Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


lostpenguin

Anbefalte innlegg

Når Jon Blund og/eller Ole Lukkøye ser ut til å ha glemt deg på sin rute, og nattesøvnen ikke kommer selv om du er stup trøtt, og uansett hvor mye du vrir deg i senga eller hvor mange sauer du teller; hva pleier du å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får en orgasme eller to. Eller spiller kabal på mobilen, det er så kjedelig at jeg bare Zzzzzz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller på tlf eller begynner å lese en bok. Da klarer jeg faktisk å sovne. 

Anonymkode: e3f34...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører på litt musikk, gjerne rolig. Sørger for at det ikke er for varm/kaldt i rommet. Sørger for at det er helt mørkt. Eventuelt surfer jeg med nattmodus på face, insta og diverse til jeg blir trøtt. 

Anonymkode: 2ca94...9c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter på en lydbok. Det er koselig at «noen» leser for deg til du sovner. Samtidig gjør jeg puste- og avspenningsøvelser.  

Anonymkode: 4ca1c...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser I bok. Prøver å unngå mobil, er vistnok ikke bra når man skal sove pga lyset. :PEllers står jeg opp og tar litt nattmat og melk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, melatonin skrev:

Leser I bok. Prøver å unngå mobil, er vistnok ikke bra når man skal sove pga lyset. :PEllers står jeg opp og tar litt nattmat og melk..

Så du tar ikke bare litt melatonin? :P Hehehehe... Nei den var litt dårlig :bond:

Anonymkode: 3a470...6fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du tar ikke bare litt melatonin? :P Hehehehe... Nei den var litt dårlig :bond:

Anonymkode: 3a470...6fd

:fnise: Jeg burde nok ha det innimellom! :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker "Jeg slapper i hvertfall av" og da sovner jeg.

Anonymkode: b1b7d...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går på wc, og vasker håndledd, panne og nakke med kaldt vann i håp om å bli kjølig nok til å sovne.

Anonymkode: 3ea34...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger meg på sofaen med hundene og katten. Jeg vet ikke om det er fordi de minner meg om kosereven jeg hadde da jeg var liten, men jeg sovner i hvert fall lettere da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangetabellen, saaakte og inkl 1-gangern (1*1 er eeen, 1*2 er tooo.....). Sovner som regel innen 4-gangern. Ellers funker det med orgasme ja :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Står opp. Får i hvert fall sove godt natta etter da.

Anonymkode: 2fb38...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
På ‎19‎.‎01‎.‎2017 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker "Jeg slapper i hvertfall av" og da sovner jeg.

Anonymkode: b1b7d...1fd

Jeg bruker samme trikset, lærte det i tegneserien Rocky :fnise: Funker hver gang. Etter en orgasme da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter på en dokumentar om noe jeg syns er superkjedelig. Det hjelper i 9 av 10 tilfeller. I det 10. tilfellet legger jeg meg på sofaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp og setter meg i stua med ipaden for ikke å forstyrre mannen. Spiller Backgammon eller Gin Rummy, eller henger her inne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...