Gå til innhold

Tips til ORLANDO


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

Nå er jeg så LYKKELIG! Jeg har "alltid" hatt en drøm om å reise til Orlando, Florida og i sommer skal jeg det! Jeg og min bestevenn skal være borte i 2 uker!! Noen som har vært der? Vil gjerne ha tips om ting vi MÅ gjøre og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste reiser vel til Orlando for å besøke parkene.  Tar glatt 2 uker det om dere vil gjennom alle.

4 disney parker,  universial studios og adventure  Island, Harry Potter parken og Sea world.

 

Endret av caroprins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walt Disney World er jo et must da hvis dere skal dit.  Kan ta buss sørover og til Miami eller leie bil.  Ellers så er det jo uteliv og greit med shopping der☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan glede dere til Orlando, men har dere muligheten så dra sydover og besøk Key West. Dere vil ikke angre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1anonym2

Så mye gøy å gjøre der! Som alle nevner, både Disneyparkene, SeaWorld, universal, osv. Skal dere til universal anbefaler jeg begge parkene, og dere trenger ikke mer enn en dag. Regner med dere leier bil i USA? Man "må" hvertfall det i Orlando, hvis ikke sliter man nok litt, og da anbefaler jeg å kjøre ned til Miami og Key West, og være ei natt begge steder. Mer enn dette rekker man nesten ikke på to uker.

shopping, forresten, da anbefaler jeg outlet mall, og det finnes mange, men noen er store, og de likte jo selvfølgelig jeg best. 

Savner Orlando, så husk å nyte mens dere er der, for de to ukene flyr avgårde! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...