Gå til innhold

Kjendis Farmen 2017


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Klippet fra VGs tvguide:  "Deltakerne må velge to av utfordrerne som skal få lov til å bli værende på gården, de to som ikke blir valg må pakke sammen og reise hjem."

Nå ble jeg litt forvirret...Er det fire utfordrere på gården?

Jeg tror det er klipp og lim fra den originale farmen som VG har brukt. Tv2 vil ikke si noe om det kommer flere utfordrere eller ikke. 

Anonymkode: 21cd8...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Hvor mange deltakere skal det være, i det finaleuken begynner ?

 Skal det være fire, fem eller seks stykker? :P

Anonymkode: abdbd...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Hvor mange deltakere skal det være, i det finaleuken begynner ?

 Skal det være fire, fem eller seks stykker? :P

Anonymkode: abdbd...7ce

Hvorfor er det så viktig for deg å vite det?? De skal være der i 6 uker, da kan du regne selv! 

Anonymkode: 0b3c0...036

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Jeg håper Linni får bli, jeg - fordi Marna virker som den mest fornuftige, og har derfor minst underholdningsverdi. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdning er viktig.  Selv om kari var ufordragelig,  så er farmen kjedelig nå.  Ingenting som er blodtrykksøkende,  hehe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg å vite det?? De skal være der i 6 uker, da kan du regne selv! 

Anonymkode: 0b3c0...036

Stått opp med feil bein i dag eller? Klarer du ikke å svare på en ordentlig måte,  så får du heller la hver å svare. Sinnataggen 

Anonymkode: c991b...78b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stått opp med feil bein i dag eller? Klarer du ikke å svare på en ordentlig måte,  så får du heller la hver å svare. Sinnataggen 

Anonymkode: c991b...78b

Hvorfor skal andre folk gidde å drive research, når man kan gjøre det selv?

Anonymkode: 0b3c0...036

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dårlig klipping av TV2 i år altså! De har avslørt både at Jarl skulle vinne forrige tvekamp og at Linni var den av utfordrerene som ble igjen på gården. Og nå har de jaggu klart å avsløre hvem som blir 2.kjempe i reklamen for søndagens episode.😣

Anonymkode: c636c...1f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor mange episoder det er / når tid finalen kommer?

Anonymkode: 6e05f...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være 30 episoder totalt, og episode 12 og 13 ble sendt i dag (de kaller den første timen episode 12 og den siste halvtimen episode 13.) Det går fem episoder i uka,og siste episode denne uka blir nr.15,så det vil si at det er 3 uker igjen til finalen.

Anonymkode: c636c...1f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Silfen skrev:

Har de?  Ikke fått med meg noe av det. 

Jarl jubler i vignetten,og derfor var det tydelig at han skulle vinne tvekampen forrige uke. Og i reklamen for dagens episode satt Linni rundt bordet når førstekjempe skulle velges. Det hadde kommet fram på forhånd at det skulle bestemmes hvilken utfordrer som fikk bli før førstekjempe-valget, noe som avslørte at Linni var den som fikk bli på gården. I reklamen for søndagens episode sitter alle deltakerne rundt et bord,utenom Jarl og en til. Dette tyder at de andre sitter der mens Jarl og han andre er på kjempehyttene.

Anonymkode: c636c...1f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, chisandra skrev:

Jeg håper Linni får bli, jeg - fordi Marna virker som den mest fornuftige, og har derfor minst underholdningsverdi. :icon_lol:

Synd at Marna måtte reise hjem. Hun hadde satt Lothemusa på plass!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linni høres ut som en smurf. Hun burde få en rolle som stemme i en ny smurfefilm. Trenger ikke gjøre om stemmen sin en gang. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
1 time siden, Bohemia skrev:

Synd at Marna måtte reise hjem. Hun hadde satt Lothemusa på plass!

Han er best i fri dressur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2017 den 3.27, AnonymBruker skrev:

Er hun der Tonje med enda da? Nå ser jeg ikke på dette selv, men er jo nysgjerrig på hvordan villmarksjenta klarer seg der. Jeg tror hun kan vinne! (Om hun ikke allerede er ute da, jeg følger som sagt ikke med :P

Anonymkode: 1073d...54b

Så i tillegg til ikke å se på Farmen, så leser du heller ikke aviser, nettaviser eller er på So-me... For da hadde du visst svaret. :fnise:

Anonymkode: 2b4e9...cbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig hvor spak Lothepusen ble når Linni dukket opp. Syns tydelig jeg ser stjerner i fyrens øyne hele tiden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo en dreven ringrev når det kommer til å innynde seg hos både menn og damer.. så ja han blir vel sjarmert. Brøda er vel ikke akkurat i veien heller...

Anonymkode: 5988f...13f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere det klippet fra sønnen til lothe?  Tydeligvis flere som tar oppgjør med farens mannemannhet. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...