Gå til innhold

Lunsj i Stavanger??


3ern

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren er relativt nyinnflyttet til Stavanger og om kort tid fyller jeg år. I den forbindelsen er planen min en koselig lunsj/champagnelunsj sammen, men er ikke så godt kjent med byen enda. Hvor skal vi spise? Har du noen tips? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ostehuset er fint, men travelt. Det får man i alle fall god mat.

Fish and Cow er en veldig bra plass.

Renaa(?) Matbaren, veldig bra

Den restauranten som ligger på Oljemuseet, veldig bra.

Døgnvill, gode burgere

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sting e nedpå og veldig koselig. Suppe, sandwich osv. De er berømt for sjokoladekaken sin.

Harry Pepper har dødsgod mexicansk mat og er rolig og herlig til lunsjtider i helgene. God vin og gode drinker også.

Ostehuset (tapas, ost, pizza, supper m.m) og Renaa express (pizza eller amerikanske pannekaker) har dødsgod mat, men passer mer for en venninelunsj/ avbrekk i shopping fordi det er veldig hektisk og store lokaler.

Thai cuisine ligger på hjørnet av fargegatå og har dødsgod mat. Ikke fastfood, men skikkelig god mat. Hvite duker og pent. Rolig stemning. Mitt tips: Kjøp 5-6 småretter og del. De har bla.a en anderett som er veldig god. 

Si fra hva det blir til 😌

Anonymkode: 5a40d...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OO glemte Al Forno. Klassisk og god italiensk mat. Romantisk. Be om å få sitte i 2. etasje hvis dere vil ha det litt stille 

Anonymkode: 5a40d...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostehuset har vi vært på tidligere, der var det veldig hektisk og bråkete (ikke den koselige stemningen jeg er ute etter mao). Tenker at vi da står mellom Sting, Renaa matbaren eller bevaremegvel.

Takk for tips, regner med at jeg får meg en koselig bursdag! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...