Gå til innhold

Erfaringer med å reise med Aeroflot?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har nyere erfaringer med å reise med Aeroflot? Og hvordan er det å mellomlande i Moskva? (Det er snakk om en kort mellomlanding.)

Takknemlig for svar. :)

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har reist med Aeroflot og aldri hatt noen problemer. Tror ikke du trenger å tenke på alle de gamle skrekkhistoriene. Standarden på innenriksflyene kan nok være dårligere enn utenriksflyene, men det pleier å gå bra : )

Anonymkode: 24764...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Aeroflot da jeg fløy fra Korea til Norge i sommer, og fra Norge til Mongolia. Begge gangene reiste jeg alene med 2 åringen min. God service og ok mat, flyvertinnene var veldig hjelpsomme og vennlige. Å mellomlande i Moskva derimot vil jeg helst unngå igjen, utrolig trangt om du sleper på en barnevogn og syns det var dyrt der, ikke spesielt rent heller, rett og slett en dårlig og dyster flyplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er alle de gamle skrekkhistoriene som gjør at jeg må sjekke. Men da ser det ut til at det har forandret seg. 

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tanuki skrev:

Brukte Aeroflot da jeg fløy fra Korea til Norge i sommer, og fra Norge til Mongolia. Begge gangene reiste jeg alene med 2 åringen min. God service og ok mat, flyvertinnene var veldig hjelpsomme og vennlige. Å mellomlande i Moskva derimot vil jeg helst unngå igjen, utrolig trangt om du sleper på en barnevogn og syns det var dyrt der, ikke spesielt rent heller, rett og slett en dårlig og dyster flyplass.

Jeg er nesten nødt til å mellomlande i Moskva, men det er bare drøye to timer, så da kan det være at jeg overlever det. Reiser også alene og har ingen barn å slepe med meg. Går det greit når man bare snakker engelsk og ikke russisk? 

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nesten nødt til å mellomlande i Moskva, men det er bare drøye to timer, så da kan det være at jeg overlever det. Reiser også alene og har ingen barn å slepe med meg. Går det greit når man bare snakker engelsk og ikke russisk? 

Anonymkode: 566e8...1ce

Ja det går helt fint å snakke engelsk der:) Forressten, mener jeg å huske at man kun kan veksle til rubler der, så ikke planlegg å veksle annen valuta der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem å reise med Aeroflot. De har en topp moderne flåte som er godt vedlikeholdt. Det verste man kan si om Aeroflot i dag er at maten kan være litt kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tanuki skrev:

Ja det går helt fint å snakke engelsk der:) Forressten, mener jeg å huske at man kun kan veksle til rubler der, så ikke planlegg å veksle annen valuta der:)

Ok. Og på flyet? Er maten inkludert? Hvis ikke, kan jeg betale med visa/mastercard, eller er det rubler som gjelder der også?

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citpensacola skrev:

Null problem å reise med Aeroflot. De har en topp moderne flåte som er godt vedlikeholdt. Det verste man kan si om Aeroflot i dag er at maten kan være litt kjedelig.

Det kan jeg overleve. :)

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Og på flyet? Er maten inkludert? Hvis ikke, kan jeg betale med visa/mastercard, eller er det rubler som gjelder der også?

Anonymkode: 566e8...1ce

På flyet var maten inkuldert ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken rute du reiser. Vi fløy Moskva-Mongolia og det var ganske skralle saker, men har hørt at de europeiske rutene deres er bedre. Innlandsrutene skal være verst... Enig med at Moskva flyplass er døden!

Anonymkode: e5e5e...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å fly fra hong kong via Moskva til oslo, men jeg droppet det. Mye pga flyplassen. Det blir Norwegian fra Bangkok i stedet. 

TS 

Anonymkode: 566e8...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt Qatar Airways foran både Norwegian og Aeroflot til Østen. 

De har fantastisk service, god mat og nye fly. Alliid mellomlanding i Doha ,  men det er en flott flyplass. Prismessig kommer de godt ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...