Gå til innhold

Er disse vinterskoene kjempestygge?


silkestrå

Anbefalte innlegg

Mor burde ta seg ei bolle!!!!  Syns skoene var kule eg, når mine gutter var 5 og 9 hadde de digget de!!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Silfen skrev:

 Syns ikke unger trenger å se ut som et sirkus på speed bare fordi de er unger.

Nå lo jeg, det der synes jeg var veldig godt sagt 😂

Anonymkode: 46506...048

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2017 den 17.21, silkestrå skrev:

Barna (gutter) er 5 og 9 år gamle.

Da er de jo helt midt i blinken! Jeg hadde skjønt at 11 år gammel jente ikke hadde syntes de var dødsfete.

Du og far får fortelle guttene at dersom de ikke har med de vanlige vinterskoene med hjem fra mor, er dette de skoene de må bruke. Ferdig snakka. 

Anonymkode: 813b5...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snobbete fordi manhar meninger om hva som er fint å ikke

Du går altspå med alt du får du da regner jeg med .

Anonymkode: 0abcd...e72

Ja,faktisk.  Snobbete fordi barna som er 5 og 9 DRITT i hva de har på seg hvis ikke andre sier noe stygt til dem.  De likte skoene frem til moren kommenterte.  Vi hadde ikke mye penge når jeg var liten så ja, jeg brukte det jeg fikk uansett hvordan det så ut.  Men glemte at det var Norge - landet av de overfladiske.  

Anonymkode: b5b61...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Silfen skrev:

Jeg er en av de kjedelige. Liker enkle, klassiske snitt. Syns ikke unger trenger å se ut som et sirkus på speed bare fordi de er unger.

Sirkus på speed bare fordi skoene har mønster? Virkelig?

Anonymkode: 813b5...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/18/2017 den 17.05, silkestrå skrev:

Barna til kjæresten min har en lei tendens til å glemme igjen ting som jakker, klær og vintersko hos mor. For at de skulle ha litt mer å hjelpe seg med når dette skjer kjøpte jeg med hvert sitt par vintersko til dem på salg like før jul. De var billige, og kanskje ikke spesielt pene, men jeg tenkte det var et greit bytte å ha stående. Far og barna selv var storfornøyde med skoene, men barnas mor synes de er helt forferdelig stygge, og etter at hun har fortalt dette klart og tydelig til barna vil de ikke bruke dem lenger. Jeg har ikke barn selv og derfor blir jeg fryktelig usikker når slike ting skjer. Er disse skoene virkelig så stygge at du ikke ville latt dine barn gå med dem?

http://www.trendsales.se/shops/listings/move-mountains-move-mountains-boern-track-stoevler-camo/51083900

Ja, beklager, jeg synes de var veldig stygge. Jeg ville aldri ha latt mine barn ha slike sko.

Anonymkode: 335d1...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, beklager, jeg synes de var veldig stygge. Jeg ville aldri ha latt mine barn ha slike sko.

Anonymkode: 335d1...c1f

Se?  SNOBBETE! 

Anonymkode: b5b61...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sirkus på speed bare fordi skoene har mønster? Virkelig?

Anonymkode: 813b5...99e

Se det nå i kontekst til hvem jeg svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Silfen skrev:

Se det nå i kontekst til hvem jeg svarte. 

Eh, ja?

Anonymkode: 813b5...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var veldig stygge, men om barna hadde likt dem, hadde jeg ikke sagt så mye. Hadde selv valgt andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, ja?

Anonymkode: 813b5...99e

Som du ser så står det ingenting om skoene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle liker den stilen, men uansett så er det viktigst at barna liker de og vil bruke de. Og det er KJEMPE FLOTT at du tar initiativ og er snill som bryr deg. Det hadde jeg virkelig satt pris på at BFs kjæreste hadde gjort også.. Om ikke kjøpt ting, men i hvert fall brydd seg!

Anonymkode: 6a79f...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist med foreldre som ikke klarer å sette til side seg selv og sine egne følelser. Mor burde jo oppmuntre til et godt forhold mellom barn og fars kjæreste, og uttrykke glede over at fars kjæreste tenker på dem og kjøper ting de trenger. 

Blir så forbanna når jeg hører om slikt. Min datter på ni år har en super "bonusmor" hos far, og jeg ser jo hvor mye den relasjonen betyr for hennes glede og trivsel når hun er hos far! Det betyr jo flere voksenpersoner som er glad i henne og tenker på henne, og det gjør at situasjonen som skilsmissebarn - som aldri er enkelt - blir litt lettere. Kunne aldri, aldri, aldri falt meg inn å sabotere den relasjonen på noen som helst måte, eller å snakke negativt om bonusmor. Vi samarbeider om å gi jenta en trygg oppvekst, vi er ikke rivaler! Skjønner ikke folk at det er barna deres som taper på at relasjonen forsures? 

Anonymkode: 79e73...23c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker skoene. Og guttene elsker helst sikkert den type sko som de bare kan tråkke nedi 😀

Smaken er som baken, men jeg synes mor er vanskelig.

Anonymkode: 576f6...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte studere de en gang til, siden du får noen negative tilbakemeldinger. Jeg liker i utgangspunktet ikke kamuflasjestoffer, emn resten av skoen vår kjempefin, og det er ikke så mye kamo. Står for at jeg liker skoene!!

Anonymkode: 576f6...608

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøyt å skulle lage en sak av hvorvidt skoene er fine eller ikke. Vanntette/varme etc. kan man heller evt. klage på om været skulle kreve visse egenskaper fra skoene. Man kan ikke ha delt omsorg for barn, og så forvente at det ikke kommer til å bli tatt noen avgjørelser som går på tvers av egne ønsker. Skulle også tro at det var bedre å spare på kruttet til andre ting å klage på feil "snitt og stil". 

Og dessuten - det er barn, de har vokst ut at skoene før hun får snudd seg. 

Bra du bryr deg! Lykke til med hun der i fremtiden...

Anonymkode: 6e16a...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Baremenneske
På 18.1.2017 den 17.18, Raven.WritingDesk skrev:

Hvor gammel er barna? Ser ikke noe galt med skoene, tåpelig kommentar av mor, og ikke merkelig om barn blir utseendefiksert og overfladiske med slike foreldre. 

Er så absolutt enig der! Synes det var fint og omtenksomt gjort jeg, og som mor burde hun holdt kjeft...Ikke rart det blir mobbing rundt omkring når voksne kommer med slike kommentarer! Dessuten så er det ganske så viktig med gode og VARME sko på vinteren. DET er det aller viktigste- selv om det er et pluss at de ser greie ut også. Jeg synes selv de så greie/ litt tøffe ut! - men smaken er som baken, delt i to! (Noe forresten moren burde lært barna!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig trist med foreldre som ikke klarer å sette til side seg selv og sine egne følelser. Mor burde jo oppmuntre til et godt forhold mellom barn og fars kjæreste, og uttrykke glede over at fars kjæreste tenker på dem og kjøper ting de trenger. 

Blir så forbanna når jeg hører om slikt. Min datter på ni år har en super "bonusmor" hos far, og jeg ser jo hvor mye den relasjonen betyr for hennes glede og trivsel når hun er hos far! Det betyr jo flere voksenpersoner som er glad i henne og tenker på henne, og det gjør at situasjonen som skilsmissebarn - som aldri er enkelt - blir litt lettere. Kunne aldri, aldri, aldri falt meg inn å sabotere den relasjonen på noen som helst måte, eller å snakke negativt om bonusmor. Vi samarbeider om å gi jenta en trygg oppvekst, vi er ikke rivaler! Skjønner ikke folk at det er barna deres som taper på at relasjonen forsures? 

Anonymkode: 79e73...23c

Jeg blir så glad når jeg leser slike ting som dette! Din datter er heldig som har en så reflektert og god mor som deg :-)

Jeg håper og tror at barnas mor etter hvert vil se ting på samme måte som deg, men at hun fortsatt bare trenger litt mer tid til å venne seg til at det er flere som er glade i barna og ønsker at de skal ha det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Hva er galt med folk, barn leker, de er ikke akkurat forsiktige med hva de har på seg. De skoene var mer enn greie nok. Gi meg noen vintersko til barn som er fine, ikke få meg til å tro at dere mener cherrox og viking er noe særlig finere? Moren var dust som oppførte seg sånn.

Anonymkode: 320fc...b54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
På 19.1.2017 den 13.49, Silfen skrev:

Merkelig tankegang at mor må ha kjøpt det selv.  Jeg har vært forelder i 18 år og aldri har ungene mine noensinne eid plagg med militærmønster,  dyremønster eller sånne hersens disneyserier på.  Har slikt blitt gitt i gave har det blitt byttet.  Likevel ville jeg aldri hengt meg opp i denne situasjonen selv om jeg kanskje hadde tenkt med meg selv at her var det dårlig smak ute og gikk.  

Så alle gaver ungene dine har fått, har du bytta bort om de ikke har falt i din smak? Du har lært bort utakknemlighet med andre ord? Imponerende. 

 

Ryddet for personangrep.

Frk.K, mod.

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...