Gå til innhold

Hvem type smør/margarin på brødskiva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, O.G. skrev:

Bremykt!

Enig! Du trenger bare Bremykt! Tenker på han skalle små med skjegget i reklamen som aldri blinker og som sier det :)

Anonymkode: d8a3f...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Du trenger bare Bremykt! Tenker på han skalle små med skjegget i reklamen som aldri blinker og som sier det :)

Anonymkode: d8a3f...1b5

De har visst kuttet ut den flytende bremykten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tannfortunge skrev:

Ok, det var bare det at du skrev at du ikke hadde smør eller margarin i kjøleskapet. Jeg stusset bare :)

Du har rett, jeg skrev litt feil... jeg HAR noe sånt i kjøleskapet. Da jeg svarte, tenkte jeg på sånne beger med f.eks. Soft Flora margarin eller Bremykt o.l. Det har jeg ikke. Men ved nærmere ettertanke er det noe lignende jeg har, og det er en flaske flytende Melange til matlaging og steking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt noen sans for smør på brødskiva. Så jeg har ikke noe mellom pålegg og brødskiva. 
Hvis man skal prøve å holde seg unna fett. Så hjelper det lite å smøre fett rett på maten man skal spise. 

Ikke er det noe godt heller. Men det er min mening. 

Anonymkode: 0f52d...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evt hvilket smør

Anonymkode: 164a4...176

Det heter ikke evt, det heter ev. 

Anonymkode: d8a3f...1b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Million skrev:

Det er skremmende hvor mange som ikke greier å skrive den der riktig her inne på KG...! 

Tillater meg å rette litt på norsklæreren.

Ev. kunne du skrevet "[..]skremmende hvor mange det er som[..]".

Anonymkode: 2f571...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, O.G. skrev:

Ja, det er jo helt sjukt når man må rette på voksne folk.

Må? Er ingen som må leke norsklærer inne på et debattforum. Det er heller ikke krav om å skrive 100 % i henhold til offisielle nåværende rettskrivingsregler. Dyslektikere er f.eks. ikke uønsket på KG i følge reglene.

Anonymkode: 2f571...aa6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må? Er ingen som må leke norsklærer inne på et debattforum. Det er heller ikke krav om å skrive 100 % i henhold til offisielle nåværende rettskrivingsregler. Dyslektikere er f.eks. ikke uønsket på KG i følge reglene.

Anonymkode: 2f571...aa6

At ikke du synes det er åndsvakt at folk ikke klarer å bruke riktig spørreord, er noe du må ta på eiga kappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge jeg er hjemme hos meg selv spiser jeg ekte smør :) Spiser margarin om det er det som finnes, jeg klarer ikke spise brødskiver uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt noen sans for smør på brødskiva. Så jeg har ikke noe mellom pålegg og brødskiva. 
Hvis man skal prøve å holde seg unna fett. Så hjelper det lite å smøre fett rett på maten man skal spise. 

Ikke er det noe godt heller. Men det er min mening. 

Anonymkode: 0f52d...494

Man bør ikke prøve å holde seg unna fett! ;) Vanligvis bruker jeg ingenting, men selv nå når jeg skal ned i vekt bruker jeg av og til smør på f.eks. ferskt brød. Helst Kviteseidsmør, men fordi det blir så hardt i kjøleskapet blir det som regel til at vi har en boks Bremykt stående. I matlaging bruker jeg alltid ordentlig smør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremykt. Det er jo så anvendelig og godt!

Men takler helt fint plantemargarin også, om jeg overnatter hos andre ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, O.G. skrev:

At ikke du synes det er åndsvakt at folk ikke klarer å bruke riktig spørreord, er noe du må ta på eiga kappe.

*åndssvakt

Anonymkode: 5e32d...4fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine Meierismør, men bare under visse typer pålegg som kjøttpålegg, ost ol. Har jeg smørepålegg (leverpostei, smøreost, peanøttsmør, makrell i tomat ol) dropper jeg smøret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...