Gå til innhold

Er det på tide at helsevesenet beskytter menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bør helsevesenet alltid ta DNA-test for å beskytte menn? Mange menn blir lurt til farskap og kaster bort livet sitt, årene og før sannheten kommer fram. Hva synes dere?

Anonymkode: 65957...951

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Mannen har da mulighet å ta DNA test selv når han måtte ønske hvis han er usikker. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Tutte skrev:

Nei. Mannen har da mulighet å ta DNA test selv når han måtte ønske hvis han er usikker. 

Såfremt det ikke er et krav om testing så fremstår det som at man ikke stoler på damens sin om man krever at det skal testes. Dette har gått igjen flere ganger her på KG der de fleste kvinnene som svarte i tråden sa at de ville følt at partneren ikke stolte på dem og at de dermed ville revurdert forholdet når partneren ikke hadde tillit til dem. Derfor er det nødvendig at det heller blir noe man kan velger å si fra seg, fremfor at man aktivt må be om det.

Anonymkode: e73d1...c3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fult mulig å gjøre dette uten mors viten og. Steder i utlandet man kan sende til. Men hadde jeg følt det behovet, så er det ikke riktig dame å få barn med. 

Ei som hadde dukket opp på døra og hadde sagt ungen var min hadde jeg derimot krevd DNA testing på. 

Anonymkode: a9926...cf9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såfremt det ikke er et krav om testing så fremstår det som at man ikke stoler på damens sin om man krever at det skal testes. Dette har gått igjen flere ganger her på KG der de fleste kvinnene som svarte i tråden sa at de ville følt at partneren ikke stolte på dem og at de dermed ville revurdert forholdet når partneren ikke hadde tillit til dem. Derfor er det nødvendig at det heller blir noe man kan velger å si fra seg, fremfor at man aktivt må be om det.

Anonymkode: e73d1...c3a

I følge norsk lov så kan mannen fint ta en slik test uten at mor vet det eller samtykker til det. Så det trenger han ikke å fortelle. Hvis jeg ikke tar helt feil da. Mener jeg har lest det flere steder.

Endret av Tutte
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såfremt det ikke er et krav om testing så fremstår det som at man ikke stoler på damens sin om man krever at det skal testes. Dette har gått igjen flere ganger her på KG der de fleste kvinnene som svarte i tråden sa at de ville følt at partneren ikke stolte på dem og at de dermed ville revurdert forholdet når partneren ikke hadde tillit til dem. Derfor er det nødvendig at det heller blir noe man kan velger å si fra seg, fremfor at man aktivt må be om det.

Anonymkode: e73d1...c3a

Fremstår? Man stoler ikke på partneren, det er ikke noe som bare fremstår slik. Da får man stå for det også. For øvrig ikke mot obligatorisk DNA test, men kommer an på prislappen, som kan bli svært høy. Det er folk som ikke får livsforlengende behandling. Vi har ikke endeløst med penger og det betyr mindre penger til annet i helsevesenet. Hvis det kun er en liten % dette skjer med, så er det ikke verd å teste alle. 

Anonymkode: 361e6...07a

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde selvsagt blitt skuffet om min kjæreste kom å sa han krevde DNA test på barnet vårt, da sier han jo at han ikke stoler på meg. Det som nevnes over her fremstår ikke som man ikke stoler på partnere, man stoler faktisk ikke på partneren om man har det behovet. Han tror faktisk 1. At jeg kan ha vært utro 2. At jeg er verdens største drittsekk, og lyver for både han og mitt barn. 

Der i mot hadde det vært en ONS, FF eller en jeg hadde datet en kort periode så hadde jeg hatt mer forståelse for det. 

Anonymkode: 2d2bd...31e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helsevesenet er til for å behandle sykdom. Farskap er et juridisk spørsmål, ikke en sykdom. Utredning av dette og kostnadene bør i så fall inn under justisdepartementet. 

Jeg er imot obligatorisk testing, jeg ønsker ikke å bidra til sløsing med store summer av fellesskapets penger. Mannen min er også imot obligatorisk testing. Det blir meningsløst å bruke penger på å tvinge oss til en test. Ungen ble også prikk lik faren en lang periode i nyfødtalder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ta penger fra behandling av kreft i stedet for, for å teste alle og enhver er viktigere......................

Anonymkode: 763e1...744

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Tutte skrev:

Nei. Mannen har da mulighet å ta DNA test selv når han måtte ønske hvis han er usikker. 

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi bruker ikke skattepengene på det. Det får hver enkelt betale

Anonymkode: 26cd0...efb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha dna test av både meg og mannen for å sjekke barnets dna. Vi har vert igjennom prøverør da og det Kanaan jo skje feil.

Anonymkode: 39b57...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør helsevesenet alltid ta DNA-test for å beskytte menn? Mange menn blir lurt til farskap og kaster bort livet sitt, årene og før sannheten kommer fram. Hva synes dere?

Anonymkode: 65957...951

Hvorfor det?

Menn har en tendens til å være utro når dama går gravid, så han skal feie for eiga dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Nei, kvinnfolka styrer verden og bestemmer. Mannfolka har ikke noe å si. Vil damene ha barn så får de lov til det selv om mannen ikke vil, vil damene utrydde menn så får de lov til det. Ikke vits i at noen hjelper menn i en kvinnedominert verden? (Utenom muslimske land, men der er ingenting normalt) Eller rettere sagt. Feminist dominert verden. Helvete for ein verden vi lever i. 

La kjerringene ta seg av ungene selv når mannen ikke vil ha og la de få betale alt selv. Stresse seg gammel hvis det er så moro for de. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bootyhunter skrev:

Nei, kvinnfolka styrer verden og bestemmer. Mannfolka har ikke noe å si. Vil damene ha barn så får de lov til det selv om mannen ikke vil, vil damene utrydde menn så får de lov til det. Ikke vits i at noen hjelper menn i en kvinnedominert verden? (Utenom muslimske land, men der er ingenting normalt) Eller rettere sagt. Feminist dominert verden. Helvete for ein verden vi lever i. 

Stakkars store sterke karer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
Akkurat nå, O.G. skrev:

Stakkars store sterke karer.

Vi klarer oss fint. Er bare å ignorere sånne barnegale kvinnfolk og la de få ta seg av alt stresset selv. De som blir tidlig gamle:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose

Eneste jeg synes synd på er de stakkars barna som må lide for at kjerringene skal få viljen sin. Stakkars små. Gjør seriøst vondt å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Nei, kvinnfolka styrer verden og bestemmer. Mannfolka har ikke noe å si. Vil damene ha barn så får de lov til det selv om mannen ikke vil, vil damene utrydde menn så får de lov til det. Ikke vits i at noen hjelper menn i en kvinnedominert verden? (Utenom muslimske land, men der er ingenting normalt) Eller rettere sagt. Feminist dominert verden. Helvete for ein verden vi lever i. 

La kjerringene ta seg av ungene selv når mannen ikke vil ha og la de få betale alt selv. Stresse seg gammel hvis det er så moro for de. 

Slik snakker bare en umoden guttunge. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Vi klarer oss fint. Er bare å ignorere sånne barnegale kvinnfolk og la de få ta seg av alt stresset selv. De som blir tidlig gamle:fnise:

 

3 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Eneste jeg synes synd på er de stakkars barna som må lide for at kjerringene skal få viljen sin. Stakkars små. Gjør seriøst vondt å tenke på.

Menn kan gjøre noe for å forhindre barn veit du. Det heter kondombruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Slik snakker bare en umoden guttunge. 

Bedre å oppføre seg som en umoden guttunge enn å være ei gal kjerring som gjør alt for å barn og la det gå utover alle andre enn seg selv. Det de glemmer er at det går utover seg selv også. Det er kun de som eldes tidlig av stress med barn når de er alene. Stress er verstingen når det gjelder aldring. Selv om få kvinnfolk vil innrømme det.

2 minutter siden, O.G. skrev:

 

Menn kan gjøre noe for å forhindre barn veit du. Det heter kondombruk.

Ja så klart, men mange idioter velger å få barn selv som han brukte kondom og det var et uhell. Hun kan lure han, hun kan late som hun går på pillen, hun kan stikke hull i kondomer, hun kan gjøre mye for å få det eneste hun lever for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...