Gå til innhold

Bli sykepleier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med ålesund? 

Jeg begunner det til høsten..

Anonymkode: 7aab9...ed1

Huff, der meste........ 

Anonymkode: c06f0...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.1.2017 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Stavanger har flere ganger vært omtalt i media pga ekstrem misnøye fra studentene, og også på veldig høy strykprosent. Hvis du er villig til p dra til et mindre sted er Førde et godt valg.

Anonymkode: 97d2d...1d1

Jeg ser at artikkelene er fra 2012 ,men de sliter kanskje enda med høy strykprosent? 

Anonymkode: d8f49...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, der meste........ 

Anonymkode: c06f0...c84

Sånn er det mennesker uttaler seg når de ikke har noe konstruktivt og komme med.

Anonymkode: 0be8e...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.1.2017 den 23.45, funginger skrev:

Jeg har hørt at HiNT skal være bra, men er ikke sikker.

HiNT finnes ikke lenger, de har byttet navn til Nord Universitet.

Anonymkode: 49fac...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det som gjør Stavanger dårlig på sykepleie er at de stadig forandrer eksamensform og emneinnhold. Det fører til at foreleserne ikke er skikkelig orienter om hva sm forventes å videreformidle til studentene. Studiet mangler en strukturell tyngde bygd på erfaring. 

Det er videre et problem Med flere faglærere i samme fag. Mye tull i undervisningen. Tydelig at foreleserne ikke hadde samme eierforholdet til undervisningen og klager fra elevene blir fragmentert 

Godt voksne lærere som ikke har vært i feltet på mange herrens år. De bruker mye energi på å lære oss teorien. I møte med praksis Blir det utfordrende. En mellomting og mer praksisnær  undervisning hadde vært bra.

Undervisning i auditorien med 200 elever skaper større avstand mellon elev og lærer

Geerelt  er det mange stavangerfolk på UIS. Lite liv på campus etter 16

Å bo på campus er nå mye dyrere enn å leie privat. Det igjen skaper lite liv på Campus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

HiNT finnes ikke lenger, de har byttet navn til Nord Universitet.

Anonymkode: 49fac...4de

Jaja, studiet i Levanger eller Namsos da. Alle skal jo kalle seg universitet nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, January 19, 2017 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med ålesund? 

Jeg begunner det til høsten..

Anonymkode: 7aab9...ed1

Det er svært lite som er galt med Ålesund. Kjempeby, bra studentmiljø, kjekke medstudenter, som oftest flinke lærere og forelesere (men de setter høye krav, og det er det ikke alle som tåler) og for de som begynner i Ålesund til høsten er det ikke obligatoriske forelesninger, men anbefaler likevel på det sterkeste å møte på alle forelesninger første studieår, da du vil få stort utbytte av dette, spesielt i anatomi og i medikamentregning. 

Praksisstedene jeg har vært på har vært helt fantastiske :) 

Anonymkode: 12fd2...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...