Gå til innhold

Fortvilet over penisstørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud. Mange kvinner hadde hatt mer glede av å ha sex med deg om du så ut som Channing Tatum også. Ta deg sammen. Du kan fortsatt være den beste sexen ei dame har hatt. Som mange skriver her. Vi er ikke så opptatt av størrelse, er mye annet over det på lista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, herremann skrev:

Må jeg egentlig det?
du har jo bare hatt sex med 1, og det i fylla.

Ja, hvis det ikke gikk med din første partner, og en annen blir sår etter 10 minutter. Da må du ha et ganske stort lem

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis det ikke gikk med din første partner, og en annen blir sår etter 10 minutter. Da må du ha et ganske stort lem

Anonymkode: eb5d3...08b

du vet at du baserer dette på ingenting annet enn din egen usikkerhet.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, herremann skrev:

du vet at du basert dette på ingenting annet enn din egen usikkerhet.

Så du er uenig i at størrelsen hadde noe å si? 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om gj.snittet penis er den ideele størrelse for den gj.snittlige kvinne vet jeg ikke, og det er egentlig irrelevant.
du må bare finne ho/de som du matcher med i køya. trial and error.

evt få deg ei asiatisk kone.
gj.snittspenisen i f.eks japan er 12.6 x 11.5. altså mindre enn din.

Endret av herremann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, herremann skrev:

om gj.snittet penis er den ideele størrelse for den gj.snittlige kvinne vet jeg ikke, og det er egentlig irrelevant.
du må bare finne ho/de som du matcher med i køya. trial and error.

Jeg har et mye dårligere utgangspunkt for å finne ei som matcher. De fleste vil nok foretrekke noe tykkere enn det jeg er. Kjedelig at som mann at man skal kunne bedømmes på størrelsen i at det har noe utslag for den seksuelle ytelsen. Har kvinner noe sammenlignbart? Tviler på at menn legger så mye i tranghet som kvinner legger i størrelse på penis. 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme størrelse som deg TS, og min eks syntes det ble vanskelig å tilpasse seg min penis og ble stadig et større problem for henne med årene som gikk... Hennes ekser var større, og det ga henne mer nytelse. (hennes ord)

3 år siden bruddet, og jeg har vært singel siden og ikke datet heller. Klarer å akseptere det bedre for hvert år i grunn, men savner selvfølgelig nærhet. Men vi alle savner noe her i livet, fokuser på det som gir deg noe ;)

Anonymkode: 78fba...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har et mye dårligere utgangspunkt for å finne ei som matcher. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Du finner hvertfall ingen om du bare sitter hjemme alene og runker. Den som intet våger intet vinner.
Gjør heller 2017 til ditt år og prøv litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er også rundt 11 cm på det tykkeste. Jeg har hatt sex med  9 jenter i mitt liv, og har bare fått kjeft av én. 

Resten har ikke sagt noe som helst. Min nåværende kjæreste har til og med sagt at hun liker størrelsen min. Så du trenger neppe å bekymre deg. Bare kast deg ut i det. Og skulle du treffe på ei jente som ikke er fornøyd så vil du få beskjed og kan gå videre til neste jente.

Anonymkode: c89fb...fae

Trasig å få kjeft for størrelsen,  det er jo ikke noe vi kan noe for. Jeg har bare ligget med 3 damer tidligere, men dater med ei nå.  har ikke hatt sex med henne ennå. Men det kommer nok.  Håpet er jo at vi blir kjærester og at hun vil være fornøyd med størrelsen,  tror nok at det skal gå bra jeg :)

Anonymkode: d0349...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme størrelse som deg TS, og min eks syntes det ble vanskelig å tilpasse seg min penis og ble stadig et større problem for henne med årene som gikk... Hennes ekser var større, og det ga henne mer nytelse. (hennes ord)

3 år siden bruddet, og jeg har vært singel siden og ikke datet heller. Klarer å akseptere det bedre for hvert år i grunn, men savner selvfølgelig nærhet. Men vi alle savner noe her i livet, fokuser på det som gir deg noe ;)

Anonymkode: 78fba...fb1

Høres helt håpløst ut. Tror nok det er best å være alene, selv om det kanskje ikke er det jeg ønsker. Godt å høre at det blir enklere med tiden, jeg håper jeg kommer meg dit en gang. Akkurat nå er det vanskelig å fokusere på noe annet. Kjedelig at det skal stå på størrelsen. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres helt håpløst ut. Tror nok det er best å være alene, selv om det kanskje ikke er det jeg ønsker. Godt å høre at det blir enklere med tiden, jeg håper jeg kommer meg dit en gang. Akkurat nå er det vanskelig å fokusere på noe annet. Kjedelig at det skal stå på størrelsen. 

Anonymkode: eb5d3...08b

du tror du vet, men du vet egentlig ingeting.
bare vit at jeg har en kompis som er 31 år og fortsatt jomfru. ikke penis relatert, pga håpløs forelskelse.
han er ofte trist pga dette nå i ettertid. og er redd for å gjøre noe med det. føler han er for sent ute.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, herremann skrev:

du tror du vet, men du vet egentlig ingeting.
bare vit at jeg har en kompis som er 31 år og fortsatt jomfru. ikke penis relatert, pga håpløs forelskelse.
han er ofte trist pga dette nå i ettertid. og er redd for å gjøre noe med det. føler han er for sent ute.
 

At større er bedre for kvinner kommer jo ganske tydelig frem. Å prestere seksuelt med den tykkelsen jeg har er ganske håpløst. Skulle ønske det å knaske piller funka, men det gjør det ikke.  

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting å bekymre seg for ts! :) 

Anonymkode: 84528...2ac

Skulle ønske jeg kunne ta det til meg, men klarer ikke å tro at tykkelsen jeg besitter er bra nok. :( 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om dere ikke får vaginal orgasme, foretrekkes en tykkere penis gjør det ikke? En tykkere penis stimulerer til bedre nytelse for kvinnen, og det er bare noe jeg kan drømme om. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Nei, alle kvinners underliv er ikke likt. Jeg vil ikke ha en tykk og stor penis det hadde gjort vondt. Sex skal være godt, og sex er mye mer enn penis i vagina.

Anonymkode: df440...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Derpderp skrev:

Poenget er vel at vi er forskjellig og har forskjellige preferanser, og at du selv setter rammene for hvem du vil møte. Tenker at du fint kan finne en kjæreste som setter pris på størrelsen du har. Eller er problemet å whippe den ut på ONS? 

Jeg kan ikke så mye om kirurgiske inngrep på penis, men den generelle holdningen min er jo at det er din kropp og ditt valg. Synes du det er letter å fortelle noen at du har hat en kirurgisk forstørrelse, enn å stå ved den du har i dag?

For å være helt ærlig så tror jeg ikke kvinners preferanser er særlig forskjellige når det gjelder penis størrelse ! Iallefall ikke når det gjelder kvinner som har hatt noen partnere.

Anonymkode: 6198d...cf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir så deprimert av å føle meg utilstrekkelig. Lengden er forsåvidt grei på 15-16 cm, men omkretsen virker helt ubrukelig. Midt skaftet er jeg 11,5 cm i omkrets. Ved roten 12 cm, og det nevner jeg bare fordi det høres litt bedre ut (lurer meg selv). Med all den prat om hvor mye bedre en tykkere penis er, er det litt trist å tenke på at jeg ikke er bra nok. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste reelle løsningen jeg ser for meg er fortykkelse igjennom operasjon eller bare gi opp. Jeg har vel egentlig gitt opp, men klarer fortsatt ikke å gi slipp på dette her. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: eb5d3...08b

 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill ikke tenk slik. Det er mange kvinner der ute som kan nyte en penis på din størrelse. Meg inkludert (men ikke for analt siden det kom opp :P) Det er ikke håpløst.

Anonymkode: 17bb0...b5c

Alle vet hvordan jenter tenker når dem kommer borti en med litt liten .

http://tinydicktube.com/video/babe-gives-great-blowjob-on-gloryhole-11747792.html       se på hennes fingerbevegelse etter ca 16 sekunder ! 

Anonymkode: 6198d...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Alle vet hvordan jenter tenker når dem kommer borti en med litt liten .

http://tinydicktube.com/video/babe-gives-great-blowjob-on-gloryhole-11747792.html       se på hennes fingerbevegelse etter ca 16 sekunder ! 

Anonymkode: 6198d...cf3

Still goes on like a champ

Anonymkode: 5d01f...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...