) men at jeg måtte gi han tid. Dette satte selvfølgelig følelsene mine i sving, som jeg hadde klart å holde på avstand frem til han sa dette. 

Tok dette opp med han her hin dagen og da sa han at han fortsatt ikke vil ha et forhold og at han ikke kommer til å få følelser for meg. Jeg ble selvfølgelig såret av dette og ble skikkelig lei meg og fortvilet. Fortalte han at jeg hadde fått følelser for han og alt ble bare helt rart mellom oss. Begge vil egentlig fortsette, men han ble nok litt skremt av av at jeg har fått følelser, til tross for at han ba meg om å "slappe av og ikke tenke på det". Han visste at det kunne skje så jeg synes det er rart at han reagerte negativt på det. 

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får mer følelser om vi fortsetter å treffes nå som jeg ikke har noe særlig tillit til han. Vi har fantastisk god sex  så jeg vil helst ikke avslutte det. 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg måtte bare få det ut og kanskje få noen andre synspunkter på det. Jeg skjønner bare ikke hvordan han kunne si til meg at han ville mer, når han vet at det er det jeg egentlig vil, når det ikke er sant. De fleste er jo ærlig på fylla og vennene hans har aldri opplevd at han farer med løgn. Det er jo en stygg ting å lyge om til en som vil mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryt kontakten, og finn en som er ærlig, er mitt råd.

Han leker jo med følelsene dine!

Anonymkode: 524ff...389

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kanskje FF-opplegget ikke er så lurt for deg?

Kanskje det du innert inne ønsker er et kjærlighetsforhold?

Kjærlighetsforhold starter ikke som Fuckfriends-opplegg.

Anonymkode: 524ff...389

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært ærlig fra starten av så jeg skjønner bare ikke hvorfor han ville gjøre noe sånt. 

Ja innerst inne vil jeg ha et kjærlighetsforhold og det vet han. Og jeg er fult klar over at han ikke er interessert i det så jeg slo fra meg tanken før jeg møtte han for første gang. Hadde han ikke sagt det han sa på nyttårsaften så hadde jeg fortsatt ikke hatt følelser for han. 

Jeg er ganske lei av dating etter å ha blir avvist og dumpet x antall ganger så jeg har på en måte gitt opp å prøve å finne noen, men jeg vil fortsatt ha sex og siden one night stand ikke er aktuelt for meg, er det ingen andre muligheter enn FF.. han behandler meg som om vi var kjærester og jeg kan ikke skjønne hvordan han klarer det uten å føle noe som helst for meg.

jeg har spurt hvorfor han ikke vil føle noe, men da blir han sur og sier at han ikke vil føle noe fordi han ikke har lyst til å føle noe.. men det må da være en grunn til det? Noe som har gjort at han ikke vil. Han er ikke noe særlig åpen så det er vanskelig å snakke med han om sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ei jente som har en pulevenn og vil noe mer. Kutt det ut. Dette er ikke noe for deg! Hvis han ville hatt deg ville du ikke måtte lage en tråd inne på KG for å analysere noe som helst. Det vet innerst inne og.


Han vil ikke noe mer. Du gir han alle fordele ved et forhold uten ekslusivitet. Han vil ha mulighet til å pule og date andre. Tøft, men sant.

Anonymkode: 5bb99...c11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

Han har vært ærlig fra starten av så jeg skjønner bare ikke hvorfor han ville gjøre noe sånt. 

Ja innerst inne vil jeg ha et kjærlighetsforhold og det vet han. Og jeg er fult klar over at han ikke er interessert i det så jeg slo fra meg tanken før jeg møtte han for første gang. Hadde han ikke sagt det han sa på nyttårsaften så hadde jeg fortsatt ikke hatt følelser for han. 

Jeg er ganske lei av dating etter å ha blir avvist og dumpet x antall ganger så jeg har på en måte gitt opp å prøve å finne noen, men jeg vil fortsatt ha sex og siden one night stand ikke er aktuelt for meg, er det ingen andre muligheter enn FF.. han behandler meg som om vi var kjærester og jeg kan ikke skjønne hvordan han klarer det uten å føle noe som helst for meg.

jeg har spurt hvorfor han ikke vil føle noe, men da blir han sur og sier at han ikke vil føle noe fordi han ikke har lyst til å føle noe.. men det må da være en grunn til det? Noe som har gjort at han ikke vil. Han er ikke noe særlig åpen så det er vanskelig å snakke med han om sånt.

Ta hintet. Det er ikke noe mer å analysere.

Anonymkode: 5bb99...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ville nok bare vite om han kunne greie å snurre deg rundt lillefingeren. Et egoboost.

Anonymkode: 6381a...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiker dette her. Spørsmålet har vært opp i 1000-vis av tråder på KG. Svaret er allerede gitt.

Anonymkode: 3e1ca...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bli i et FF forhold i håp om at du etterhvert skal få bli kjæresten hans. Da er du ikke hans FF, da er du en som prøver å vinne han over. Du skriver at du vil forbli hans FF fordi sexen er så fantastisk, men hvis du er litt ærlig med deg selv så er vel hovedgrunnen at du vil ha han som kjæreste. Du føler deg sveket, og prøver å fremstille det som at han er slem og "flakey", men realiteten er at han har vært ærlig fra starten av, og du har valgt å ignorere det han har sagt. Det går ikke an å fortsette å være FF med en man har følelser for, da er han, per definisjon, ikke en FF lenger. 

Som en over nevner, dette er en klassisk situasjon. FF føler seg "lurt" eller sveket, men realiteten er at de selv ikke har vært ærlige med sin hensikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro det var x-en min du dater... Dere møttes ikke i Danmark vel? 

Anonymkode: ee5c9...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

Jeg har hatt en pulevenn i snart to mnd. Jeg er åpen for forhold, men han er ikke og dette har vi vært klare på fra starten. Vi ble likevel enig i å prøve å være FF. Jeg advarte han om at sjansen for at jeg kom til å få følelser var stor og han sa at jeg skulle slappe av og ikke tenke så mye på det. Det starter fint og etter hvert begynte han å behandle meg mer og mer som en kjæreste. Kos, kyss, sex, mye kontakt når vi ikke var sammen, introduserte meg for venner osv. Vi var på fest sammen på nyttårsaften og da kalte han meg daten og damen hans foran vennene hans. Senere på kvelden når vi var alene sa han at han skulle gi meg det jeg ville ha (forhold) men at jeg måtte gi han tid. Dette satte selvfølgelig følelsene mine i sving, som jeg hadde klart å holde på avstand frem til han sa dette. 

Tok dette opp med han her hin dagen og da sa han at han fortsatt ikke vil ha et forhold og at han ikke kommer til å få følelser for meg. Jeg ble selvfølgelig såret av dette og ble skikkelig lei meg og fortvilet. Fortalte han at jeg hadde fått følelser for han og alt ble bare helt rart mellom oss. Begge vil egentlig fortsette, men han ble nok litt skremt av av at jeg har fått følelser, til tross for at han ba meg om å "slappe av og ikke tenke på det". Han visste at det kunne skje så jeg synes det er rart at han reagerte negativt på det. 

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får mer følelser om vi fortsetter å treffes nå som jeg ikke har noe særlig tillit til han. Vi har fantastisk god sex  så jeg vil helst ikke avslutte det. 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg måtte bare få det ut og kanskje få noen andre synspunkter på det. Jeg skjønner bare ikke hvordan han kunne si til meg at han ville mer, når han vet at det er det jeg egentlig vil, når det ikke er sant. De fleste er jo ærlig på fylla og vennene hans har aldri opplevd at han farer med løgn. Det er jo en stygg ting å lyge om til en som vil mer.

å starte med pulevenner er dumt. da skjer jo slikt som dette. å menn utnytter det til de grader. han vil ha uforpliktende sex og samtidig kunne gjørre hva han vil ved siden av ....ikke få deg pulevenn. ikke vær billig . da ender det slik. ikke la han utnytte deg . han prøver vell å forlenge det så lenge han kan

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han finne seg noen andre å pule og ikke gjør det der mot deg selv igjen. Gå for kjæreste eller ingenting.

Anonymkode: 8dfdf...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn går det, når unger skal leke voksne.

Anonymkode: 7b023...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han vil ikke få følelser for deg. Menn trenger ikke følelser for den dem puler, kvinner pleier å være noe anderledes satt sammen. Det har du nå fått oppleve. Du sier du ikke kommer til å få _MER_ følelser for han. Ergo har du jo følelser for han.

Selv om han visste at det kom til å skje, så er faktisk ikke han ansvarlig for dine følelser. Du visste det samme, men du valgte å fortsette. Du satt deg selv i denne situasjonen. Var det rett av han å utnytte deg for sexen? Vel, det er diskutabelt.


Vil du fortsette å være knulledukka hans?? Synes du det er stas? Synes du det er greit overfor deg selv at siden du ikke kan få ett forhold med han, så tar du det nest beste selv om det ikke er bra for psyken din??

Anonymkode: cef3c...9b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

 Senere på kvelden når vi var alene sa han at han skulle gi meg det jeg ville ha (forhold) men at jeg måtte gi han tid.

For en selvopptatt fjols. Mener han at han er snill nå da, og at du er heldig som får ha et forhold med ham?

Så kan han ikke gi deg det en gang. Vet du, glem han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Skitten Liten Pike skrev:

Jeg har hatt en pulevenn i snart to mnd. Jeg er åpen for forhold, men han er ikke og dette har vi vært klare på fra starten. Vi ble likevel enig i å prøve å være FF. Jeg advarte han om at sjansen for at jeg kom til å få følelser var stor og han sa at jeg skulle slappe av og ikke tenke så mye på det. Det starter fint og etter hvert begynte han å behandle meg mer og mer som en kjæreste. Kos, kyss, sex, mye kontakt når vi ikke var sammen, introduserte meg for venner osv. Vi var på fest sammen på nyttårsaften og da kalte han meg daten og damen hans foran vennene hans. Senere på kvelden når vi var alene sa han at han skulle gi meg det jeg ville ha (forhold) men at jeg måtte gi han tid. Dette satte selvfølgelig følelsene mine i sving, som jeg hadde klart å holde på avstand frem til han sa dette. 

Tok dette opp med han her hin dagen og da sa han at han fortsatt ikke vil ha et forhold og at han ikke kommer til å få følelser for meg. Jeg ble selvfølgelig såret av dette og ble skikkelig lei meg og fortvilet. Fortalte han at jeg hadde fått følelser for han og alt ble bare helt rart mellom oss. Begge vil egentlig fortsette, men han ble nok litt skremt av av at jeg har fått følelser, til tross for at han ba meg om å "slappe av og ikke tenke på det". Han visste at det kunne skje så jeg synes det er rart at han reagerte negativt på det. 

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke får mer følelser om vi fortsetter å treffes nå som jeg ikke har noe særlig tillit til han. Vi har fantastisk god sex  så jeg vil helst ikke avslutte det. 

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men jeg måtte bare få det ut og kanskje få noen andre synspunkter på det. Jeg skjønner bare ikke hvordan han kunne si til meg at han ville mer, når han vet at det er det jeg egentlig vil, når det ikke er sant. De fleste er jo ærlig på fylla og vennene hans har aldri opplevd at han farer med løgn. Det er jo en stygg ting å lyge om til en som vil mer.

Ts:du må jo nevne et faktisk eksempel på løyn før du kan beskylde folk rfor å lyve.

 

Fyren sier rett ut at han ikke er interessert i et forhold. Du sier du liker han og er redd for å falle for han. Han regner (som folk flest)  med at du er voksen nok til å ta ansvar for deg selv og dine følelser. Dem er det ikke han som styrer.

 

så drar dere på fest. Ord som date (jeg har brukt det om alt fra barn til mine egne foreldre og folk jeg jobber med) betyr ikke "dette er kjæresten min" det betyr "jeg kom med denne personen". Når han verken har spurt deg eller gitt deg indikasjon på at dere er annet enn FF (som han har sagt i klartekst) så er jeg usikker på hvorfor du tenkte det var lurt å begynne å tolke vilt og gripe etter halmstrå? :klo: Uansett: ditt valg. Han står ikke ansvarlig for dine valg.

Anonymkode: 57b0e...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aner du hvor verdiløs du gjør deg selv når du horer rundt sånn? Vær så snill! Skjerp deg! 
Få deg en ordentlig kjæreste, gift deg, få barn, bidra i samfunnet.

Anonymkode: b7be0...118

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts:du må jo nevne et faktisk eksempel på løyn før du kan beskylde folk rfor å lyve.

 

Fyren sier rett ut at han ikke er interessert i et forhold. Du sier du liker han og er redd for å falle for han. Han regner (som folk flest)  med at du er voksen nok til å ta ansvar for deg selv og dine følelser. Dem er det ikke han som styrer.

 

så drar dere på fest. Ord som date (jeg har brukt det om alt fra barn til mine egne foreldre og folk jeg jobber med) betyr ikke "dette er kjæresten min" det betyr "jeg kom med denne personen". Når han verken har spurt deg eller gitt deg indikasjon på at dere er annet enn FF (som han har sagt i klartekst) så er jeg usikker på hvorfor du tenkte det var lurt å begynne å tolke vilt og gripe etter halmstrå? :klo: Uansett: ditt valg. Han står ikke ansvarlig for dine valg.

Anonymkode: 57b0e...415

Han løy om at han ville mer? Det skrev jeg jo. 

Han kalte meg damen hans også. Det har en litt annen betydning en "daten". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aner du hvor verdiløs du gjør deg selv når du horer rundt sånn? Vær så snill! Skjerp deg! 
Få deg en ordentlig kjæreste, gift deg, få barn, bidra i samfunnet.

Anonymkode: b7be0...118

Horer rundt? Seriøst? 

Ja jeg vil ha kjæreste, men hver gang jeg har hatt noe på gang med noen så går det alltid til helvete. Jeg har et behov for sex, som de fleste andre mennesker og når jeg ikke er bra nok til å være i et forhold med så tar jeg det jeg får. 

Spar meg fra å fortelle meg hvor dum jeg er. Det er mitt valg og det er meg det går ut over. Ikke dere. Får jeg mer følelser så får jeg ta konsekvensene av det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle nesten tro det var x-en min du dater... Dere møttes ikke i Danmark vel? 

Anonymkode: ee5c9...433

Nei det gjorde vi ikke haha. Han er nok ikke den eneste som er sånn desverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...