Gå til innhold

Hva fyller dere single og barnløse ukene med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nylig singel og har to barn annenhver uke. Ukedagene etter jobb  (jobber dagtid) føles så meningsløst.  De jeg vil "henge" med er opptatt med sitt. Kjærester osv, eller aftenvakter. Helgene går greit. Hva gjør dere? Etter en time på trening er jeg lei.. ettermiddagene og kveldene blir lange.  Bør få meg flere venner, for det føles trist og ensomt ut være helt alene.  

Anonymkode: c6620...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pc spill, kjæledyr, dyrke grønnsaker, lese bøker, lære språk

Anonymkode: 7e2b5...8c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med organisert idrett, det sluker alle tiden min.

Anonymkode: 54158...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesing, PC-spill, matlaging, kjøretur, fotografering, spille instrumenter osv. Høres ut som om du trenger en hobby eller to.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engasjer deg i lokalmiljøet? Hva driver barna dine med på fritiden? Ta på deg verv i de organisasjoner de er medlem i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bøker, lager middag hver dag eller drar ut for å spise, baker, ser på netflix, går fast på yoga minst en gang i uken, orientering en gang i uken i vårsesongen, går skitur i lysløyper, snakker med foreldre på telefon, samtaler med mannen, generelt husarbeid, hekler, møte venner eller kollegaer for middag, surfer på nettet...

Anonymkode: e523f...0b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel, barnløs og føler tiden ikke strekker til:-p Jobb, venner/familie, trening, yoga, musikk, oppussing, tilegne seg ny kunnskap, sosialisere seg, byliv,  litt periodevis dating og den største av alle....Reising!!!

Mann 34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller den med alt som ikke lager grå hår hos menn (dvs ikke barn eller damer).

Anonymkode: 52825...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gambling, damer og alkohol. Da flyr tiden skal jeg si deg.

Anonymkode: c4316...d35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryd, stillhet, avslapping, film, serier og ingen forstyrrelser :) Du da? Bråk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til vanlig både jobber jeg (100) og studerer (50). Vanligvis jobber jeg sent ganske mye. Nå er jeg i praksis på studiet mitt på dagtid, så er vel egentlig kun nå og tre mnd fram i tid jeg har så mye tid til overs😊 men en hobby? Har vurdert frivillig arbeid.. 

Anonymkode: c6620...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber så mye at det ikke er noe problem å fylle tiden, snarere tvert imot. Jobber for 2 mann på jobben (den ene stillingen der noen sa opp for noen år siden ble aldri erstattet), så jobber ofte til 19-21. 

Anonymkode: 85e84...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teater, konserter, opera, litteraturkvelder, bøker, håndarbeid, venner. Få deg en hobby av noe slag, og jobb med å se på alenetid som noe positivt du kan nyte og fylle med det du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Studerer, jobber utenom, henger med vennene mine (stort sett de andre single siden de er mest ledig), quiz, går ut, reiser det jeg kan, kino, spillekvelder, og dager hvor jeg bare ligger i sengen med podcaster og serier og slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg ser ingen har svart "KG" enda, så det må jo bety at opptil flere i denne tråden er rene løgnhalser. Ellers så er det jobbing, trening, reising og iskremspising i en skjønn forening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Jeg ser ingen har svart "KG" enda, så det må jo bety at opptil flere i denne tråden er rene løgnhalser. Ellers så er det jobbing, trening, reising og iskremspising i en skjønn forening. 

:yvonne: KG!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...