Gå til innhold

trenger samfunnsengasjertes mening


nysgjerrigpålivet

Anbefalte innlegg

Jeg skal skrive bachelor i statsvitenskap og har bestemt meg for å ha politisk ekstremisme i liberaldemokratiske samfunn som tema. Tanken min var å ha dette med fokus på media, og hvorvidt dette kan ha en sammenheng. Spørsmål jeg tenker å stille i oppgaven er hvorvidt medier i et liberalt demokrati bør gi politiske og/eller religiøse ekstremister bedre tilgang. Jeg har fått inntrykket av at hver gang jeg nevner dette tema til noen så får jeg responsen "åå, mhm, akkurat". Det er ikke de reaksjonene jeg ønsker. Jeg vil ha "ÅÅ SÅ SPENNENDE, UHH". Så mitt spørsmål til dere er følgende: Er dette interessant? Kan jeg stille det på en annen måte eller i en annen retning? Har dere forslag til andre spørsmål rundt samme tema som kan være mer interessant?  

Jeg selv synes dette tema er utrolig interessant, og ikke minst aktuelt. Også noe jeg kunne tenkt meg å fortsatt med videre. 

Takk på forhånd, hilsen forvirret sjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er fordi temaet er provoserende at folk reagerer med å ikke vite hva de skal si? Jeg synes i alle fall det er spennende. Det som provoserer trigger meg. 

Anonymkode: 882a0...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...