Gå til innhold

Fortvilet over penisstørrelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke helt overbevist. Tror det er veldig få som deler ditt syn, som igjen gir meg svært lave odds for å treffe noen som ikke vil bli skuffet.

Anonymkode: eb5d3...08b

Nei det er ikke få som deler mitt syn. Men noe som de fleste damer deler syn på er at de blir veldig avtent av menn som er overbevist om at de vet hvilken preferanser de fleste kvinner har :) Det er noe å huske på. Kvinner generelt bryr seg mye mindre om penisstørrelse enn menn. De fleste kvinner ville ikke blitt skuffet over din penis. 

Anonymkode: 17bb0...b5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, herremann skrev:

om du så må knulle 30 damer for å møte ei du har fantastisk sex med hele livet. Vil det ikke være verdt det?

Tja, litt kjedelig at det er størrelsen som ofte gjør en forskjell. Ser jo det bare her, hvor kvinner har møtt på en fantastiske menn og er forelsket, men penisen er for liten. Bør jeg advare kvinner på forhånd at den ikke er så stor?

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke få som deler mitt syn. Men noe som de fleste damer deler syn på er at de blir veldig avtent av menn som er overbevist om at de vet hvilken preferanser de fleste kvinner har :) Det er noe å huske på. Kvinner generelt bryr seg mye mindre om penisstørrelse enn menn. De fleste kvinner ville ikke blitt skuffet over din penis. 

Anonymkode: 17bb0...b5c

Preach!

Anonymkode: 5d01f...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke få som deler mitt syn. Men noe som de fleste damer deler syn på er at de blir veldig avtent av menn som er overbevist om at de vet hvilken preferanser de fleste kvinner har :) Det er noe å huske på. Kvinner generelt bryr seg mye mindre om penisstørrelse enn menn. De fleste kvinner ville ikke blitt skuffet over din penis. 

Anonymkode: 17bb0...b5c

Av en eller annen grunn har jeg vanskelig for å tro på det. I hvert fall vil jeg tro at om jeg hadde vært tykkere, så ville ei kvinne hatt mer glede av det, selv om hun ikke nødvendigvis blir skuffet. Som nevnt tidligere, så er denne usikkerheten noe jeg holder for meg selv så når jeg er ute med folk så hender det jo at det kommer ei jente og viser litt interesse. Men jeg er kjapp med å kvele den situasjonen i frykt. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor tynn er din penis? Hva vil du sammenligne den med? En gulrot? En blyant? En tannpirker? Dette er garantert ikke så ille som du tror. 

Anonymkode: 6f677...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvor tynn er din penis? Hva vil du sammenligne den med? En gulrot? En blyant? En tannpirker? Dette er garantert ikke så ille som du tror. 

Anonymkode: 6f677...263

Står skrevet i HI.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder bare å finne den rette dama, jeg lover... ikke heng med hodet, hu dukker opp når selvtilliten din kommer seg.. 

Anonymkode: d5ddb...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.5 i omkrets? Er det lite det? Snakker vi cm eller mm her? Altså hva er det du TS har fått for deg at er normalt? Din penis er da helt vanlig. Vi kvinner bryr oss ikke 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står skrevet i HI.

Anonymkode: eb5d3...08b

 

Anonymkode: 6f677...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

11.5 i omkrets? Er det lite det? Snakker vi cm eller mm her? Altså hva er det du TS har fått for deg at er normalt? Din penis er da helt vanlig. Vi kvinner bryr oss ikke 

 

Anonymkode: 6f677...263

Midt på skaftet er den 11,5 cm i omkrets, ja. 12 cm rundt roten. Jeg vet ikke, men med all denne praten om hvor bra tykk penis er kan jeg ikke forestille meg at min omkrets er bra nok. Ja, det er lite.

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av en eller annen grunn har jeg vanskelig for å tro på det. I hvert fall vil jeg tro at om jeg hadde vært tykkere, så ville ei kvinne hatt mer glede av det, selv om hun ikke nødvendigvis blir skuffet. Som nevnt tidligere, så er denne usikkerheten noe jeg holder for meg selv så når jeg er ute med folk så hender det jo at det kommer ei jente og viser litt interesse. Men jeg er kjapp med å kvele den situasjonen i frykt. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Ikke vær redd. De aller, aller fleste damer vil ikke bli skuffet. Om jeg hadde hatt samme tankegang som deg hadde jeg heller aldri hatt datet. Da hadde jeg hele tiden tenkt på at en mann ville hatt mer glede av en litt strammere kropp, litt trangere vagina, litt bedre personlighet, vært litt smartere, etc.. Ser du tegninga? Du er god nok som du er. Og det er penisen din og. Du, og penisen din, kan gi mange damer seksuell nytelse. Og vet du hva? Det finnes veldig mange kvinner som ikke vil tenke over størrelsen din i det hele tatt. Dette er virkelig ikke noe de fleste kvinner er spesielt opphengt i med mindre det viker veldig fra gjennomsnittet. Det er veldig, veldig sjeldent at kvinner får glede av en penis alene. Det handler om hele pakka. 

Anonymkode: 17bb0...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Midt på skaftet er den 11,5 cm i omkrets, ja. 12 cm rundt roten. Jeg vet ikke, men med all denne praten om hvor bra tykk penis er kan jeg ikke forestille meg at min omkrets er bra nok. Ja, det er lite.

Anonymkode: eb5d3...08b

Nei nå altså. Din penis er jo helt vanlig!! Det må du forstå. Du må virkelig forstå at det er ikke er tynt! Et kjapt tastetrykk på Google og du ser at det er da normalt! Hvorfor er det ingen andre her som sier at din tykkelse er normal?? Hva er dette for en plass og hva er dette for en gjeng som kommenterer. Ja vet dere hva folkens

Anonymkode: 6f677...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes du høres helt fin ut! 

Mannen min har ganske liten penis. Vi har et utrolig godt sexliv for det. 

Hvor gammel er du? Tror dette er noe som slipper litt jo eldre du blir. 

Anonymkode: 96f1b...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Midt på skaftet er den 11,5 cm i omkrets, ja. 12 cm rundt roten. Jeg vet ikke, men med all denne praten om hvor bra tykk penis er kan jeg ikke forestille meg at min omkrets er bra nok. Ja, det er lite.

Anonymkode: eb5d3...08b

Stor nok til å tisse med ;)

Min er bare 11 tykk, og ingen av de som jeg har ligget med rømte. 

Anonymkode: d0349...544

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere rulle inn med alle disse penis-trådene. Kvinner er ikke så opptatt av lengde og omkrets. Akkurat som kvinner er forskjellige er menn forskjellige. De aller fleste ender opp med en partner hvor de har et godt sexliv, og det helt uavhengig av størrelsen på penisen - eller skjeden. Vi er bygd forskjellig. Det gjelder både menn og kvinner, og enda godt er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Se https://www.ung.no/pubertet/2653_Penisutvikling_og_penisstørrelse.html

Her står det at gjennomsnittlig omkrets målt ved roten er 10 cm for norske menn.

Så da er du over gjennomsnittet!

Og: det viktigste er selvtillit og hvordan du bruker munn og fingre...for meg ihvertfall 😉

 

 

 

Det må være i slapp tilstand, erigert er snittet neppe 10 cm omkrets. 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir så deprimert av å føle meg utilstrekkelig. Lengden er forsåvidt grei på 15-16 cm, men omkretsen virker helt ubrukelig. Midt skaftet er jeg 11,5 cm i omkrets. Ved roten 12 cm, og det nevner jeg bare fordi det høres litt bedre ut (lurer meg selv). Med all den prat om hvor mye bedre en tykkere penis er, er det litt trist å tenke på at jeg ikke er bra nok. 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste reelle løsningen jeg ser for meg er fortykkelse igjennom operasjon eller bare gi opp. Jeg har vel egentlig gitt opp, men klarer fortsatt ikke å gi slipp på dette her. Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: eb5d3...08b

Du har jo sikkert noen erfaringer å se tilbake på. Har damene vært fornøyd? (Kanskje ikke alle - uten at dette har noe med Str å gjøre) - hvilke tilbakemeldinger har du fått? 

Anonymkode: d6245...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, herremann skrev:

så du hadde prestasjonsangst (og kanskje litt promille?). da prøver du igjen til det fungerer ypperlig for dere begge.
det har skjedd meg 2 perioder i livet hvor jeg har stresset absurd mye og hatt et svekket ereksjon. dette er noe som kan skje alle menn.

edit: kan legge til at første gang jeg hadde sex så kom jeg etter sikkert 20 sekunder. ingen stor suksess.
men jeg fortsatte å prøve.
 

Selvfølgelig hadde jeg promille heh 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo sikkert noen erfaringer å se tilbake på. Har damene vært fornøyd? (Kanskje ikke alle - uten at dette har noe med Str å gjøre) - hvilke tilbakemeldinger har du fått? 

Anonymkode: d6245...8a9

Unngår sex, siden jeg vet at størrelsen ikke er optimal. 

Anonymkode: eb5d3...08b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes du høres helt fin ut! 

Mannen min har ganske liten penis. Vi har et utrolig godt sexliv for det. 

Hvor gammel er du? Tror dette er noe som slipper litt jo eldre du blir. 

Anonymkode: 96f1b...f02

Er 25. Hører at man blir mer apatisk jo eldre man blir. Det er jo det jeg håper på, at når jeg over 30 at jeg bare gir totalt faen i sex og den slags. 

Anonymkode: eb5d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...