Gå til innhold

48 åring med 30 åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om det? Er det litt spesielt? Jeg liker han, men er usikker på om han bare er ute etter noe fysisk eller et seriøst forhold

Anonymkode: 5c9b3...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gregor Clegane

Ser ikke noe galt i det. Dere er begge voksne personer. Hvis du liker han og intensjonene hans er tilfredsstillende, er det bare å kjøre på. Har hørt om mye drøyere aldersforskjeller enn det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er 18 år eldre enn meg. For oss fungerer det veldig bra. Merker ikke aldersforskjellen. Det kommer helt an på om dere passer sammen, ikke hvor stor aldersforskjell det er mellom dere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe galt i det, men bare husk at når du er 50 så er han 68. Da vil aldersforskjellen kanskje ha mer å si (for deg).

Anonymkode: a6e5a...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Er det litt spesielt? Jeg liker han, men er usikker på om han bare er ute etter noe fysisk eller et seriøst forhold

Anonymkode: 5c9b3...e3d

kjenner en som var 18 år da hun ble sammen med en på 46.....det gikk ikke så bra for å si det sånn. sinnsyke aldersforskjeller vil aldrig gå. hun er nå 25 og han over 50. de er ikke sammen og hun er alenemamma med 3 unger. hun sliter noe jevelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg ut i fra at han er yngst, så da kommer det vel an på om han har, eller har lyst på barn. Han kan selvsagt ønske noe seriøst uansett, men det gjør straks ting litt vanskeligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Nå går jeg ut i fra at han er yngst, så da kommer det vel an på om han har, eller har lyst på barn. Han kan selvsagt ønske noe seriøst uansett, men det gjør straks ting litt vanskeligere.

Nei, det er jeg som er yngst. Både han og jeg har barn fra før og vil ikke ha flere. 

Skal sies at jeg møtte han på Tinder.. har litt dårlig erfaring derfra fra før, men det betyr jo ikke at han er lik. Datet en 38 åring lenge, men han ville ikke ha noen forpliktelser med en "Tinder jente".. Så jeg ble dumpa så fort han møtte en dame utenom Tinder. 

TS

Anonymkode: 5c9b3...e3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er jeg som er yngst. Både han og jeg har barn fra før og vil ikke ha flere. 

Skal sies at jeg møtte han på Tinder.. har litt dårlig erfaring derfra fra før, men det betyr jo ikke at han er lik. Datet en 38 åring lenge, men han ville ikke ha noen forpliktelser med en "Tinder jente".. Så jeg ble dumpa så fort han møtte en dame utenom Tinder. 

TS

Anonymkode: 5c9b3...e3d

Da er det nok bare personligheten hans det kommer an på, ikke alderen. Jeg hadde ikke reagert på det hvis jeg møtte et par med den aldersforskjellen, og det er positivt at dere i tillegg er på "samme sted" når det gjelder barn.

Han dobbeltmoralske tindertassen på 38 år skal du være glad for at du ble kvitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på personen, vil jeg si. Personlig ville jeg nok takket nei til de aller fleste som er 18 år eldre enn meg. Jeg er tidlig i førtiårene, og kunne ikke tenke meg en sekstiåring. Samtidig finnes det helt sikkert unntak, bare at jeg ikke helt kan tenke meg hvem det skulle være. Jeg kjenner til flere par med såpass stor aldersforskjell, der det går veldig bra. 

Anonymkode: e3916...7f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak. For meg er han altfor gammel.

Anonymkode: 8d39b...186

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjemien er der så hvorfor ikke? :) Det første jeg tenkte på var dette med barn, det er gjerne det største spørsmålet med en slik aldersforskjell i "yngre alder" -men denne utfordringen gjelder jo ikke dere ser det ut til og da ville jeg i alle fall jeg vært åpen for å date om det finnes noen sommerfugler i magen! En trenger jo ikke å tenke at det skal være for livet med en gang! Om du vil ha ett godt tips så nyt heller tiden som er akkurat nå. Carpe diem. ;) 

Anonymkode: 9a65f...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det? Er det litt spesielt? Jeg liker han, men er usikker på om han bare er ute etter noe fysisk eller et seriøst forhold

Anonymkode: 5c9b3...e3d

Ditt valg. Vi har alle ulik smak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinner og eldre menn, eller eldre menn og yngre kvinner?  Virker som om mannfolka "lever livet" i yngre år.?  Og så når de blir 45-50 år så finner de seg en 20 år yngre dame å gifte seg med...Har sett flere eksempler av det. Han ene var 50 og dama 29 år da de gifta seg og nå har de tre barn...Det andre paret planlegger å få barn nå når han nærmer seg 50...hun er 25 år....

Anonymkode: 7c9e0...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er alt for gammel! Hadde aldri kunne så mye som vurdert å ha noe forhold til en som er såpass mye eldre enn meg. Det hadde føltes totalt feil, som å gå i helt feil retning i livet. Det finnes da så mange flotte menn i 30-årene. Hvorfor velge en som snart er aldrende.. Tenk på framtiden din! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med kvinner og eldre menn, eller eldre menn og yngre kvinner?  Virker som om mannfolka "lever livet" i yngre år.?  Og så når de blir 45-50 år så finner de seg en 20 år yngre dame å gifte seg med...Har sett flere eksempler av det. Han ene var 50 og dama 29 år da de gifta seg og nå har de tre barn...Det andre paret planlegger å få barn nå når han nærmer seg 50...hun er 25 år....

Anonymkode: 7c9e0...cce

Stakkars barn! Er ikke noe bra å få barn når man er såpass gammel. Selv om menn kan bli fedre i godt voksen alder er ikke dette ensbetydende med at det ikke er risikofritt. Mange sykdommer hos oss mennesker er relatert til høy alder hos fedre. Og stakkars dame om noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så blir det altfor stor aldersforskjell. Men du er gammel nok til å vite hvem DU vil være sammen med :) Gjør som du føler for, ts.

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mye ut synes jeg. Kanskje ikke akkurat nå, men om 15 år er det kanskje mer merkbart.  Men dette må du føle på selv, det kommer jo veldig an på hvordan dere begge er som personer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maverick* skrev:

Stakkars barn! Er ikke noe bra å få barn når man er såpass gammel. Selv om menn kan bli fedre i godt voksen alder er ikke dette ensbetydende med at det ikke er risikofritt. Mange sykdommer hos oss mennesker er relatert til høy alder hos fedre. Og stakkars dame om noen år!

Enig. Menn bør tenke på andre enn seg selv når de kommer oppover i alder de også. Ikke bare hvor heldige de er som har fått seg ei "ungjente" de kan sette barn på. Ikke moro for ungen når den blir 20 og pappa er 70. Riktignok mange sunne og spreke 70 åringer, men uansett. Og ikke mye moro for moren heller.

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...