Gå til innhold

Hva fyller dere single og barnløse ukene med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det er uendelig kjipt og ensomt å være singel og barnløs. For meg er det et meningsløst liv der jeg bare fyller tiden med ting som bare ikke gir meg så mye. Jeg syns det er kjedelig å være med venner støtt og stadig og byliv, kulturkjør og organisert ditt og datt interesserer meg midt i rumpa. Jeg sysselsetter meg med ting der jeg må bruke hendene for å ikke blir altfor deprimert, men det er relativt hvor kjekt "prosjekter" er i lengden. Jeg bare er en familieperson og trenger tryggheten i partner og et hjemmeliv. Hvis du er som meg ville jeg prøvd å finne en ny kjæreste når du er klar for det..

Anonymkode: 64698...916

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Overrasket skrev:

Jeg ser ingen har svart "KG" enda, så det må jo bety at opptil flere i denne tråden er rene løgnhalser. Ellers så er det jobbing, trening, reising og iskremspising i en skjønn forening. 

Trenger jo ikke å skrive det innlysende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Studere, vervarbeid, PC-spill, TV-serier, forum etc. 

Anonymkode: cf5f3...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser bøker, lager middag hver dag eller drar ut for å spise, baker, ser på netflix, går fast på yoga minst en gang i uken, orientering en gang i uken i vårsesongen, går skitur i lysløyper, snakker med foreldre på telefon, samtaler med mannen, generelt husarbeid, hekler, møte venner eller kollegaer for middag, surfer på nettet...

Anonymkode: e523f...0b0

Det beste svaret å komme med i en "hva fyller dere single og barnløse tiden med" tråd...

Anonymkode: d00fa...b89

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer, jobber (flere jobber..), trener 4-5 ganger i uken (alene: ca 1t, med treningspartner blir det fort 2t), slapper av med serier/netflix/data, dater, er litt med søsken/nieser/nevøer/foreldre, lager mat, forbereder neste dag, møter venner for en kaffe her eller der (trenger ikke være så lang kaffe)... Støtter forslaget om å begynne med noe nytt

Anonymkode: 98be4...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har folk MED kjæreste og barn tid til noe som helst?!

Nei altså, her går dagene. Jobb og iblandt overtid. Hund, både turgåing, trening og kurs (helger og ukedager). Strikking. Trening. Besøker familien av og til, besøker venner iblant. Lager mat og spiser maten. Enda mer turgåing. Reiser, både langt og fjernt. Går på quiz når puben har det, går ut når jeg får lyst. Diverse andre hobbyer som dykking, seiling, sykling. Også avslapping, helt alene. Av og til må jeg sette av tid til det. Og det å kjede seg synes jeg er deilig iblant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndarbeid, er sammen med venner (så ja, prøv å få deg flere venner, greit å ha noen å støtte seg på), trening, lesing. Ellers har samboer endelig innsett at det kanskje er på tide å få barn, for en lørdag gjorde vi INGENTING, og han sa plutselig "Du? Vi må få barn.." :fnise:

Anonymkode: 83c37...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Hvordan har folk MED kjæreste og barn tid til noe som helst?!

Nei altså, her går dagene. Jobb og iblandt overtid. Hund, både turgåing, trening og kurs (helger og ukedager). Strikking. Trening. Besøker familien av og til, besøker venner iblant. Lager mat og spiser maten. Enda mer turgåing. Reiser, både langt og fjernt. Går på quiz når puben har det, går ut når jeg får lyst. Diverse andre hobbyer som dykking, seiling, sykling. Også avslapping, helt alene. Av og til må jeg sette av tid til det. Og det å kjede seg synes jeg er deilig iblant.

Dette kom jeg inn for å si.

På en god dag er jeg hjemme klokken 17, så skal jeg lage mat, spise og rydde opp. Deretter drar jeg ofte på trening mellom 18 og 19 en gang, så er jeg hjemme fra trening til mellom 19:30 og 20:30. Så skal jeg dusje, vaske litt klær, jobbe litt kanskje, eller se på noe på Netflix/surfe litt på nett. Eller så er jeg med venner etter jobb, ut på en pub, ut å spise, inviterer noen på middag. Går turer, er på hyttetur. Jeg skjønner ikke hvordan jeg noen gang skal få en familie til å passe inn i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ruccula skrev:

Hund, avslapping,  hundetrening, tv titting, tid med mannen

Har du misforstått noe her?

Anonymkode: cf5f3...405

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker helgene med barnefri til egotrippaktiviteter. Hobbyer, venninner, spa, storbyweekender og sånt. Er jeg sliten hender det jeg sløver bort hele helgen med bøker og internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Ruccula skrev:

?

 Tror det var ment hovedsaklig å spørre single folk. Det står i trådens tittel. Men du svarte altså at du prater med mannen din.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Million skrev:

 Tror det var ment hovedsaklig å spørre single folk. Det står i trådens tittel. Men du svarte altså at du prater med mannen din.

Åja..ok, men dropp det med mannen da, så har man hvordan livet mitt er når han er på jobbreise. 

Jeg glemte forøvrig internett og kg surfing, det blir endel av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på kafe, leser bøker, går tur, trener, møter venner, drar ut (er ikke akkurat partyløve, men koselig å dra ut med venner av og til), drar til biblioteket, kino, ser Netflix, er sammen med familie, etc. 

Kommer an på hva jeg føler for, men prøver å finne på ting så ofte som mulig, omså bare lese en bok på kafe så jeg har noe å bruke tiden min på. Føler jeg nyter dagene mer nå! Er litt deilig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...