Gå til innhold

Liten penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

La han nå være i fred. Jeg synes han har skrevet noen kjempegode innlegg, ingen vits i å måtte utlevere seg personlig for det.

Anonymkode: ff129...dbf

det er irrelevant for meg. jeg bare poengterte hvorfor andre folk spør.
mange menn er usikre når det kommer til penis og sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, herremann skrev:

du har tydeligvis ingen anelse hva du snakker om. kan GARANTERE deg at du aldri har vært med en penis på 18-19cm i tykkelse.
(med mindre du er veldig glad i hester)

Er det ikke ment 18-19 cm lang? Menn med små peniser misforstår så lett når de leser 18-19 cm. ;)

Anonymkode: 35589...2d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dump det som kan være drømmemannen og finn deg en som kan være helt tom i hodet med stor penis.

At noen cm med kuk skal betyr så mye. 
Holde rundt hele med en hånd, hvor svære hender har du da?  

Har aldri vært med noen det ikke gikk an å få handa rundt iallfall. 
og så levde de lykkelig alle sine dager. Finnes det virkelig kvinner som velger menn etter penis? Og hva med menn, velger de etter fitta?

 

Anonymkode: 67ec7...ec9

Det finnes menn med middels til store peniser som også kan være drømmemannen.:nordvesta:

Anonymkode: 35589...2d6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr nå, i går var vi hjemme hos han og vi hadde sex for første gang. Han hadde utrolig liten penis. Kanskje sånn 10 cm... Jeg har hatt tidligere partnere med gjennomsnittlig/over gjennomsnittlig lengde på penis. Så dette er jeg ikke vandt til i det hele tatt. Jeg kan holde rundt hele med bare en hånd. Og da han penetrerte meg så var det nesten så han bare "jokka" på meg, veldig korte støt.

For all del, han er en utrolig hyggelig fyr. Jeg kan se for meg å være kjæresten hans, men er så redd for at sexlivet vårt ikke blir så mye å skryte av.. Jeg liker å bli pult hardt, og lange kraftige støt, ikke bare litt jokking der jeg nesten ikke kjenner noe i det hele tatt.

Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette eller la det gå. Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Anonymkode: 588ab...b83

Shit! Jeg hadde akkurat tenkt å åpne en tråd om samme tema i dag. Var også med han jeg dater i går, så forhåpentligvis er det ikke snakk om samme fyr. ;)

Jeg har ingen tips til deg. Virker som om min mann tenker det samme som din, kjører bare på, og at de ikke tenker over størrelsen på pikken sin i det hele tatt. Sikkert fint for noen, men for oss damene som er vant til å kjenne mye under penetrering, blir det som du sier mangelfullt. Jeg merker at jeg savner følelsen en middels penis gir meg. Sex blir ikke det samme med en liten penis. Det vil aldri bli det, uansett vhor mange orgasmer han gir meg med hender og tunge...

Jeg merker at jeg ikke klarer å bli helt forelsket, ettersom sex med denne mannen er kjedelig i forhold til den jeg har hatt med andre menn. Fælt å dumpe noen fordi de har mindre penis, men sex er veldig viktig for mange av oss, og da er det klart at skjedestørrelsen og penisstørrelsen burde passe best mulig.

Anonymkode: 53178...b68

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke ment 18-19 cm lang? Menn med små peniser misforstår så lett når de leser 18-19 cm. ;)

Anonymkode: 35589...2d6

nytter ikke snakke om tranghet hvis det er lengde du vil diskutere, da er det tykkelse/omkrets.
og hvorfor herseteknikken? er det slik at hvis et mannfolk skriver noe i en penistråd så er jeg automatisk en usikker mann med liten penis?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Shit! Jeg hadde akkurat tenkt å åpne en tråd om samme tema i dag. Var også med han jeg dater i går, så forhåpentligvis er det ikke snakk om samme fyr. ;)

Jeg har ingen tips til deg. Virker som om min mann tenker det samme som din, kjører bare på, og at de ikke tenker over størrelsen på pikken sin i det hele tatt. Sikkert fint for noen, men for oss damene som er vant til å kjenne mye under penetrering, blir det som du sier mangelfullt. Jeg merker at jeg savner følelsen en middels penis gir meg. Sex blir ikke det samme med en liten penis. Det vil aldri bli det, uansett vhor mange orgasmer han gir meg med hender og tunge...

Jeg merker at jeg ikke klarer å bli helt forelsket, ettersom sex med denne mannen er kjedelig i forhold til den jeg har hatt med andre menn. Fælt å dumpe noen fordi de har mindre penis, men sex er veldig viktig for mange av oss, og da er det klart at skjedestørrelsen og penisstørrelsen burde passe best mulig.

Anonymkode: 53178...b68

Enig i alt du si her. Jeg klarte heller ikke å være forelsket i en mann med liten penis. savnet en større penis. En jeg kunne kjenne. Fælt å dumpe, men man kan ikke ofre et godt sexliv for andre. Forlanger ikke at andre skulle gjort det for meg heller.

Anonymkode: 35589...2d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, herremann skrev:

nytter ikke snakke om tranghet hvis det er lengde du vil diskutere, da er det tykkelse/omkrets.
og hvorfor herseteknikken? er det slik at hvis et mannfolk skriver noe i en penistråd så er jeg automatisk en usikker mann med liten penis?

Ja. Artig hvordan hver gang en mann har gjort noe forkastelig eller vise negative tegn så må mannen ha en liten penis. Det sier ikke noe annet enn at liten penis er utelukkende negativt. Det er også helt greit å dra "liten penis"-kortet.

Anonymkode: 41541...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om dere kvinner møter på en mann som har en liten penis, og dumper han av den grunn. Ser dere han på som mindre maskulin da? Er han mindre "mann" i deres øyne da ?

Og om han finner en ny kjæreste, vil dere da tenke "stakkars den dama som må leve med liten penis" ?

Anonymkode: 6e00d...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes menn med middels til store peniser som også kan være drømmemannen.:nordvesta:

Anonymkode: 35589...2d6

Men ikke små peniser  altså... 

Anonymkode: ff17e...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om dere kvinner møter på en mann som har en liten penis, og dumper han av den grunn. Ser dere han på som mindre maskulin da? Er han mindre "mann" i deres øyne da ?

Og om han finner en ny kjæreste, vil dere da tenke "stakkars den dama som må leve med liten penis" ?

Anonymkode: 6e00d...0e3

Noen gjør det, men ikke alle er slik. Jeg har datet ei og vi skriver fortsatt sammen.  Og jeg fortalte henne om lengden på junior. Hun brøt ihvertfall ikke kontakt med meg selv om den ikke er den lengste :)

Anonymkode: ff17e...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kanskje ha latt være å ha hatt sex med mange eller noen med store. Tror ikke problemet hadde vært så "stort" da

Anonymkode: 479c0...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke små peniser  altså... 

Anonymkode: ff17e...0d4

Jeg sa det for at brukeren kommenterte at man burde holde seg til en med liten penis som var snill. I stedet for å finne en mann med stor penis som var TOM I HODET.

Anonymkode: 5ba93...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om dere kvinner møter på en mann som har en liten penis, og dumper han av den grunn. Ser dere han på som mindre maskulin da? Er han mindre "mann" i deres øyne da ?

Og om han finner en ny kjæreste, vil dere da tenke "stakkars den dama som må leve med liten penis" ?

Anonymkode: 6e00d...0e3

Ja faktisk.. Jeg datet en mann med liten penis rundt 8-9 cm. I dag når jeg møter han og hans kone med to barn. Tenker jeg:  Å stakkars kone. Hun er garantert utro for å få seg skikkelig penis!! Noe annet er helt umulig. Så hver gang jeg leser på fb at han er hjemme med barn mens kona er på "seminar" igjennom jobben eller er bortreist så tenker jeg mitt. ;) Nå skal hun ha skikkelig penis i tillegg!!

Anonymkode: 5ba93...123

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja faktisk.. Jeg datet en mann med liten penis rundt 8-9 cm. I dag når jeg møter han og hans kone med to barn. Tenker jeg:  Å stakkars kone. Hun er garantert utro for å få seg skikkelig penis!! Noe annet er helt umulig. Så hver gang jeg leser på fb at han er hjemme med barn mens kona er på "seminar" igjennom jobben eller er bortreist så tenker jeg mitt. ;) Nå skal hun ha skikkelig penis i tillegg!!

Anonymkode: 5ba93...123

Du, tenk hvis det fungerer for dem. Kanskje hun kommer hjem full av inspirasjon, nyladet og klar for alt. Som velutstyrt bidrar jeg gjerne til å inspirere slike kvinner. Det er dette som heter løsningsorientert tilnærming. Ha et åpent sinn.

Anonymkode: d066f...d5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunikasjon! Dere har bare hatt sex en gang? Da er det jo endel andre ting som spiller inn også. Personlig klarer jeg iallefall ikke slå meg helt løs første gang. Han kan være flink med andre ting som tunge og fingere. Om han er klar over og har jobbet med det faktum at han har en liten penis er det fult mulig han vet om stillinger som er fantastiske med den størrelsen. 

Jeg har hatt god sex med små peniser og dårlig sex med store peniser. Og omvendt selvsagt. Samboeren har en helt normal størrelse og selvom jeg har hatt større er han den beste jeg har hatt i senga. Dette er mest fordi han tar seg tid, vil at det skal være fantastisk for meg og vet akkurat hvordan han skal treffe mine punkter ved penetrering. Her har jeg gått fra å omtrent ikke kunne få vaginal orgasme til flere orgasmer på rad. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2017 den 11.20, Inwe skrev:

Kommunikasjon! Dere har bare hatt sex en gang? Da er det jo endel andre ting som spiller inn også. Personlig klarer jeg iallefall ikke slå meg helt løs første gang. Han kan være flink med andre ting som tunge og fingere. Om han er klar over og har jobbet med det faktum at han har en liten penis er det fult mulig han vet om stillinger som er fantastiske med den størrelsen. 

Jeg har hatt god sex med små peniser og dårlig sex med store peniser. Og omvendt selvsagt. Samboeren har en helt normal størrelse og selvom jeg har hatt større er han den beste jeg har hatt i senga. Dette er mest fordi han tar seg tid, vil at det skal være fantastisk for meg og vet akkurat hvordan han skal treffe mine punkter ved penetrering. Her har jeg gått fra å omtrent ikke kunne få vaginal orgasme til flere orgasmer på rad. 

Men hvor går grensa egentlig før du vil betegne pikken som liten eller stor?

Anonymkode: 9b043...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.1.2017 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Den var ikke så altfor tykk. Følte ikke at den "fylte meg opp" på en måte. Selvfølgelig syns jeg det var deilig, men det var ikke så deilig som jeg har hatt tidligere med andre partnere. Syns liksom det "mangla noe" nedi der da han holdt på, trengte at han tok meg hardt, men ble som sagt bare korte små støt.

ts

Anonymkode: 588ab...b83

Hvem tipper som meg at dette er samme ts som for "fortvilet" tråden som vil ha et annet perspektiv og lure sannheten ut av kvinner? 

Anonymkode: cb036...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2017 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr nå, i går var vi hjemme hos han og vi hadde sex for første gang. Han hadde utrolig liten penis. Kanskje sånn 10 cm... Jeg har hatt tidligere partnere med gjennomsnittlig/over gjennomsnittlig lengde på penis. Så dette er jeg ikke vandt til i det hele tatt. Jeg kan holde rundt hele med bare en hånd. Og da han penetrerte meg så var det nesten så han bare "jokka" på meg, veldig korte støt.

For all del, han er en utrolig hyggelig fyr. Jeg kan se for meg å være kjæresten hans, men er så redd for at sexlivet vårt ikke blir så mye å skryte av.. Jeg liker å bli pult hardt, og lange kraftige støt, ikke bare litt jokking der jeg nesten ikke kjenner noe i det hele tatt.

Noen som er/har vært i samme situasjon? Jeg er så usikker på om jeg vil fortsette dette eller la det gå. Men er så redd for at jeg ikke finner en like bra fyr som han

Anonymkode: 588ab...b83

Reis til Afrika.

Anonymkode: 654ab...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex er mer enn penetrering. vist du ikke viste det så lærer du etter hvert. å dumpe noen fordi han har noen cm kortere pikk enn andre , da ligger det vell mer oppe i hodet ditt. jeg hadde gitt det et forsøk. sex de første gangene med en person kan være ganske dårlig. det har med at folk har forksjellige preferanser og gjør ting annerledes i sengen. du sier han er så fantastisk da er det vell ingenting gale ?  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor går grensa egentlig før du vil betegne pikken som liten eller stor?

Anonymkode: 9b043...449

Den er jeg veldig forsiktig med, men jeg har vært med alt fra rundt 10cm til 22 cm. 

Personlig foretrekker jeg en mellom 15 og 18 et sted, men det kommer også an på skillsa til den den sitter på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...