Gå til innhold

Er disse vinterskoene kjempestygge?


silkestrå

Anbefalte innlegg

Barna til kjæresten min har en lei tendens til å glemme igjen ting som jakker, klær og vintersko hos mor. For at de skulle ha litt mer å hjelpe seg med når dette skjer kjøpte jeg med hvert sitt par vintersko til dem på salg like før jul. De var billige, og kanskje ikke spesielt pene, men jeg tenkte det var et greit bytte å ha stående. Far og barna selv var storfornøyde med skoene, men barnas mor synes de er helt forferdelig stygge, og etter at hun har fortalt dette klart og tydelig til barna vil de ikke bruke dem lenger. Jeg har ikke barn selv og derfor blir jeg fryktelig usikker når slike ting skjer. Er disse skoene virkelig så stygge at du ikke ville latt dine barn gå med dem?

http://www.trendsales.se/shops/listings/move-mountains-move-mountains-boern-track-stoevler-camo/51083900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.De var så stygge at jeg ikke ville latt barna mine gå med dem.Men det var veldig hyggelig av deg å kjøpe sko til stebarna dine😊

Anonymkode: a43ba...b1d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Jeg forstår at jeg har fryktelig mye å lære når det gjelder barn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke noe galt med de skoene. Men unger liker ikke å skille seg ut så hvis ingen andre har likedan så kan det være en grunn. Men jeg holder en knapp på at det er moren som er sjalu og har satt griller i hodet på dem:angry:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Hvor gammel er barna? Ser ikke noe galt med skoene, tåpelig kommentar av mor, og ikke merkelig om barn blir utseendefiksert og overfladiske med slike foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de var helt greie jeg. Hvor gamle er barna?

Anonymkode: c6ad1...ec5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvor gammel er barna? Ser ikke noe galt med skoene, tåpelig kommentar av mor, og ikke merkelig om barn blir utseendefiksert og overfladiske med slike foreldre. 

Barna (gutter) er 5 og 9 år gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, fannyfab skrev:

Så stygge vil jeg ikke si at de var! Veldig fint gjort av deg også.

Tusen takk! Jeg skulle bare ønske at far ikke hadde fortalt barna at det var meg som hadde kjøpt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, silkestrå skrev:

Barna (gutter) er 5 og 9 år gamle.

 

3 minutter siden, silkestrå skrev:

Tusen takk! Jeg skulle bare ønske at far ikke hadde fortalt barna at det var meg som hadde kjøpt dem.

Dette er veldig trist. Mor er også umoden med tanke på at hun bidrar til å ødelegge/problematisere forholdet mellom deg og barna. Hvordan er relasjonen mellom henne og far ellers? Og deg for den saks skyld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vet du hvor du har mor, og så kan du heller spare de pengene du ellers ville brukt på hennes og fars barn.

:hug:

Jeg blir skikkelig grinete når jeg hører om sånne mødre. 

Anonymkode: 9ced4...64b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint gjort av deg, TS :) Synes det var helt tragisk av barnemoren... Fysj!

Anonymkode: 47b75...80a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene i seg selv er helt ok.  Men militærmønster er bare gørrstygt.  Hadde aldri kjøpt det til egne barn,  men ville ikke gjort et issue ut av det heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relasjonen er nok ikke den beste, og jeg mistenker som flere av dere er inne på at dette handler om noe helt annet enn hvor vidt skoene er fine eller ikke. Men jeg tror det er lurest av meg å la den diskusjonen ligge.

Men jeg setter pris på å få deres meninger og tanker, - både om skoene og andre ting!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Silfen skrev:

Skoene i seg selv er helt ok.  Men militærmønster er bare gørrstygt.  Hadde aldri kjøpt det til egne barn,  men ville ikke gjort et issue ut av det heller. 

Jeg må nok innrømme at jeg er litt enig med deg når det gjelder mønsteret, men jeg tenkte altså at det var bedre enn joggesko i vinterslaps likevel.

For ordens skyld må jeg derfor legge til at et av skoparene var svarte, uten dette mønsteret, men like ellers. Dessverre fant jeg ikke noe bilde av disse, så derfor la jeg bare ut bilde av det ene paret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, silkestrå skrev:

Tusen takk for svar!

Jeg forstår at jeg har fryktelig mye å lære når det gjelder barn ;-)

Hallo.

Det er helt normale sko for små/yngre barn. Mor er sprø, og ungene klarer fint velge selv om de vil bruke dem eller ei.

Om de i tillegg er helt sorte likner de på sko de fleste barn jeg ser går i. 

Anonymkode: 3a749...dec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.De var så stygge at jeg ikke ville latt barna mine gå med dem.Men det var veldig hyggelig av deg å kjøpe sko til stebarna dine😊

Anonymkode: a43ba...b1d

Gratulerer for å ha overflatiske verdier.

Anonymkode: 3a749...dec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...