Gå til innhold

Er disse vinterskoene kjempestygge?


silkestrå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempe fint gjort av deg og skoene er absolutt ikke så ille. Her handler svigermor ofte sko til barna våre. Alle har kanskje ikke vert like fine, men funksjon teller mer en utseende og jeg takker alltid like pent. Mor til barna er nok ikke fornøyd med en stemor i livet og er ute etter å lage litt drama. Jeg nekter å tro at noen lager så mye sjau kun på grunn av noen skopar.

Endret av The Silence
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge barna er fornøyd med skoene bør mor være takknemlig for at du kjøper sko... 

Anonymkode: 1fa64...301

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ganske mye til for at et par vintersko kan være stygge, men disse var faktisk helt grusomme. Hvis noen hadde kjøpt sånne sko til mine barn så hadde jeg glatt gitt dem bort til et asylmottak.

Anonymkode: 107ec...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Blondie65 skrev:

Mor er sprø. 

Tusen takk for alle innspill! Jeg ønsker absolutt ikke å gjøre dette til en diskusjon om mor og hennes holdninger.

Hensikten min med denne tråden var rett og slett bare å få høre deres meninger om skoene. For meg som ikke selv har barn er det ikke alltid så lett å vite hva som er pent, populært eller stygt blant de små, og derfor setter jeg stor pris på å få innspill fra dere som vet så mye mer enn meg om dette.

Ut fra innspillene jeg har fått så langt høres det ikke ut som jeg har bommet fullstendig, selv om vi nok kan være enige i at det ikke er de peneste skoene som finnes. Derfor skal dere slett ikke se bort fra at jeg kommer til å prøve igjen neste gang jeg finner noe på salg som jeg tror barna kan ha nytte og glede av, men jeg har i alle fall lært at jeg må passe på at ikke noen får vite at det er meg som har kjøpt det ;-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal ganske mye til for at et par vintersko kan være stygge, men disse var faktisk helt grusomme. Hvis noen hadde kjøpt sånne sko til mine barn så hadde jeg glatt gitt dem bort til et asylmottak.

Anonymkode: 107ec...f44

Takk for innspill!

For meg som virkelig ikke har peiling på sko til barn på denne alderen, - hvilke sko ville du valgt du valgt til dine barn? Jeg spør fordi jeg ønsker å lære til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe jeg hadde kjøpt selv, men så lenge barna likte dem så er det vel ikke noe problem. Hvis mor ikke er fornøyd så får hun bruke andre sko på barna da hun har de.

Synes og du er snill som kjøpte sko til stebarn.  :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule sko synes jeg. Og i sort er de da helt ordinære sko? Det viktigste er da at ungene ikke fryser på føttene? I tillegg synes jeg det var omtenksomt av deg å sørge for at ungene har ekstra fottøy hos dere. 

Det kan virke som mor ikke har problemer med skoene, men med kjøperen. Hev deg over det du.

Anonymkode: 46506...048

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger - og merkelig nok setter jeg kanskje aller størst pris på de av dere som skriver at skoene er så stygge at dere ikke ville latt barna deres bruke dem.

Dere minner meg nemlig på at dette kanskje handler om noe så enkelt som smak og behag og et par sko - og ikke om så mye annet som det er så lett å tro når man står midt oppi det. For det er ikke til å komme utenom at jeg blir litt lei meg når slike ting skjer fordi jeg opplever det mye mer som kritikk mot meg enn mot skoene. Det er ikke første gang jeg kjøper noe til dem, og garantert ikke siste heller, men jeg har fortsatt til gode å kjøpe noe hun synes er bra nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kule sko synes jeg. Og i sort er de da helt ordinære sko? Det viktigste er da at ungene ikke fryser på føttene? I tillegg synes jeg det var omtenksomt av deg å sørge for at ungene har ekstra fottøy hos dere. 

Det kan virke som mor ikke har problemer med skoene, men med kjøperen. Hev deg over det du.

Anonymkode: 46506...048

Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fine sko, og det virker jo som om du i utgangspunktet traff bra med tanke på at barna var fornøyd frem til mor sa sin mening :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en dårlig mor ville latt barna bruke disse stygge skoene!!! Jeg fleiper selvsagt!! Disse skoene er da helt brukbare😉😉 de er nok ikke av høyeste kvalitet, men som ekstrasko så duger det 

Anonymkode: 0745a...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sko jeg selv ville valgt. Men om noen kjøpte dem til barna mine hadde jeg takket pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt enig med mor her. Skoa er brukbare de, men i dagens samfunn så skal det så lite til å stå utenfor flokken. Er det bra, nei, men det er sånn.

Personlig synes jeg de er estetisk stygge, tror ikke jeg hadde kjøpt dem. Er bare helt ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Okei, ut i fra den mora der og enkelte av kommentarene her er det åpenbart at jeg heller ikke henger med i svingene. Da jeg vokste opp på det glade nittitall kan jeg love at jeg gikk i bra mye snålt, og det var aldri et tema. Vintersko var vintersko, de skulle være varme og tette og det var det. Har virkelig barnehagene og skolegårdene blitt en catwalk? Må alt fra innerst til ytterst være en fashion statement fra ungene blir født? Isåfall er det tragisk. 

Utrolig omtenksomt av deg å kjøpe ekstrasko til ungene. De er heldige som har deg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en trolletråd? De var ikke stygge, det er barnesko liksom...

Anonymkode: b2311...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri valgt de selv til mine barn, men futta mine på 5 og 9 hadde sikkert elsket dem nettop pga mønsteret, teor de ville sett på det som militærmønster og det er jo kult for dem! Hadde jeg derimot sagt til dem at skoene er kjempestygge så hadde de også ment det! Dårlig gjort av moren, hun burde heller vøre takknemlig for at barna har en bonusmor som er så omsorgsfull ovenfor dem!

Anonymkode: 3206d...0dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...