Gå til innhold

Er disse vinterskoene kjempestygge?


silkestrå

Anbefalte innlegg

Det er utrolig interessant å lese svarene deres, og jeg setter stor pris på alle sammen!

Dere som skriver at dere ikke ville valgt disse skoene - hvilke sko ville dere valgt til gutter på denne alderen? Guttene trenger jo fortsatt sko nå som de ikke vil bruke disse, og derfor vil jeg sette stor pris på noen tips fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ventet i det lengste med å si noe stygt om barnas mor, men her virker det som hun motarbeider deg, ts, når ingenting er bra nok. Dette handler ikke om sko og smak.

Anonymkode: a51a5...375

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Silfen skrev:

Ta de nå med og kjøp sko.  Jeg finner at de har mye rimelig og fint nå på xxl.  

Jeg ser ikke på meg selv som verken stemor eller bonusmor, jeg er "bare" kjæresten til barnas far. 

Men jeg har bedre tid enn far (og mindre allergi mot butikker) og mer penger enn mor, og derfor bidrar jeg med glede med småting når det passer seg sånn, på samme måte som jeg gjør om jeg finner noe fint til tantebarna mine. Men de store innkjøpene er det barnas foreldre som må ta seg av, og det skal jeg ikke blande meg bort i. Derfor er det nok ikke aktuelt å ta barna med på innkjøp med det første.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, silkestrå skrev:

Barna til kjæresten min har en lei tendens til å glemme igjen ting som jakker, klær og vintersko hos mor. For at de skulle ha litt mer å hjelpe seg med når dette skjer kjøpte jeg med hvert sitt par vintersko til dem på salg like før jul. De var billige, og kanskje ikke spesielt pene, men jeg tenkte det var et greit bytte å ha stående. Far og barna selv var storfornøyde med skoene, men barnas mor synes de er helt forferdelig stygge, og etter at hun har fortalt dette klart og tydelig til barna vil de ikke bruke dem lenger. Jeg har ikke barn selv og derfor blir jeg fryktelig usikker når slike ting skjer. Er disse skoene virkelig så stygge at du ikke ville latt dine barn gå med dem?

http://www.trendsales.se/shops/listings/move-mountains-move-mountains-boern-track-stoevler-camo/51083900

Synes ikke de var stygge i det hele tatt. Tror nok bare du har med en sjalu mor å gjøre. Var en fin tanke av deg forresten, som moren tydeligvis ikke satte pris på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal ganske mye til for at et par vintersko kan være stygge, men disse var faktisk helt grusomme. Hvis noen hadde kjøpt sånne sko til mine barn så hadde jeg glatt gitt dem bort til et asylmottak.

Anonymkode: 107ec...f44

Herlighet, utakknemlige folk😔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Hadde sønnen min fått disse når han var mindre hadde han elsket disse vinterskoene :)  Mine barn var egentlig aldri kresne på klær og sko så lenge komforten var god, i alle fall inntil en viss alder. Er mer i tvil om at en jente på 10 år hadde brukt disse.

Synes foresten at det var snilt gjort av deg å tenke på kjærestens barn, og at moren var tankeløs i kommentaren om skoene. 

Endret av Marillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får ikke gå med noe som helst militærmønster på klær eller sko , det er ikke pent.

Så ja jeg synes de var stygge men font du kjøper sko da

Anonymkode: 0abcd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, silkestrå skrev:

Det er utrolig interessant å lese svarene deres, og jeg setter stor pris på alle sammen!

Dere som skriver at dere ikke ville valgt disse skoene - hvilke sko ville dere valgt til gutter på denne alderen? Guttene trenger jo fortsatt sko nå som de ikke vil bruke disse, og derfor vil jeg sette stor pris på noen tips fra dere.

Min har helt vanlige viking eller superfit goretex

Halvhøye goretexsko med for og cherrox

Anonymkode: 0abcd...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene var helt ok, og det er ufint av mor å kommentere slik uansett. Det har da ingenting å si for henne om barna har et par ekstrasko som de kan bruke når de er hos dere? Mor skal vel ikke se barna i skoene likevel så det har jo ikke noe å si hva hun synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet - noen som snodig og snobbete svar - stygge?  WHO GIVES A FLYING F?  Jeg ville ha sagt at mitt barn skal bruke det de får.  Småbarn som sier noe stygt om hva andre barn har på beina har nok drittsekker som foreldre.  

Det minste her er at du var snill nok å handle ekstra slik at det blir lettere for moren.  Men være ærlig folkens. Vi alle sitte her og VET at denne moren gjort dette med vilje i sin sjalusi at stemoren har kjøpte disse sko selv lol.  

 

Anonymkode: b5b61...e52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns militærmønster på barnesko er forferdelig stygt. Men, jeg ville da bare latt barna bruke dem og ikke laget noen sak ut av det, som mor gjør her. Snilt tenkt av deg da, ts. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tankegang at mor må ha kjøpt det selv.  Jeg har vært forelder i 18 år og aldri har ungene mine noensinne eid plagg med militærmønster,  dyremønster eller sånne hersens disneyserier på.  Har slikt blitt gitt i gave har det blitt byttet.  Likevel ville jeg aldri hengt meg opp i denne situasjonen selv om jeg kanskje hadde tenkt med meg selv at her var det dårlig smak ute og gikk.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet - noen som snodig og snobbete svar - stygge?  WHO GIVES A FLYING F?  Jeg ville ha sagt at mitt barn skal bruke det de får.  Småbarn som sier noe stygt om hva andre barn har på beina har nok drittsekker som foreldre.  

Det minste her er at du var snill nok å handle ekstra slik at det blir lettere for moren.  Men være ærlig folkens. Vi alle sitte her og VET at denne moren gjort dette med vilje i sin sjalusi at stemoren har kjøpte disse sko selv lol.  

 

Anonymkode: b5b61...e52

Snobbete fordi manhar meninger om hva som er fint å ikke

Du går altspå med alt du får du da regner jeg med .

Anonymkode: 0abcd...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Den Lille Heksa
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min får ikke gå med noe som helst militærmønster på klær eller sko , det er ikke pent.

Så ja jeg synes de var stygge men font du kjøper sko da

Anonymkode: 0abcd...e72

 

2 timer siden, Vera Vinge skrev:

Jeg syns militærmønster på barnesko er forferdelig stygt. Men, jeg ville da bare latt barna bruke dem og ikke laget noen sak ut av det, som mor gjør her. Snilt tenkt av deg da, ts. :)

 

1 time siden, Silfen skrev:

Merkelig tankegang at mor må ha kjøpt det selv.  Jeg har vært forelder i 18 år og aldri har ungene mine noensinne eid plagg med militærmønster,  dyremønster eller sånne hersens disneyserier på.  Har slikt blitt gitt i gave har det blitt byttet.  Likevel ville jeg aldri hengt meg opp i denne situasjonen selv om jeg kanskje hadde tenkt med meg selv at her var det dårlig smak ute og gikk.  

Skoene var sorte, ts skriver det lengre bak i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ut fra svarene her forstår jeg jo at jeg i det minste burde kjøpt svarte til begge to :-) 

Men jeg har tidligere fått kritikk for å kjøpe alt for kjedelige ting (for eksempel klassiske, dyre gensre i grått eller mørkeblått), og derfor tenkte jeg at det kanskje var litt "sprekere" og mer barnevennlig med litt mønster til en av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, silkestrå skrev:

Ja, og ut fra svarene her forstår jeg jo at jeg i det minste burde kjøpt svarte til begge to :-) 

Men jeg har tidligere fått kritikk for å kjøpe alt for kjedelige ting (for eksempel klassiske, dyre gensre i grått eller mørkeblått), og derfor tenkte jeg at det kanskje var litt "sprekere" og mer barnevennlig med litt mønster til en av dem.

Jeg er en av de kjedelige. Liker enkle, klassiske snitt. Syns ikke unger trenger å se ut som et sirkus på speed bare fordi de er unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...