Gå til innhold

Snåsamannen tror Trump blir skutt :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Shit...håper ikke det! Nå når han er igang med å rydde opp i det korrupte CDC og greier...
Det er jo mange som ikke liker han, så det er lett å bruke den gode gamle "ups, en gal person skjøt ham visst"...
http://www.namdalsavisa.no/artikkel/2017/01/17/Snåsamannen-tror-Trump-blir-skutt-14074784.ece?token=-2002628220#.WH6SaIWcZl0.facebook

Anonymkode: 6f8e1...32f

Jeg har spådd det samme som det Joralf sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Til din opplysning, har de i alle år blitt stasjonert der. 

I artikkelen jeg henviste til står det at det er første gang utenlandske styrker er utplassert på norsk territorium etter andre verdenskrig.

Øvelser med amerikanske soldater har skjedd mange ganger, men dette er ikke en øvelse. 

Anonymkode: b8ce5...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde Kennedy også...og dette blir ikke gjort av noen utenifra om det blir gjort, det kommer til å være en "inside job".

Anonymkode: 6f8e1...32f

Sikkerheten rundt Kennedy var latterlig. Ingen ansvarlige for sikkerheten til USAs president ville i dag tillatt kjøring i åpen bil gjennom tettbebygd strøk i mange minutter. Barnemat for snipers å plotte inn målet fra hvilket som helst vindu..

Anonymkode: 85fc1...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Forundret.. skrev:

Ikke mye vakker nei.

Men han får damer på grunn av alle pengene,Trump uten penger ikke damer.

Anonymkode: 9735d...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Forundret.. skrev:

Ikke mye vakker nei.

Han kan se ut som en vrengt polvott for min del, så lenge han ikke roter det til for mye mens han har makt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Forundret.. skrev:

Ikke mye vakker nei.

Hva er dette for noe drittslenging, egentlig? SKam dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Trump blir skutt har jeg sagt siden den dagen han vant valget. Jeg tror hans politikk kommer til å provosere og gjøre mange så desperate at han vil bli tatt av daget.

Han blir da ikke den første presidenten det skjer med...

Anonymkode: e04f2...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror på Snåsamannen. Han er virkelig en av få som faktisk er klarsynt.

Finnes ikke klarsynte. Har vært hos Joralf tre ganger med poden og ikke en dritt ble bedre. Da sa jeg klart ifra til min eks at dette slutter nå!

10 tusenvis har vært innom Joralf og noen få har blitt helbredet. Ikke noen særlig høg score det.

Joralf er et godt menneske, det skal han ha, men helbreder og synsk, nei det er han ikke.

Anonymkode: 08f19...72e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I artikkelen jeg henviste til står det at det er første gang utenlandske styrker er utplassert på norsk territorium etter andre verdenskrig.

Øvelser med amerikanske soldater har skjedd mange ganger, men dette er ikke en øvelse. 

Anonymkode: b8ce5...159

På Bardufoss har engelskmennene hatt en base siden 1969.

http://nye-troms.no/nyheter/forsvar/clockwork-investerer-for-framtida-pa-bardufoss/19.5383

Anonymkode: 08f19...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror på Snåsamannen. Han er virkelig en av få som faktisk er klarsynt.

Du får tru kva du vil, men eg er ganske sikker på at han ikkje er i nærleiken av klarsynt. Mykje pga. denne artikkelen

Eg meiner det har ingen større betydning at Snåsamannen seier det enn at andre folk seier det, bortsett frå at folk trur kanskje meir på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På Bardufoss har engelskmennene hatt en base siden 1969.

http://nye-troms.no/nyheter/forsvar/clockwork-investerer-for-framtida-pa-bardufoss/19.5383

Anonymkode: 08f19...72e

Ser ut som de har trent der i mange år, men at de først fikk base der høsten 2016. 

http://www.tv2.no/a/8720253/

Hadde ikke fått med meg dette. Ser at TV2 reagerer på at dette skjedde uten offentlig eller politisk debatt. Hvis USA starter en krig mot Russland vil trolig de amerikanske og britiske styrkene i Norge bli involvert, og da blir Norge også involvert. Skremmende utvikling synes jeg. 

 

Anonymkode: b8ce5...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut som de har trent der i mange år, men at de først fikk base der høsten 2016. 

http://www.tv2.no/a/8720253/

Hadde ikke fått med meg dette. Ser at TV2 reagerer på at dette skjedde uten offentlig eller politisk debatt. Hvis USA starter en krig mot Russland vil trolig de amerikanske og britiske styrkene i Norge bli involvert, og da blir Norge også involvert. Skremmende utvikling synes jeg. 

 

Anonymkode: b8ce5...159

En spådame som døde for noen år siden sa det blir verdens krig og vi som dømmer og er sinte på utlendingr no.For oppleve det samme som dem fordi landet vårt blir uboelig og vi må flytte til andre land.Og der blir vi like dårlig behandlet som noen av oss behandler våre flyktninger.

Anonymkode: 9735d...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er et folk har en slags "confirmation bias" eller hva det nå heter. Kanskje spesielt når det kommer til slike ting. Uansett om Donald Trump faktisk overlever de neste fire (eller åtte) årene, så kommer ikke folk flest til å huske akkurat denne spådommen fra den såkalte "synske" snåsa mannen. 

Folk husker bare ting som de faktisk har lyst til å huske. Dessuten påstår jo dwn gamle skrullingen bare at Trumpen viss nok skal bli SKUTT av noen. Hvorvidt presidenten dør av sykdom eller noe annet, blir jo dermed fullstendig Urelevant. Så lenge trumpen ikke blir SKUTT, så tar snåsa mannen altså feil..   

Anonymkode: ccdf7...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var mange som "forutså" at Obama kom til å bli skutt også, noe som heldigvis ikke har skjedd. Tror ikke man skal legge for mye vekt i spådommene til Snåsamannen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok! Greit nok at du ikke liker ham, men å uttrykke at du håper at en annen person skal bli drept? Dette er uhørt!

Anonymkode: b2bf2...e02

Du trenger ikke dra egne tolkninger av mitt innlegg. Jeg har ikke noe sted sagt at jeg håpet på det. Men hadde jeg blitt lei meg? Absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Aamu skrev:

Hva er dette for noe drittslenging, egentlig? SKam dere! 

Noen liker rosa, andre liker lilla, blå, grønn, Trump oransj.. ja osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Noen liker rosa, andre liker lilla, blå, grønn, Trump oransj.. ja osv.

:fnise: Er det noe galt med oransje også? Jeg synes f.eks appelsiner er mye bedre enn epler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aamu skrev:

:fnise: Er det noe galt med oransje også? Jeg synes f.eks appelsiner er mye bedre enn epler. 

Egentlig ikke :nigo:

Er enig med deg om appelsiner og epler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde Kennedy også...og dette blir ikke gjort av noen utenifra om det blir gjort, det kommer til å være en "inside job".

Anonymkode: 6f8e1...32f

JFK ble jo skutt i åpen cabriolet. Tror nok sikkerheten rundt Trump er mye bedre.

Men, jeg tror på Snåsamannen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Forundret.. skrev:

Ikke mye vakker nei.

Du vet at Obama har en stygg, mørk vorte i ansiktet ved nesa? Den plager meg vanvittig. Tenk om media hadde fokusert på vorten hans slik de har fokusert på håret til Trump?

"Nå er Obama ute og lufter vorta si igjen".

Patetisk.

Anonymkode: 009a6...223

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...