Gå til innhold

Ny strømmåler avgir stråling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.3.2017 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke dette behovet for å latterliggjøre, hva er problemet deres? Tror dere i ramme alvor at jeg får smerter i kroppen (som ellers aldri har noen som helst slags form for smerter i kroppen) når jeg er i nærheten av trådløse nett over tid, fordi jeg er psykisk syk? Tror dere jeg unngår wifi hjemme, noe som er mye mere praktisk enn ledninger, fordi jeg har en slags paranoia? Hvorfor slenger dere ut sånt dritt?

Anonymkode: 11ab9...8f5

Ja og ja. Det er 100% i hodet ditt. Det er utallige studier som bekrefter dette.

Det er ikke "dritt" å påpeke dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.3.2017 den 16.29, AnonymBruker skrev:

Jada, ser den. Men vi har over 200 forskere som i rapporten sier den tillatte grenseverdien er for høy.

Anonymkode: acb0a...db1

Hvilke forskere? Jukseforskere som egentlig bare er sinte gamle pensjonister som raljerer på nett?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Det finnes en type stråling som er bevist øker sannsynligheten for kreft drastisk ved å eksponeres mye for det, å det er UV-stråling. Likevel smører nordmenn seg inn med sololje og faktor 10, eller dropper solkrem. Det er bevist farlig!

Anonymkode: 13f62...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest meg opp. Canada kuttet de ut. Muligens flere land. Ser mange bagatelliserer dette, og latterliggjør. Vi skal få montert snart også.

Det er meldt om folk som har fått øresus ( tinitus) etter de fikk dette i hus. Hva skyldes dette? Du får aldri myndigheter til å innrømme noe som helst. 

En kar har ikke nett, wigi.  Mobilen bruker han sjeldent. Ligger avslått. Etter montering av ny måler fikk han kraftig tinitus. Når han drar fra huset, og til hytten så forsvinner tinitus. Sikkert flere,men de ser ikke sammenhengen. Tinitus er forferdelig å leve med.

Anonymkode: 887e4...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om historiske berettelser jeg leste i min ungdom. Blant annet om lignende episoder som ble skrevet i disse nazist-avisene i Tyskland i mellomkrigstiden. Der kunne en lese at et speedbarn kunne merke det om en jøde var i naborommet. Da ville spedbarnet begynne å gråte av seg selv. Det samme skjedde, angivelig, når noen spilte "musikk laget av jøder".

Folk har trodd på gnomer, hekser, ånder, alt mulig rart til all verdens tider.

Jeg tviler ikke på at en, "el-følsom" person som får vite at det er montert en ny strømmåler vil kunne bli "syk". Derimot tviler jeg på at en "el-følsom" person som ikke vet at strømmåleren er byttet ut vil bli "syk". Selv om de fysiske omstendighetene er de samme. Det var dette folkeopplysningskontoret på NRK avdekket, da "folkets strålevern" fikk gjennomføre en undersøkelse, lagt opp slik de selv ville, hvor det skulle påvises at en "el-følsom" person kunne kjenne "stråling". "Folkets strålevern" klarte ikke å lage en slik test, selv om de hadde alt i sin fulle makt, de kunne bestemme hvem, når, hvordan dette skulle foregå, alt mulig var i deres kontroll. Like fullt, de klarte ikke å påvise dette.

Du utsettes for større strålefare når du går ut i det fine været. 

Anonymkode: 519e9...bab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest meg opp. Canada kuttet de ut. Muligens flere land. Ser mange bagatelliserer dette, og latterliggjør. Vi skal få montert snart også.

Det er meldt om folk som har fått øresus ( tinitus) etter de fikk dette i hus. Hva skyldes dette? Du får aldri myndigheter til å innrømme noe som helst. 

En kar har ikke nett, wigi.  Mobilen bruker han sjeldent. Ligger avslått. Etter montering av ny måler fikk han kraftig tinitus. Når han drar fra huset, og til hytten så forsvinner tinitus. Sikkert flere,men de ser ikke sammenhengen. Tinitus er forferdelig å leve med.

Anonymkode: 887e4...a45

Og jeg har hørt om folk som har fått influensa etter at de fikk installert ny strømmåler! Influensa er helt jævlig, hadde nesten 40 i feber. Har også hørt om folk som har ramlet på isen og brukket bein. Nå er det på tide at myndighetene forbyr disse strømmålerne!

Skjerpings folkens! Slike signaler er helt harmløse og de er over alt i lufta rundt oss. De kommer fra sola, big-bang, fm-sendere, mobilnettet, lyspærer i huset ditt, varmekablene på badet, mobiltelefonene til folk som går forbi på gata utenfor huset ditt, radarstasjoner, stjerner i fjerne galakser, osv. Ikke ioniserende stråling har ingen påvirkning på kroppen vår utover eventuell oppvarming, men da måtte du ha økt styrken med tusenvis eller millioner av ganger bare for å få en MÅLBAR temperaturøkning.  

Du burde heller bekymre deg for sola, strålingen derfra er av en type som er beviselig kreftfremkallende, den er mange millioner ganger sterkere og står på hele dagen. Bruk solkrem!

Anonymkode: d5531...c0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest meg opp. Canada kuttet de ut. Muligens flere land. Ser mange bagatelliserer dette, og latterliggjør. Vi skal få montert snart også.

Det er meldt om folk som har fått øresus ( tinitus) etter de fikk dette i hus. Hva skyldes dette? Du får aldri myndigheter til å innrømme noe som helst. 

En kar har ikke nett, wigi.  Mobilen bruker han sjeldent. Ligger avslått. Etter montering av ny måler fikk han kraftig tinitus. Når han drar fra huset, og til hytten så forsvinner tinitus. Sikkert flere,men de ser ikke sammenhengen. Tinitus er forferdelig å leve med.

Anonymkode: 887e4...a45

Hvor har du lest at Canada har kuttet de ut?

Hvor er det meldt at folk har fått tinnitus?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest meg opp. Canada kuttet de ut. Muligens flere land. Ser mange bagatelliserer dette, og latterliggjør. Vi skal få montert snart også.

Det er meldt om folk som har fått øresus ( tinitus) etter de fikk dette i hus. Hva skyldes dette? Du får aldri myndigheter til å innrømme noe som helst. 

En kar har ikke nett, wigi.  Mobilen bruker han sjeldent. Ligger avslått. Etter montering av ny måler fikk han kraftig tinitus. Når han drar fra huset, og til hytten så forsvinner tinitus. Sikkert flere,men de ser ikke sammenhengen. Tinitus er forferdelig å leve med.

Anonymkode: 887e4...a45

Tinitus er noe man får permanent når ørene får for mye/høy lyd over lang tid, ikke av noe som er lydløst!

Og den blir ikke borte om han slo av mobilen, ute sto likevel mobilmasta som tar i mot og sender signaler ute et sted og gjør jobben sin!

Har selv fått ny måler, merker ingen ting......er ikke det litt rart? Enda jeg har wifi også? :):) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...