Gå til innhold

Ukjente serier som du kan anbefale andre å se?


Siri_H

Anbefalte innlegg

Mange serier går igjen som favoritter i flere tråder her. Men har du sett en serie som ikke er så kjent, som du kan anbefale andre å se? Hva handler den om?

Jeg kan anbefale "Please like me" (finnes opp til sesong 3 på Netflix): Handler om en ung gutt som er homofil, har en suicidal mor og mange rare venner og familiemedlemmer rundt seg. Mest morsom, litt trist. Det rare er gjerne at jeg synes at hovedpersonen er skikkelig irriterende og lite sympatisk. Men jeg liker veldig godt alle bipersonene, og det er gjerne dem som gjør serien god.

Anbefaler også "Wenthworth". Den kan vel sies å være den australske, mye mørkere versjonen av Orange is the New Black. Synes spesielt de første sesongene var bra, falt litt mer av etter hvert.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buzz Aldrin - hvor ble det av deg i alt mylderet? Om den er til å spore opp er jeg usikker på. Den gikk på Nrk for 5-6 år siden. Synes den var veldig god :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shameless 

Vet ikke om den er ukjent men jeg har enda ikke hørt om noen som kjenner til serien. 

Anonymkode: ca386...577

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The pretender. Gammel serie. 

Jeg tror det er å finne på YouTube.

Anonymkode: 5315f...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirror black. Vet ikke om den er ukjent, men vet om veldig få som har sett den i min omgangskrets. Ligger på Netflix.

Anonymkode: a98b1...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På netflix: The get down, Love, A young doctors notebook 

Anonymkode: d82af...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Shameless 

Vet ikke om den er ukjent men jeg har enda ikke hørt om noen som kjenner til serien. 

Anonymkode: ca386...577

Den er veldig kjent :) 

Men hvis TS ikke har sett den, se den amerikanske versjonen, ikke den engelske!

Anonymkode: 1a36b...20a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

In The Flesh.

Apokalyptisk drama fra BBC etter et zombie-utbrudd. Tenåring begår selvmord, men våkner opp som zombie. Forskerene finner en slags midlertidig kur som må tas daglig, og zombiene, utstyrt med kosmetikk og linser for å se mer levende ut, prøver gradvis å finne veien tilbake til samfunnet som "parcially deceased syndrome"-lidere, mens mange folk hater dem. Masse paralleler til moderne rasisme, homofobi og fordommer mot mental sykdom, osv. Et mesterverk! Beste serien jeg har sett på ti år.

b32c9d7211_99251516_o2.gif

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masters of sex på HBO. Handler om de som sto bak den seksuelle revolusjonen på 1960-tallet. Jeg syns den er interessant. Vet ikke om den er kjent eller ikke, men jeg vet ikke om noen andre som ser på det.

Catfish på MTV. Kanskje mest for de under 30 som er oppvokst på internett. Realityserie som handler om folk som har blitt kjent på internett men aldri møttes i virkeligheten på grunn av diverse unnskyldninger. Som regel blir den som søker hjelp lurt (catfished) av den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men in Trees - Koselig serie med Anne Heche

White Collar - Muligens litt kjent, men ikke en serie som nevnes blant de mest populære. Fantastisk serie med Matt Bomer, en hvitsnippskurk og svindler av dimensjoner som blir fakket, og som bistår FBI i å fakke andre svindlere som en del av sin soning. Skader vel heller ikke at Bomer er heit som bare det :rodmer:
 

Anonymkode: 5f4fa...b15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...