Gå til innhold

Vil facebookmeldingen vises som lest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man er pålogget på facebook på dataen og man trykker på ikonet for meldinger, men ikke trykker seg inn på selve meldingen vil den vises som lest? 

Anonymkode: 13fb4...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om man er pålogget på data og har blokkert chat for alle, vil man vises som "aktiv nå" på messenger på mobil?

Anonymkode: 13fb4...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig viktig. 

Anonymkode: 13fb4...fd1

 

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haster litt.

Anonymkode: 13fb4...fd1

:fnise:

Anonymkode: 9e781...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

:fnise:

Anonymkode: 9e781...2ed

Hva er det du synes er morsomt med dette? Skjønner ikke helt.

Anonymkode: 13fb4...fd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om man er pålogget på data og har blokkert chat for alle, vil man vises som "aktiv nå" på messenger på mobil?

Anonymkode: 13fb4...fd1

Jeg står ikke som pålogget på messenger på mobil. Lenge siden jeg slo av den, men er usikker på om det går å slå av med den nye versonen av messenger. FB "spør" meg alltid når jeg går inn på messenger på mobil; "Vil du vise vennene dine at du er aktiv nå"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Diamant skrev:

Jeg står ikke som pålogget på messenger på mobil. Lenge siden jeg slo av den, men er usikker på om det går å slå av med den nye versonen av messenger. FB "spør" meg alltid når jeg går inn på messenger på mobil; "Vil du vise vennene dine at du er aktiv nå"

Husker du hvor du fant denne funksjonen? Har prøvd å søke på google men ikke funnet noe.

Anonymkode: 13fb4...fd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker du hvor du fant denne funksjonen? Har prøvd å søke på google men ikke funnet noe.

Anonymkode: 13fb4...fd1

Det er på noe som kalles en chat (hva enn det er). Den kan de visst bruke på både tlf og på pc, men på iphone eller andre telefoner så kalles det da messenger står det. 

Anonymkode: 5a4fb...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Husker du hvor du fant denne funksjonen? Har prøvd å søke på google men ikke funnet noe.

Anonymkode: 13fb4...fd1

Jeg hadde den forrige versonen av messenger da jeg kunne velge å slå den av. Vi fant den ikke på den nye versonen til min venninne. Så jeg vet ikke om et er mulig lenger...

Anonymkode: f8faf...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...