Gå til innhold

Gifte meg i utlandet - hjelp!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!!

Tenker å gifte meg i utlandet neste sommer, men er usikker på hvor. Har dere noen tips om plasser og lokaler? Har søkt mye på nett men finner ingen bra sider å søke på.. har dere tips for hvor jeg kan lete? :) Er lei av å lete meg ihjel på google...haha.. 

 

Anonymkode: b87bc...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, samme her!! Er så lei av å lete.. Jeg vet at jeg vil gifte meg en varm plass et sted i Europa, men er liksom åpen for det meste. Er bare å lei av å sende mail til så mange ulike steder for å få svar på priser og om de er ledige når vi har lyst til på gifte oss. Har sett på både eventum og eventup, men her er det jo bare lokaler i Norge og USA : /

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, jeg blir gaaaal! Hva med AirBnB? Noen som har brukt det til å finne lokaler? Eller er det mest bare for overnattinger? Er ikke så god på dette her.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 21.36, Stella+Viber skrev:

Åhhh, samme her!! Er så lei av å lete.. Jeg vet at jeg vil gifte meg en varm plass et sted i Europa, men er liksom åpen for det meste. Er bare å lei av å sende mail til så mange ulike steder for å få svar på priser og om de er ledige når vi har lyst til på gifte oss. Har sett på både eventum og eventup, men her er det jo bare lokaler i Norge og USA : /

Har du i det hele tatt fått svar på pris osv? Jeg har tatt kontakt med div bryllupsplanleggere bla i Italia og har stort sett fått til svar at man må "booke" de først også kan de komme opp med priser osv...

Anonymkode: 995dd...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjømannskirken på Gran Canaria, kan det være noe? 

Anonymkode: 82f03...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1anonym2

Kan være dyrere, men har du prøvd å se hos reiseselskaper, som tui og ving? De har bryllupsplanleggere på enkelte av hotellene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi giftet oss i en nydelig liten middelalderlandsby i frankrike. Vielsen var i en bitteliten kirke fra 1800 tallet og selskapet var på en nydelig restaurant. 

Ellers kan dere jo se på italia. Mange vakre steder der, hva med toscana?

Anonymkode: 4d60a...766

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...