Gå til innhold

Brun eller hvit penis?


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hudfargen spiller ingen rolle. Det som betyr noe er "hjernen" bak kuken. Altså at personen har en fin personlighet og at man prater fint sammen. Feles verdier og livsyn. Hilsen en som søker etter en omtenksom snill mann. 

Endret av VeronicaSelina
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst rosa. Ellers brune. Liker ikke kritthvite peniser.

Anonymkode: 2ba4c...4bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, VeronicaSelina skrev:

Hudfargen spiller ingen rolle. Det som betyr noe er "hjernen" bak kuken. Altså at personen har en fin personlighet og at man prater fint sammen. 

Ok men det var ikke hjernen bak kuken jeg spurte om - men hudfargen. Om du vil prate om personligheter så kan du opprette en egen egnet tråd om dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helst rosa. Ellers brune. Liker ikke kritthvite peniser.

Anonymkode: 2ba4c...4bc

High five :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, WubWub skrev:

Ok men det var ikke hjernen bak kuken jeg spurte om - men hudfargen. Om du vil prate om personligheter så kan du opprette en egen egnet tråd om dette

Dette har med hvilke type kuk jeg vil ha. Det fins et område som styrer kuken og. Men som sagt : hudfarge spiller ingen rolle for min del 

Endret av VeronicaSelina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudfarge spiller ingen rolle. Det som betyr noe er størrelsen.

Anonymkode: 30f1b...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrer unna svart og kritthvit, og rød! Sånn ellers er det samme om den er lys eller brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste peniser er temmelig brune, uansett om personen som eier den er kritthvit eller mørk. Den eneste variasjonen jeg har sett utenom brun, er gråblå. Da foretrekker jeg brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CoolSistah skrev:

Jeg synes de fleste peniser er temmelig brune, uansett om personen som eier den er kritthvit eller mørk. Den eneste variasjonen jeg har sett utenom brun, er gråblå. Da foretrekker jeg brun.

High five til deg også :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CoolSistah skrev:

Jeg synes de fleste peniser er temmelig brune, uansett om personen som eier den er kritthvit eller mørk. Den eneste variasjonen jeg har sett utenom brun, er gråblå. Da foretrekker jeg brun.

Faktisk så så jeg en rødrød en på pinlige sykdommer. Den så overhode ikke noe ''pen'' ut! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Faktisk så så jeg en rødrød en på pinlige sykdommer. Den så overhode ikke noe ''pen'' ut! 

 

hvilken sykdom var det? :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, veslefrøken skrev:

Pikk er Pikk. Bend over and lett rumble!

det er den rette innstillinga , du er rå :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

hvilken sykdom var det? :ohmy:

Hvis jeg husker riktig så var det pga for trang forhud. Men det var en eller annen spesiell grunn til at forhuden hadde blitt trang på den stakkars eldre karen som jeg ikke husker. Så riktig så fælt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, WubWub skrev:

det er den rette innstillinga , du er rå :yvonne:

Eg takkar og seie det same som deg! High Five!  ✋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var betryggende! Da slipper jeg å farge min penis brun. Tenkte at det hadde vært litt store kontraster med en brun penis på en ellers vinterblek hud:fnise:

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Majer skrev:

Dette var betryggende! Da slipper jeg å farge min penis brun. Tenkte at det hadde vært litt store kontraster med en brun penis på en ellers vinterblek hud:fnise:

det ser ikke så ille ut, trust me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke øyne "der nede" så fargen spiller ingen trille! Så lenge den har normal form og maksimal kraft! Men nå er jeg gift da så jeg vet hva jeg får. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...