slask Skrevet 18. januar 2017 #1 Del Skrevet 18. januar 2017 Av og til kommer denne latterlig tullete feilmeldinga ved forsøk på å ringe noen. Skjer like gjerne fra Telenor til Telenor, som Onecall(Telia) til Telenor som er de jeg husker nå. Er det et tegn på at noen teleselskaper har en bug de ikke klarer å finne? Hvis jeg tolker meldinga bokstavlig så sies det at mottakersystemet ikke kan identifisere oppringer, men hva så - er det ikke lov til å ringe med skjult nummer? Vel - det kan kanskje være noen intern identifikasjon på lavere nivå enn mobilnummer, hva vet jeg....ingenting. Andre som hører denne økseskaft-beskjeden i blant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Del Skrevet 18. januar 2017 Et tegn på at den du ringer er opptatt i en annen telefon. Anonymkode: a599b...10a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Del Skrevet 18. januar 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Et tegn på at den du ringer er opptatt i en annen telefon. Anonymkode: a599b...10a Nettopp. Opptattsignalet er ikke hva det en gang var. Jeg får i blant denne meldingen når jeg ringer faren min, og etter en stund fant vi ut at det skjedde når han var i en annen samtale (han har ikke/har ikke aktivert mobilsvar). Anonymkode: d2857...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 19. januar 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nettopp. Opptattsignalet er ikke hva det en gang var. Jeg får i blant denne meldingen når jeg ringer faren min, og etter en stund fant vi ut at det skjedde når han var i en annen samtale (han har ikke/har ikke aktivert mobilsvar). Anonymkode: d2857...b31 Det er jo en logisk forklaring. Takk. Men hvorfor fikser man ikke denne malplasserte feilmeldinga. Den gir jo ingen mening. Må være to år siden jeg hørte den første gang. Selvfølgelig kunne jeg spurt de som har ansvaret, men gidder jeg bruke tid på å finne et sted å melde feilen? Nei. Morsommere å spørre steder som her. Og når en sånn feil kan ligge der i årevis så er nok ikke interessen for å fikse til stede. Hadde sjefene tapt penger (personlig) på dette hadde det blitt ordnet samme uke naturligvis. Endret 19. januar 2017 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå