Gå til innhold

Røff sex - kommer hudflak ut i utfloden..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er dette farlig? Aldri opplevd det før. Det er veldig tydelig at det er hud som kommer ut. Er det kanskje bare noe skorpe opplegg? Sexen var på Lørdag om det har noe å si. Er vondt også men det er vel vanlig. 

Anonymkode: 684f0...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på at det er hudflak, da en ikke har hud på innsiden av skjeden.. Soppinfeksjon?

Anonymkode: 9e9a1...3fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har hatt sopp tidligere og det har ikke vært slik i det hele tatt... Det er sånn type remser med hud/slimhinne som man av og til kan oppleve "skreller" av inni munnhulen. Føler denne tråden blir rarere og rarere jo mer jeg skriver :fnise: Jeg er 99,9 % sikker på at det ikke er sopp for det har jeg hatt mange ganger. 

Anonymkode: 684f0...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være utflod som kommer ut når man har eggløsning? Det er ganske tykt og seigt, kan vel faktisk ligne litt på huden i munnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det høres ikke bra ut uansett hva det er.... er du sår i skjeden, rødt, irritert? Kanskje du burde ta det litt mer med ro heretter, kroppen sier gjerne fra om ting..

Anonymkode: 1ae91...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Radon skrev:

Kan vel være utflod som kommer ut når man har eggløsning? Det er ganske tykt og seigt, kan vel faktisk ligne litt på huden i munnen. 

Nei, det er ikke det. Trodde først det var papir som hadde kommet inn i skjeden, men da jeg dro i det hadde det samme "konsistens" som hud. Det var ganske klart at det er vev av noe sort. Jeg bare lurer på om det er skorpe av noe slag, eller om jeg har "peelet" av hele skjeden.. :sukk:

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff det høres ikke bra ut uansett hva det er.... er du sår i skjeden, rødt, irritert? Kanskje du burde ta det litt mer med ro heretter, kroppen sier gjerne fra om ting..

Anonymkode: 1ae91...692

Jeg føler meg veldig sår ja, har ikke våget å se etter men føles litt hovent også.. Skal garantert ta det mer med ro etter dette ja, ekkel opplevelse:klaske:

Anonymkode: 684f0...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp! Det ligger som en hinne på skjedeveggen og kan komme ut som sånne flak ja. Omtrent som når du får muggbelegg på gammel melk,

Anonymkode: 7d511...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sopp! Det ligger som en hinne på skjedeveggen og kan komme ut som sånne flak ja. Omtrent som når du får muggbelegg på gammel melk,

Anonymkode: 7d511...647

Nei, det er ikke sånn. Det er helt tynt. Og ingen grumsete utflod eller kløe. 

30 minutter siden, Tahini skrev:

Endometrium, vev fra livmorslimhinnen. Kanskje.

Ja, det hørtes mer sannsynlig ut. Vil det lege seg selv eller bør jeg gjøre noe? 

Anonymkode: 684f0...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det leger seg av seg selv, er vel som et slags skrubbsår. Hvis bakteriefloren blir forandret bør det en sjekk til, ellers får du neste gang være litt snill med underlivet ditt:laugh:

Anonymkode: 44d4e...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...