Gå til innhold

Min ville fetish: dele på kjæresten.


Telemark91

Anbefalte innlegg

På 18.1.2017 den 18.47, Telemark91 skrev:

Men hvordan går man frem å spørr om slike ting ?😜

Det er jeg mer usikker på men antar du må være litt trygg på partneren før du spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/16/2017 den 18.16, Telemark91 skrev:

I senere forhold ar jeg foreslått trekant men ikke fått noe positiv respons😔 

Hva tenker dere kvinner om å ha trekant evn bli knullet av flere menn mens kjæreste deltar evn ser på. 

Er dette greit eller virker det som en helt vill fantasi jeg ikke kan regne med å oppleve igjen ? 

For meg er det helt greit og jeg elsker at mannen min har det slik. Det var egentlig slik vi møttes også, jeg hadde sex med han og noen kamerater av han på et nachspiel etter å ha truffet de ute den kvelden. Når jeg snakket med han etterpå så sa han at han gjerne ville ha ei dame som likte å ha sex med andre, en ei han kunne dele med andre. 

Jeg har både trekant og gruppesex med menn vi begge får kontakt med. Han trenger heller ikke å være med så lenge han får meldinger eller at jeg forteller om hvor billig og slutty jeg er når jeg er ute uten han. Han blir superkåt når jeg kommer hjem etter å ha hatt sex med andre.

Du må vel møte den rette for at fantasien din skal bli virkelighet igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 18.16, Telemark91 skrev:

Hei, etter lengere tid i et forhold med masse bra sex er jeg blitt singel. Jeg har noen sexuelle fantasier jeg har bestemt meg for at min neste kjæreste også må like. Men jeg lurer veldig på hvordan en evn Ny partner vil godta det , uten at hun tror jeg er helt gal ! 😂 

Det hele begynte allerede i 15-16 års alderen da jeg å min daværende kjæreste hadde hjemmealene fest med noen venner. Utover natten var det bare meg, dama å en felles venn igjen.vi var ganske fulle da hun foreslo at vi skulle nakenbade i boblebadet. Da jeg bestandig har vært nysgjerrig på å utforske gutte sex var jeg ikke vond og be!  

Vi kledde av oss alle tre og hoppet opp i boblebadet. Kameraten min satte seg ved siden av kjæresten min i det trange boblebadet, så litt kroppskontakt var umulig å unngå. Det varte ikke lenge før jeg så at han hadde fått en skikkelig ståpikk. så jeg konfronterte han med det, til hans store fortvilelse. Vi tok et par øl til mens vi småflørtet å tok litt på værandre alle tre. 

Etter en stund spurte min daværende kjæreste om vi ikke skulle ha trekant? Vi gutta var ikke vonde å be så vi spratt fort opp av boblebadet og trakk inn på soverommet. 

Når vi kommer oss ned i senga tar hun tak i pikken til kammeraten min å begynner å suge han. Jeg ligger vedsiden av å runker det stein harde pikken min mens han nyter kjæresten min. Etter en liten stund sier hun : nå er det dere til å suge værandre! Vi ble nok litt sjokkert begge to å lurte på hva vi skulle gjøre.. men det varer ikke lenge for vi bytter på å suge værandre mens vi slikker hun på tur !  Det varer ikke lenge før kjæresten min trer seg på pikken til kammeraten min og knuller han til han spruter henne full av sæd. Hun legger seg på rygg, jeg slikker henne ren og knuller henne til jeg også spruter henne full ! 

Vi legger oss ned i sengen alle tre med hun i midten , slik ligger vi i timesvis mens hun koser med oss begge frem til vi sovner.

fy! For en herlig opplevelse !😁😁

 

Det var da jeg skjønte at det å dele kjæresten min med andre er noe som virkelig tenner meg ! Det å se at hun blir knullet av en eller flere men er en så utrolig tennende tanke.. 

I senere forhold ar jeg foreslått trekant men ikke fått noe positiv respons😔 

Hva tenker dere kvinner om å ha trekant evn bli knullet av flere menn mens kjæreste deltar evn ser på. 

Er dette greit eller virker det som en helt vill fantasi jeg ikke kan regne med å oppleve igjen ? 

Jeg forstår deg veldig godt. Jeg tenner skikkelig på det samme, og håper at jeg snart for en gangs skyld møter ei jente som også liker det 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Heldig hun som finner deg.... 

Skulle ønske jeg hadde en som ville dele.... Det er så mye fristende der ute... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en ganske normal fantasi.

Jeg er for territorial til at jeg kunne tenkt meg å dele, og er veldig trofast når jeg er i forhold så jeg ønsker ikke å ha sex med andre enn kjæresten min. Men hadde han hatt en slik fantasi å fortalt meg om den hadde jeg sett på det som en stor tillitserklæring. Jeg hadde ikke vært villig til å leve ut fantasiene hans, men hadde nok vært villig til å rollespille så godt det lot seg gjøre uten å tråkke over mine egne grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/16/2017 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Feil, det er det ikke.

Anonymkode: 4c379...1d3

Yeah right! Levde i cuckold i nesten 5 år så dette er noe jeg har erfaring med. 

Anonymkode: 9680e...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...