Gå til innhold

Brun eller hvit penis?


WubWub

Anbefalte innlegg

Hvis eneste kriteriet er farge, så foretrekker jeg en hvit penis. Syns det er rent og delikat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle om den er turkis og dekket av polkagris-mønster så lenge den gjør jobben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

mørkebrun penis på en hvit mann er med andre ord en dealbreaker?

Nei, det er jo helt normalt. Ser at det kunne bli missforstått. Farge har ikke noe å si for min del. 

For at jeg skulle reagert så måtte det vært en unormal farge som ikke hører hjemme på ett menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Elliespelli skrev:

Nei, det er jo helt normalt. Ser at det kunne bli missforstått. Farge har ikke noe å si for min del. 

For at jeg skulle reagert så måtte det vært en unormal farge som ikke hører hjemme på ett menneske.

Ok da skjønner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det, kuk er kuk. Det viktigste er at den er schwær. Om den er svart, hvit, brun, rosa, hvit eller hudfarget er ett fett. 

Anonymkode: 95cac...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samma det, kuk er kuk. Det viktigste er at den er schwær. Om den er svart, hvit, brun, rosa, hvit eller hudfarget er ett fett. 

Anonymkode: 95cac...886

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fascinert over spørsmålet. Har faktisk aldri tenkt over hudfargen penisen  på mine to sexpartnere gjennom livet.  Begge er hvite menn, og min nåværende partner har noe mørkere hud på penis enn ellers på kroppen. Ujevn, 'flekkete' hudfarge som vel veksler mellom svakt rosa og lysebrun (pga en hudlidelse tror jeg)  Klarer ikke huske vedr min eksmann, og vi var sammen i 18 år, så det viser jo at for meg betyr ikke fargen noe....  Andre egenskaper ved penisen er definitivt viktigere 😀

Anonymkode: c9527...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fascinert over spørsmålet. Har faktisk aldri tenkt over hudfargen penisen  på mine to sexpartnere gjennom livet.  Begge er hvite menn, og min nåværende partner har noe mørkere hud på penis enn ellers på kroppen. Ujevn, 'flekkete' hudfarge som vel veksler mellom svakt rosa og lysebrun (pga en hudlidelse tror jeg)  Klarer ikke huske vedr min eksmann, og vi var sammen i 18 år, så det viser jo at for meg betyr ikke fargen noe....  Andre egenskaper ved penisen er definitivt viktigere 😀

Anonymkode: c9527...ce6

det er igrunn derfor jeg spør , jeg er en hvit mann med en penis farge som ligner på afrikansk :P har fått ekstremt mange kommentarer på det opp igjennom årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...