Gå til innhold

Hva er nøkkelen til bakdøra på dere damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det finnes ingen nøkkel dit. Den kan bare åpnes fra innsiden og har smekk-lås. 

Niks, nei, ikkefaen, 100% uaktuelt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hildur70
25 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Da er du ikke kjærestemateriale.

Jo det er man da virkelig. Er heldigvis Mange menn som ikke ønsker analsex 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBrunkrem
6 minutter siden, Hildur70 skrev:

Jo det er man da virkelig. Er heldigvis Mange menn som ikke ønsker analsex 

Det er mange uerfarne menn som ikke ønsker analsex, tenker jeg vi sier. Menn som tenderer til å sette kvinnen opp på en pedestal fordi de ikke har noen langvarige erfaringer med kvinner. Men alle menn som har langvarige erfaringer med kvinner vet hvor mye dette koster, og hvor mye man må ofre for det, så vi liker å se dere ha det litt vondt i ny og ne. Fordi vi vet dere fortjener det, selv om vi er glade i dere.

Endret av AnonymBrunkrem
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
10 minutter siden, Hildur70 skrev:

Jo det er man da virkelig. Er heldigvis Mange menn som ikke ønsker analsex 

Mennene som ikke liker analsex er skaphomoer. Kjent sak at de mest homofobe er homofile. Og ingenting er mer homofobt enn å ikke ville ta dama i analen. Man ønsker ikke analsex fordi man er redd for å fremstå som homofil.

Endret av Superbruker7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Det er mange uerfarne menn som ikke ønsker analsex, tenker jeg vi sier. Menn som tenderer til å sette kvinnen opp på en pedestal fordi de ikke har noen langvarige erfaringer med kvinner. Men alle menn som har langvarige erfaringer med kvinner vet hvor mye dette koster, og hvor mye man må ofre for det, så vi liker å se dere ha det litt vondt i ny og ne. Fordi vi vet dere fortjener det, selv om vi er glade i dere.

Hvor gammel er du, egentlig?

Anonymkode: a4b11...db0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
2 minutter siden, Superbruker7 skrev:

Mennene som ikke liker analsex er skaphomoer. Kjent sak at de mest homofobe er homofile. Og ingenting er mer homofobt enn å ikke ville ta dama i 

5 minutter siden, AnonymBrunkrem skrev:

Det er mange uerfarne menn som ikke ønsker analsex, tenker jeg vi sier. Menn som tenderer til å sette kvinnen opp på en pedestal fordi de ikke har noen langvarige erfaringer med kvinner. Men alle menn som har langvarige erfaringer med kvinner vet hvor mye dette koster, og hvor mye man må ofre for det, så vi liker å se dere ha det litt vondt i ny og ne. Fordi vi vet dere fortjener det, selv om vi er glade i dere.

Seriøst! ! Jeg har vært gift i over 20 år. Gubben ønsker ikke analsex. Samme med mange andre erfarne menn. Heldigvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens et lite sidespor, men dette skjedde med en ex av meg noen år tilbake. 

Jeg spurte henne om hun ville prøve analsex (hun hadde ikke prøvd dette før). Hun tenkte seg litt om og sa vi kunne prøve det. Sånn ble det. 

Etterpå synes jeg det var ok, hadde ikke tenkt å spørre henne igjen om dette. Neste dag kom hun og spurte om ikke vi kunne prøve det igjen. Hun synes det var godt og annerledes... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superbruker7 skrev:

Man ønsker ikke analsex fordi man er redd for å fremstå som homofil.

Synes det er litt trist. Alle menn har jo prostata uavhengig av legning. :( Tror ALLE menn nyter analsex hvis det gjøres skikkelig.

Anonymkode: c8649...f6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, canacas skrev:

Finnes ingen slik nøkkel. Nei betyr nei. 

:opplyser: Så enkelt er det ikke. Et nei betyr "Ok, for nå. Dette må det jobbes (litt mer) med" Det hender ikke så rent sjeldent at et nei dermed endrer seg til et ja. Men det er ingen garanti. Heldigvis er menn, i motsetning til kvinner, nagla slik at vi gjør som vi vil, i motsetning til kvinner som gjør som de blir fortalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

:opplyser: Så enkelt er det ikke. Et nei betyr "Ok, for nå. Dette må det jobbes (litt mer) med" Det hender ikke så rent sjeldent at et nei dermed endrer seg til et ja. Men det er ingen garanti. Heldigvis er menn, i motsetning til kvinner, nagla slik at vi gjør som vi vil, i motsetning til kvinner som gjør som de blir fortalt. 

Kutt ut. Det finnes ikke en eneste mann på denne planeten som skal eller kan fortelle meg hva jeg skal eller ikke skal gjøre. Hvorfor i all verden sitere meg når du kunne laget dette kvalme innlegget helt uten sitering? Skal du generalisere får du gjøre det uten å ta det på bekostning av meg og mine meninger, slik du gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, canacas skrev:

Kutt ut. Det finnes ikke en eneste mann på denne planeten som skal eller kan fortelle meg hva jeg skal eller ikke skal gjøre. Hvorfor i all verden sitere meg når du kunne laget dette kvalme innlegget helt uten sitering? Skal du generalisere får du gjøre det uten å ta det på bekostning av meg og mine meninger, slik du gjør nå.

Så så, dette er et diskusjonsforum og det krever faktisk ulike meninger, ellers er det ikke et diskusjonsforum. 

Årsaken til at jeg siterte deg var at jeg tolket svaret ditt som generelt, ikke spesielt for deg. Om det var det siste så beklager jeg, det var ikke et forsøk på å si/mene at du ikke kjenner deg selv. Mitt svar var på generelt grunnlag, det kryr av mennesker på denne planetene som har måttet pælme prinsipper og pekefingre over bord mer enn en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
3 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Så så, dette er et diskusjonsforum og det krever faktisk ulike meninger, ellers er det ikke et diskusjonsforum. 

Årsaken til at jeg siterte deg var at jeg tolket svaret ditt som generelt, ikke spesielt for deg. Om det var det siste så beklager jeg, det var ikke et forsøk på å si/mene at du ikke kjenner deg selv. Mitt svar var på generelt grunnlag, det kryr av mennesker på denne planetene som har måttet pælme prinsipper og pekefingre over bord mer enn en gang. 

På hvilket tidspunkt, og med hvilket innlegg, har jeg noengang hevdet fasit og mening for et helt kjønn, slik at du konkluderer med at jeg svarer for noen andre enn meg selv? jeez. 

 

Så så...? Pjuk. 

Endret av canacas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt trist. Alle menn har jo prostata uavhengig av legning. :( Tror ALLE menn nyter analsex hvis det gjøres skikkelig.

Anonymkode: c8649...f6c

Godt mulig. Problemet er at de eneste damene som ønsker å penetrere menn er menn fanget i kvinnekropper.  Så klart menn blir litt skeptisk når "dama" sier hun ønsker å penetrere mannen, han finner jo ut at dama  han er sammen med egentlig er en mann fanget i en kvinnekropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, canacas skrev:

På hvilket tidspunkt, og med hvilket innlegg, har jeg noengang hevdet fasit og mening for et helt kjønn, slik at du konkluderer med at jeg svarer for noen andre enn meg selv? jeez. 

I don't know and I don't care. :opplyser: Det er slettes ikke uvanlig å svare på vegne av flere enn seg selv, særlig når man opererer på et diskusjonsforum. Rent vitenskapelig er det faktisk også tidvis fornuftig å betrakte grupper, store som små, for å kunne si/mene noe fornuftig og aller helst objektivt om noe. Men så klart, dersom alt handler om MEG så blir det noe vanskeligere å diskutere, det ender som regel, naturlig nok, opp som krangel med dertil tilhørende skittkasting og bruk av usmakelige karakteristika, som du til det fulle har (be)vist med dine svar til meg. Jada, her kommer modereringa. :popcorn::natti: 

 

Endret av Gorgonzola
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superbruker7 skrev:

Godt mulig. Problemet er at de eneste damene som ønsker å penetrere menn er menn fanget i kvinnekropper.  Så klart menn blir litt skeptisk når "dama" sier hun ønsker å penetrere mannen, han finner jo ut at dama  han er sammen med egentlig er en mann fanget i en kvinnekropp. 

Ser den, men menn er jo skapt fra naturens side for å like å bli penetrert i rumpa. Det er derfor dere har prostata og de aller aller fleste menn har en våt drøm om å få noe inni rumpa. Bare prøv selv. Du kan jo bruke en dildo når du er alene og onanerer hvis du ikke vil at en kvinne skal gjøre det for deg. 

Anonymkode: c8649...f6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser den, men menn er jo skapt fra naturens side for å like å bli penetrert i rumpa. Det er derfor dere har prostata og de aller aller fleste menn har en våt drøm om å få noe inni rumpa. Bare prøv selv. Du kan jo bruke en dildo når du er alene og onanerer hvis du ikke vil at en kvinne skal gjøre det for deg. 

Anonymkode: c8649...f6c

Det er jo nettopp fordi jeg frykter at det skal være godt at jeg ikke kjører dildoen opp i rumpa. Jeg runker nok som det er og runking er bare meh. Kan bare tenke meg hvor mye tid jeg ville kastet bort om jeg begynte med dildoen og prostataen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer jo an på. Er du sikker på at dama har to utganger fra boligen sin? Det er klart, det er større sjanse for det om hun bor i hus enn om hun har leilighet. Men jeg vil ikke tro det er naturlig å gi noen nøkkelen til bakdøra med mindre han bor med henne... Hoveddøra er jo mye mer naturlig å gi nøkkelen til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man tenner på partneren. Gjør henne dødskåt, sakte tilnærming. Godt med glidemiddel og begynn med tunge/fingre og før deretter litt og litt av pikken inn.

Men alt dette er unødvendig dersom hun overhode ikke er interessert i analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom min kjære hadde prøvd litt meir, hadde eg gått med på å prøve igjen:) Har tidlegare prøvd ein gong, det var sånn passe. Men eg er ikkje heilt avvisande til å prøve igjen.

Men det må skje med god oppvarming, lang tid og god stemning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, CaramelDevil skrev:

At man tenner på partneren. Gjør henne dødskåt, sakte tilnærming. Godt med glidemiddel og begynn med tunge/fingre og før deretter litt og litt av pikken inn.

Men alt dette er unødvendig dersom hun overhode ikke er interessert i analsex.

Da er det bare å kjøre den rett inn?

Anonymkode: ff748...4eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...