Gå til innhold

Kjendis Farmen 2017


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen etterspurte en tråd om kjendis farmen uten poll, så da fikset jeg det. Diskuter i vei! 

---

Mandag 16.januar 2017

 Ida er ukens storbonde. Linni Meister og Marna Haugen kommer inn som utfordres. 

Anonymkode: 6ca24...4ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper Marna får bli. Hun har erfaring, et godt "lynne" og jukser ikke sånn som Linni gjør. Linni sydde feil med vilje fordi hun heller ville jobbe ute med gutta, sutrer om at "vi nye får alle drittoppgavene" OG stjeler mat og spiser i smug! Fælt å høre de andre snakke om at Marna spiste mer enn Linni! De andre vet jo ikke hva den lille luringen (Linni) bedriver... Jarl virker litt koko for tiden.... og endelig får vi se mer til Lavrans. 

Jeg antar at Linni dessverre får bli fordi hun er en lett "konkurrent." Håper hun skreller av seg sminke, løsvipper, negler og hairextencions om hun får bli... Tommel opp for Marna som dropper jåleriet!! 

Jeg har en VELDIG GOD magefølelse på at det er Lothe og Lavrans som står igjen til slutt i finalen!!! 😍🎉💪🏽 Heier sjølsagt på Lothepus, hadde fint vasket klærne hans for å si det sånn 😊 Han er en fin fyr! Elsker serien hans, Fjorden Cowboys! (Alle ligger på Sumo og snart kommer ny sesong, JIPPI! 🙌🏼) 

Petter Pilgaard har blitt mer spiselig syns jeg, han virker LITT mer voksen enn før på tv... Har fått et bedre inntrykk av han enn fryktet.    Vendela er jo bare helt  "fantastist" herlig, flott dame! Skikkelig god, hyggelig og jordnær. 

Er bedre stemning inne på gården nå når Kari og Aylar er borte! 

Tusen takk til TV2 for en etterlengtet Kjendis Farmen! Bare synd vi ikke får se mer enn det lille som blir vist på tv/sumo. De kunne GODT ha lagt ut flere klipp på TV2.no 😊

Endret av Viking-girl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Slitsomt med den dritt poll greia!

Anonymkode: 9b300...651

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA! Slitsomt med den dritt poll greia!

Anonymkode: 9b300...651

Enig! Dette må bli tråden å bruke fremover!

Håper disse kommer til finaleuka: Jarl, Linni, Lothepus, Ida og Petter!

Anonymkode: 0b3c0...036

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L-E-I av den pollen,ja!

Siden ingen nevner henne: Må si jeg fikk et litt dårlig inntrykk av Ingeborg på lørdag da de var på markedet. Hun var mer opptatt av å få vasket sitt eget hår enn å kjøpe mat til fellesskapet, og hun virket generelt litt fjern. 

Anonymkode: c636c...1f1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

L-E-I av den pollen,ja!

Siden ingen nevner henne: Må si jeg fikk et litt dårlig inntrykk av Ingeborg på lørdag da de var på markedet. Hun var mer opptatt av å få vasket sitt eget hår enn å kjøpe mat til fellesskapet, og hun virket generelt litt fjern. 

Anonymkode: c636c...1f1

Søndag var det vel, forresten 😉

Anonymkode: c636c...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes allerede en tråd om dette m

 

 

Anonymkode: d320b...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, lei av å scrolle! 

Håper Marna får bli, men synes Linni er morsom. Det var flere deltagere som tapte seg i mine øyne da jeg så hvordan de tok imot og snakket om Linni og Marna. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Femilie skrev:

Enig, lei av å scrolle! 

Håper Marna får bli, men synes Linni er morsom. Det var flere deltagere som tapte seg i mine øyne da jeg så hvordan de tok imot og snakket om Linni og Marna. 

Enig :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Dette må bli tråden å bruke fremover!

Håper disse kommer til finaleuka: Jarl, Linni, Lothepus, Ida og Petter!

Anonymkode: 0b3c0...036

Ikke Jarl, han ønsker jeg ut så fort som mulig. Jeg håper det blir Petter, Lothepus, Vendela, Lavrans og Ida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Femilie skrev:

Enig, lei av å scrolle! 

Håper Marna får bli, men synes Linni er morsom. Det var flere deltagere som tapte seg i mine øyne da jeg så hvordan de tok imot og snakket om Linni og Marna. 

Det er jeg enig i, spesielt Vendela som jeg hadde så godt inntrykk av :( 

Anonymkode: a6c33...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun der Tonje med enda da? Nå ser jeg ikke på dette selv, men er jo nysgjerrig på hvordan villmarksjenta klarer seg der. Jeg tror hun kan vinne! (Om hun ikke allerede er ute da, jeg følger som sagt ikke med :P

Anonymkode: 1073d...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lothe må jo vinne.  Nå som barmen er  ute er det jo ingen verdige vinnere.  Goli trodde jeg skulle være en kandidat,  men han virker jo helt på bærtur.  Skulle tro han hadde tatt et kurs på mærthas engleskole. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Femilie skrev:

Enig, lei av å scrolle! 

Håper Marna får bli, men synes Linni er morsom. Det var flere deltagere som tapte seg i mine øyne da jeg så hvordan de tok imot og snakket om Linni og Marna. 

Det er ikke noe scrolling. Unøvdvendig med to tråder

Anonymkode: d320b...1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Dette må bli tråden å bruke fremover!

Håper disse kommer til finaleuka: Jarl, Linni, Lothepus, Ida og Petter!

Anonymkode: 0b3c0...036

Jeg håper Jarl ryker på hodet ut raskest mulig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Jeg håper Jarl ryker på hodet ut raskest mulig.

Uenig! Jarl er en hedersmann som fortjener å komme lengst mulig, ja håper han vinner! Er jo han som trenger premien mest.

Anonymkode: af411...f85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uenig! Jarl er en hedersmann som fortjener å komme lengst mulig, ja håper han vinner! Er jo han som trenger premien mest.

Anonymkode: af411...f85

Han trenger den kanskje mest, men han fortjener den minst.

At han er en hedersmann vil jeg nok måtte si meg uenig i så det får stå for din regning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Klippet fra VGs tvguide:  "Deltakerne må velge to av utfordrerne som skal få lov til å bli værende på gården, de to som ikke blir valg må pakke sammen og reise hjem."

Nå ble jeg litt forvirret...Er det fire utfordrere på gården?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...