Gå til innhold

Er det på tide at helsevesenet beskytter menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ikke mannen heller. Han kan ikke da tvinges til å bli far, men vil absolutt hun ha barn så får hun betale for det selv og ha det selv. Men det går utover barnet at hun absolutt skal ha barn! Er så forbanna på kvinnfolk som tenker på sine ønsker først og fremst! 

Får håpe det kommer hormonprevensjon for menn snart, da slipper vi denne klagingen om hvor forferdelig kvinnfolk er som "lurer" menn til å bli far noe mer. Da kan menn begynne å ta piller og klusse med hormonene sine også. Påkjenningen med å ta abort slipper dere jo heldigvis unna da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose
22 minutter siden, Tutte skrev:

Får håpe det kommer hormonprevensjon for menn snart, da slipper vi denne klagingen om hvor forferdelig kvinnfolk er som "lurer" menn til å bli far noe mer. Da kan menn begynne å ta piller og klusse med hormonene sine også. Påkjenningen med å ta abort slipper dere jo heldigvis unna da.

Menn må sterilisere seg så trenger ingen gal kvinnfolk å lure de. Da får hun ingen baby fra han:fnise: Kan hun sitte der å være knust for hun ikke blir gravid. Å menn kan trygt ha sex.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såfremt det ikke er et krav om testing så fremstår det som at man ikke stoler på damens sin om man krever at det skal testes. Dette har gått igjen flere ganger her på KG der de fleste kvinnene som svarte i tråden sa at de ville følt at partneren ikke stolte på dem og at de dermed ville revurdert forholdet når partneren ikke hadde tillit til dem. Derfor er det nødvendig at det heller blir noe man kan velger å si fra seg, fremfor at man aktivt må be om det.

Anonymkode: e73d1...c3a

vist damene her på KG revurderer forholdet bare fordi mannen vil ha en simpel DNA test så er det virkelig noe galt med damene her. da skjuler de jo noe ? at de skal revurdere forholdet med en som de nettopp (forhåpentligvis) har fått barn med , da er de ikke nok forpliktet og seriøs i forholdet. at de skal vurdere å slå opp pga en dna Test er ingen ingen type menneske man vil ha barn med vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde selvsagt blitt skuffet om min kjæreste kom å sa han krevde DNA test på barnet vårt, da sier han jo at han ikke stoler på meg. Det som nevnes over her fremstår ikke som man ikke stoler på partnere, man stoler faktisk ikke på partneren om man har det behovet. Han tror faktisk 1. At jeg kan ha vært utro 2. At jeg er verdens største drittsekk, og lyver for både han og mitt barn. 

Der i mot hadde det vært en ONS, FF eller en jeg hadde datet en kort periode så hadde jeg hatt mer forståelse for det. 

Anonymkode: 2d2bd...31e

Man kan ikke være 100% sikker på at man er barnefaren. All statistikk tilsier at det er naivt å være 100% sikker. Så uavhengig av om man i utgangspunktet stoler på partneren sin eller ikke, bør man ta den testen for å utelukke all eventuell tvil nå og i fremtiden. Dvs hvis man tåler å vite sannheten, for sjansen er der for at man kan bli skuffet

Endret av kubrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg. Har du sex, risikerer du å få barn. Det er så enkelt :) Forøvrig burde vel du kommet så langt i prosessen som far nå at du burde vært takknemlig for å fått sønnen inn i livet ditt. 

Anonymkode: fc7bd...46f

det stemmer . har man sex risikerer man å få barn. barn som er vårt eget, vårt egett DNA og BLOD . at noen menn blir rundtlurdt av damer som er klin kokos som har vært utro og fått barn med en annen og blir lurt til å tro at deter sin egen, så lever han på en løgn. DET ER UTROLIG DÅRLIG GJORT ! virkelig patetisk de som holder på slik, ikke komm med dumme unnskjyldninger for at det skal være greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

det stemmer . har man sex risikerer man å få barn. barn som er vårt eget, vårt egett DNA og BLOD . at noen menn blir rundtlurdt av damer som er klin kokos som har vært utro og fått barn med en annen og blir lurt til å tro at deter sin egen, så lever han på en løgn. DET ER UTROLIG DÅRLIG GJORT ! virkelig patetisk de som holder på slik, ikke komm med dumme unnskjyldninger for at det skal være greit

Bare lurer, er du mann du og?

Er enig om at det burde testes for fins jo de som prøver seg..

Anonymkode: 39b57...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer, er du mann du og?

Er enig om at det burde testes for fins jo de som prøver seg..

Anonymkode: 39b57...5e2

ja jeg er mann. om det skal testes automatisk er jeg litt usikker på. vist dette er fryktelig dyrt så blir det veldig dumt å automatisk dna test all som får unger. men er mange fedre som blir lurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fasinerende at en person som er så stinn av mannsjåvinisme og med et bare fullstendig sykt kvinnesyn og menneskesyn, i det hele tatt drister seg til å hoste opp noe oppgulp om "de onde feministene".

Anonymkode: 5c6c0...3d0

egentlig ikke. noe av det han sa kunne vært omformulert. men barn som vokser opp under kun en alenemor har blitt bevist at de får en dårligere oppvekst en om begge foreldrene hadde vært tilstedet. man kan jo være uheldig og ha en far som er utro under graviditet elelr forhold som sprekker senere. . er mulighet til å ta abort. og vist man vet man blir alenemor elelr ikke har ting som penger , utdanning og jobb på plass så bør man heller ta det istedenfor å snylte på samfunnet med sugerør ned i nav i flere år i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

egentlig ikke. noe av det han sa kunne vært omformulert. men barn som vokser opp under kun en alenemor har blitt bevist at de får en dårligere oppvekst en om begge foreldrene hadde vært tilstedet. man kan jo være uheldig og ha en far som er utro under graviditet elelr forhold som sprekker senere. . er mulighet til å ta abort. og vist man vet man blir alenemor elelr ikke har ting som penger , utdanning og jobb på plass så bør man heller ta det istedenfor å snylte på samfunnet med sugerør ned i nav i flere år i ettertid

Du får underbygge det der med fakta. Og lykke til med det siden det er bare drittpreik. Den største trusselen for ungen til Bootyhunter er ikke at mora er aleinemor. Mora er eneste ressursen den kidden har. 

Anonymkode: 5c6c0...3d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Menn må sterilisere seg så trenger ingen gal kvinnfolk å lure de. Da får hun ingen baby fra han:fnise: Kan hun sitte der å være knust for hun ikke blir gravid. Å menn kan trygt ha sex.

Hvis man absolutt ikke ønsker seg barn noen gang og er helt sikker på det, så kan jo det være en god ide. Da har man tatt sitt ansvar og slipper å skylde på andre.

Men nå er det jo faktisk mange menn som ønsker seg barn før eller siden også, og da faller jo det alternativet bort. 

Endret av Tutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
31 minutter siden, brownbrown skrev:

vist damene her på KG revurderer forholdet bare fordi mannen vil ha en simpel DNA test så er det virkelig noe galt med damene her. da skjuler de jo noe ? at de skal revurdere forholdet med en som de nettopp (forhåpentligvis) har fått barn med , da er de ikke nok forpliktet og seriøs i forholdet. at de skal vurdere å slå opp pga en dna Test er ingen ingen type menneske man vil ha barn med vertfall

De hadde ikke gjort det. De liker bare å leke tøff mot menn her på kg. Normale kvinner dumper ikke en fyr de elsker for en DNA test. Da er de koko i hodet og da er det best for mannen og komme seg langt bort og la barnevernet ta seg av resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, Tutte skrev:

Hvis man absolutt ikke ønsker seg barn noen gang og er helt sikker på det, så kan jo det være en god ide. Da har man tatt sitt ansvar og slipper å skylde på andre. 

Ja det er smartest så mye galskap av mennesker det finnes der ute. 

Giiid jeg må ha en baby!! Alle andre har baby da vil jeg også ha baby!

Sukk..

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det fødes gjøkunger som følge av mors utroskap uten at dette er kjent for morens partner, er et faktum. Er det da riktig at en mann skal måtte stå økonomisk ansvarlig for et barn som ikke er hans? Enn hvis forholdet opphører og mannen istedet skal måtte betale barnebidrag, fortsatt til et barn som ikke er hans eget avkom? Er det riktig? 

Jeg har stor forståelse for at terskelen for å kreve DNA-test er ganske høy når man sitter på fødestuen og har fått et minutter gammelt barn lagt i den ene hånden og farskapsskjema i den andre. Ettersom denne signaturen er såpass bindende så burde det i det minste være en klausul om at farskapet ikke er gyldig dersom barnet ikke er hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Larsern skrev:

At det fødes gjøkunger som følge av mors utroskap uten at dette er kjent for morens partner, er et faktum. Er det da riktig at en mann skal måtte stå økonomisk ansvarlig for et barn som ikke er hans? Enn hvis forholdet opphører og mannen istedet skal måtte betale barnebidrag, fortsatt til et barn som ikke er hans eget avkom? Er det riktig? 

Jeg har stor forståelse for at terskelen for å kreve DNA-test er ganske høy når man sitter på fødestuen og har fått et minutter gammelt barn lagt i den ene hånden og farskapsskjema i den andre. Ettersom denne signaturen er såpass bindende så burde det i det minste være en klausul om at farskapet ikke er gyldig dersom barnet ikke er hans.

Er vel ingen som har sagt at det er riktig. Derfor har man mulighet til å ta DNA test hvis man ønsker. Trenger ikke å være obligatorisk for alle menn for det. Mulighetene for private farskapstester er også mange, og trenger ikke informere moren om at man gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Bootyhunter skrev:

De hadde ikke gjort det. De liker bare å leke tøff mot menn her på kg. Normale kvinner dumper ikke en fyr de elsker for en DNA test. Da er de koko i hodet og da er det best for mannen og komme seg langt bort og la barnevernet ta seg av resten.

nei nå overdriver du litt. det er faktisk noen som gjør slikt. jeg husker exen min kom med noe lignende piss når hun plutselig begynte å ha passord på tlf sin. så spurte jeg "har du noe du skjuler eller, siden du plutselig skal ha passord?"......

hun svarte " stoler du ikke på meg ? vist du ikke stoler på meg så syns jeg ikke vi skal være sammen " blahblahblah

jeg endte med å dumpe henne. for hun hadde mye drit på mobben hennes og var utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får underbygge det der med fakta. Og lykke til med det siden det er bare drittpreik. Den største trusselen for ungen til Bootyhunter er ikke at mora er aleinemor. Mora er eneste ressursen den kidden har. 

Anonymkode: 5c6c0...3d0

absolutt ikke . jeg tror heller @Bootyhunter har fått nok av en viss type kvinner og er mer på høgget på å gjennomskue de som tror  de kan gjøre absolutt hva det passer de bare fordi de har et hull mellom bena. 

jeg tipper på at moren til bootyhunter har gjort alt for å gjøre det så jevlig hun kunne for at han ikke skal få samvær og hun skal få så mye penger som mulig. er en haug av bitre alenemødre som skal gjøre alt i sin makt for å gjøre det jevlig for barnefar når forhold er over. det som er trist er at systemet står på mor sin side. heldigvis holder det på å snu nå

ingen av oss vet hvordan han er som far og kan heller ikke lage konklusjoner ut ifra kommentarene hans selv om mange av de ikke er av så voksen karakter. så er han værtfall dønn ærlig og lite politisk korrekt. det er jo en fin ting.

og moren er ikke automatisk er bedre egnet foreldre bare fordi hun er en kvinne. en mann kan gjøre en like god jobb vist ikke bedre. alt avhenger av personen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hemoglobin

Det blir nok helt vanlig med dna test av foreldre og barn på fødestuen etterhvert. Helt i tråd med det samfunnet hittil har utviklet seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsevesnet skal ikke måtte ta ansvar for at menn ikke tar ansvar for seg selv. Forventer latterlig måte å stakkarsliggjøre mannfolk.

Anonymkode: 2f7f4...f70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Alle kvinner burde mistenkes for å være løgnere ved tvungen DNA-test av barn. På samme måte bør alle menn mistenkes for å være voldtektsmenn og alle gravide damer bør bli ivaretatt av helsevesenet og undersøkt grundig for å sjekke at ikke mannen har voldtatt henne. For flesteparten av kvinner lyver og lurer, og flesteparten av menn er voldtektsmenn. Dersom menn føler seg dårlig behandlet og nekter denne praksisen, har de garantert noe å skjule.

Anonymkode: 501fe...16f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de som nevner kostnader her. Men de må gjerne åpne for at det kan bli lettere for fedre å DNA-teste sine barn uten mors viten, men på fars kostnad/egenandel. Han får heller saksøke madammen om han får en stygg overraskelse. 

Da sparer vi trolig endel kost, det blir gjort rimeligere og muligere for menn å teste uten krig i heimen, og KG-mennene kan slutte å sutre om at verdens styrer fra fitteleppene til kvinner som lurer både graviditet og farskap på alle de ser med utovertiss. 

Anonymkode: 58b49...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...