Gå til innhold

Hun oppførte seg så merkelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beklager evt skrivefeil, skriver på mobil.

I dag var jeg innom Narvesen her jeg bor, som jeg ofte har vært innom nå i flere år. Der er ofte den samme dama på jobb, og hun er alltid veldig sprudlende, glad osv. Går fort frem og tilbake, smiler mye. Men i dag når jeg kom hjem sto hun bak kassa, stiv som en stokk og bare betraktet alle i butikken (vi var ikke mange der, kanskje 2-3). Jeg skulle ha snus og hun brukte lang tid bort til skapet, hentet den og kom tilbake, fortsatt veldig stiv og treg. Blikket hennes var sørgelig, hun smilte ikke eller noe. Alt tok lang tid og hun gikk i en veldig fryst bevegelse. 

Jeg har tenkt mye på dette i kveld og til nå. Jeg turte ikke spørre henne om det gikk bra, for jeg kjenner henne ikke men har som sagt handlet der mange ganger og hun er alltid så gira og all over the place. Vet ikke hvor gammel hun er, jeg er ekstremt dårlig på å gjette alder, men noe særlig ung er hun ikke men heller ikke eldgammel. 

Er der noen sykdommer som kan gjøre at man oppfører seg slik? Kom til å tenke på at hun kanskje var redd, men hun skalv ikke eller noe sånt. Var som dag og natt, helt merkelig å se... :( Se for deg den gladeste i verden som plutselig blir til en robot uten ansiktsuttrykk. SÅNN var det... 

Anonymkode: 86d76...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo ha hatt en dårlig dag da. Et smil og et lite ha en hyggelig dag videre pleier å være fint. Blir kanskje litt vel personlig å spørre om det går bra når man ikke kjenner vedkommende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer seriøst på om det er meg du har handlet hos. :(

Anonymkode: a122f...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer seriøst på om det er meg du har handlet hos. :(

Anonymkode: a122f...54a

Hvorfor er du lei deg?

Anonymkode: 30600...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du lei deg?

Anonymkode: 30600...651

Dårlig dag. Eller dårlig måned blir vel rettere å si. Skal ikke plage deg med mine personlige problemer, men takk for at du spør. <3

Anonymkode: a122f...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig dag. Eller dårlig måned blir vel rettere å si. Skal ikke plage deg med mine personlige problemer, men takk for at du spør. <3

Anonymkode: a122f...54a

Ønsker deg bedre dager fremover :klem:

Anonymkode: 30600...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan ha en dårlig dag. Det vil ikke si at man har en spesiell sykdom. 

Anonymkode: 2a51b...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så medmenneskelig å tenke slik du gjør :) det finnes mange måter å vise at du ser henne uten å spør personlige spm, et smil og øyekontakt kan gjøre under!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo også være sykdom eller dødsfall i familien, som gjorde at hun var litt annerledes

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Honey Dew skrev:

Det kan jo også være sykdom eller dødsfall i familien, som gjorde at hun var litt annerledes

Det er jo det jeg tror også. Alle har dårlige dager, uten tvil, men man blir ikke så totalt forandret når man har en dårlig dag. For eksempel jeg blir mer passiv, smiler mindre og er mer krass og lite imøtekommende på dårlige dager (jobber dog ikke i butikk), men hos denne dama var ALT forandret. Et veldig spesielt kroppsspråk som var vanskelig å tyde, blikket var helt tomt og som sagt var hun veldig fryst og gikk som en robot, nesten som om nakken var helt stiv og det var et slit å bevege hele kroppen. 

Jeg tenker bare mer og mer på at hun kanskje var redd, vettskremt eller noe. At noe kan ha skjedd i butikken for eksempel en stund før jeg kom inn, eller at hun har vært utfor et fall og fått problemer med en kroppsdel eller noe sånt. Kan så klart være hva som helst og spekulasjonen min har ikke grenser akkurat nå. Det var iallefall utrolig merkelig, nærmest creepy. 

10 timer siden, Neutral90 skrev:

Så medmenneskelig å tenke slik du gjør :) det finnes mange måter å vise at du ser henne uten å spør personlige spm, et smil og øyekontakt kan gjøre under!

Jeg smilte og var hyggelig som vanlig, men jeg tok meg selv i å se ekstra mye på henne, altså blikkontakt. Jeg så veldig bekymret på henne også rett før jeg skulle gå, men vet ikke om hun la merke til det. Jeg vet så klart at alle kan ha en dårlig dag, men dette var mer enn en dårlig dag hos den dama... 

Anonymkode: 86d76...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Honey Dew skrev:

Det kan jo også være sykdom eller dødsfall i familien, som gjorde at hun var litt annerledes

Eller at hun har blitt utsatt for noe som gjør at hun egentlig burde vært til behandling istedenfor å tvinge seg til å jobbe.

Anonymkode: 64911...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det jeg tror også. Alle har dårlige dager, uten tvil, men man blir ikke så totalt forandret når man har en dårlig dag. For eksempel jeg blir mer passiv, smiler mindre og er mer krass og lite imøtekommende på dårlige dager (jobber dog ikke i butikk), men hos denne dama var ALT forandret. Et veldig spesielt kroppsspråk som var vanskelig å tyde, blikket var helt tomt og som sagt var hun veldig fryst og gikk som en robot, nesten som om nakken var helt stiv og det var et slit å bevege hele kroppen. 

Jeg tenker bare mer og mer på at hun kanskje var redd, vettskremt eller noe. At noe kan ha skjedd i butikken for eksempel en stund før jeg kom inn, eller at hun har vært utfor et fall og fått problemer med en kroppsdel eller noe sånt. Kan så klart være hva som helst og spekulasjonen min har ikke grenser akkurat nå. Det var iallefall utrolig merkelig, nærmest creepy. 

Jeg smilte og var hyggelig som vanlig, men jeg tok meg selv i å se ekstra mye på henne, altså blikkontakt. Jeg så veldig bekymret på henne også rett før jeg skulle gå, men vet ikke om hun la merke til det. Jeg vet så klart at alle kan ha en dårlig dag, men dette var mer enn en dårlig dag hos den dama... 

Anonymkode: 86d76...713

Har du sett henne i dag?

Anonymkode: acd17...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baremenneske

Alle har vi vel litt dårligere dager innimellom, og iblandt kan det være litt ekstra vanskelig eller litt mye å tenke på som sikkert påvirker humøret også..Behøver ikke være syk for det! Fint at d virker som du bryr deg da, men vis det til henne...kanskje med et par hyggelig ord og et smil..  -Det vil nå allfall sikkert muntre opp henne litt mer enn at du skriver her:p  Vi som har jobbet i kiosk, butikk og sånt liker også vennlige kunder;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at hun har blitt utsatt for noe som gjør at hun egentlig burde vært til behandling istedenfor å tvinge seg til å jobbe.

Anonymkode: 64911...780

Eller mellomtingen, gå hjem for å hvile.

Anonymkode: acd17...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Alle kan vel ikke være sprudlende glade, til enhver tid ?

 Behøver ikke å ligge noen sykdommer bak dette...

Anonymkode: 2d74f...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var at det pågikk et ran, men da hadde du vel hørt om det? Jeg hadde sjekka lokalavisa. 

Det er sikkert en trist beskjed hun har fått. 

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har vært utsatt for noe traumatisk.

Anonymkode: a3d65...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dama være i fred. Noen ganger skjer det kjipe ting i livene våre og sånn er det

Anonymkode: 03b2c...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...