Gå til innhold

Hva er nøkkelen til bakdøra på dere damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må være trygg på han, også kan han ikke ha alt for tykk penis, men gjennomsnittlig går fint. Viser han antydning til å forhaste seg/presse på er det nei! 

Anonymkode: 4a767...de5

Synes du det er godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Diamant skrev:

Skjønner ikke hva menn skal inn i kloakken å gjøre, når fornøyelsesparken ligger rett ved siden av :P

 

Det er en slimgrotte, og en kloakk. Grotta kan ofte føles som å kaste en pølse igjennom en gymsal. Man føler lite. Kloakken er fryktelig liten og kanskje litt slimete. Man må åle seg frem.

Gjett hva som er best for en penis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HarryDotter skrev:

Dersom jeg kunne velge mellom å få partners bæsj klint utover hele kroppen min og kjenne den sterke lukten og allt som følger med, kontra å forsiktig jukke pikken ut og inn av et noenlunde rent kvinnelig analhull, så velger jeg sistnevnte any day of the week! Og du forstår likegodt som meg hvorfor. Nei å bæsje på den andre vil aldri noensinne bli mainstream. Hard BDSM vil heller aldri bli en helt vanlig greie for folk flest. Det er for spesiellt interesserte. Sånn er det bare.

Hva med å prøve å forstå det du leser?

Det er nettopp fordi menn flest ikke liker scat play at det aldri kommer til å bli mainstream. Det er altså likegyldig hva kvinner måtte mene om det. Menn liker analsex, derfor blir det mainstream. 

Som du ser, så er det likegyldig hva kvinner måtte like eller ikke like. 

Den seksuelle frigjøringen er ikke kommet så lang som mange tror. Kvinner kan velge å si nei eller ja til sex, det er så langt deres frihet strekker seg. Innholdet i den seksuelle omgangen er det fortsatt menn som bestemmer.

 

Anonymkode: ff748...4eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Det er nei fra meg. Kommer aldri til å ha analsex. Sånn er det bare. Heldigvis er mannen min helt enig. Og jeg hadde heller vært alene enn med en partner som absolutt skal opp i analen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve å forstå det du leser?

Det er nettopp fordi menn flest ikke liker scat play at det aldri kommer til å bli mainstream. Det er altså likegyldig hva kvinner måtte mene om det. Menn liker analsex, derfor blir det mainstream. 

Som du ser, så er det likegyldig hva kvinner måtte like eller ikke like. 

Den seksuelle frigjøringen er ikke kommet så lang som mange tror. Kvinner kan velge å si nei eller ja til sex, det er så langt deres frihet strekker seg. Innholdet i den seksuelle omgangen er det fortsatt menn som bestemmer.

 

Anonymkode: ff748...4eb

Det er jo en latterlig og på grensen til sexistisk påstand. Absurd. Hvor har du den "faktaen" der fra? Hvor står det at det er menn alene som er forkjempere for analsex?? Det er da like mange kvinner som nyter det, som menn. Menn er mer vokale på det de liker. Mer brautende og ærlige på det de liker. Betyr ikke at alle kvinner som har analsex som en stor del av det seksuelle, blir tvunget til det av overgripere.

Du tenker på kvinner som offer. Derfor ser du ikke og graver dypere i hvordan dette virkelig fungerer. Du har bestemt deg for at slik er det. Derfor tror du at kvinner bare sier ja og føyer seg. Virkeligheten jeg ser er en helt annen. Og om kvinner er for feige til å gjøre ting de har lyst til, eller si nei når grensene er nådd, så kan de takke seg selv. Hver og enkelt må sørge for sin egenrespekt. Det kan ikke menn hjelpe dere med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer jeg på om du leser det du skriver selv, Harry. Eller om du leser andres innlegg, for den del. Slik jeg leser det du skriver så mener du at kvinner som ikke vil prøve analsex ikke gjør nok for partneren sin, og at det skulle bare mangle at de tester det ut hvis mannen spør. Du fant jo tross alt ut at du liker surkål på denne måten(!). For det første: hva får deg til å tro at ikke kvinner selv vet når hun krysser sine egne komfortgrenser? Og for det andre: hvor mange menn tror du ikke bruker den samme hersketeknikken som du utviser her ("hvis du virkelig er glad i meg, så må du gjøre dette for meg")? 

Jada - noen kvinner liker det og er komfortable med å gjøre det. Andre ikke. Sier hun nei, så sier hun nei. Enkelt og greit. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hildur70
8 timer siden, HarryDotter skrev:

Det er jo en latterlig og på grensen til sexistisk påstand. Absurd. Hvor har du den "faktaen" der fra? Hvor står det at det er menn alene som er forkjempere for analsex?? Det er da like mange kvinner som nyter det, som menn. Menn er mer vokale på det de liker. Mer brautende og ærlige på det de liker. Betyr ikke at alle kvinner som har analsex som en stor del av det seksuelle, blir tvunget til det av overgripere.

Du tenker på kvinner som offer. Derfor ser du ikke og graver dypere i hvordan dette virkelig fungerer. Du har bestemt deg for at slik er det. Derfor tror du at kvinner bare sier ja og føyer seg. Virkeligheten jeg ser er en helt annen. Og om kvinner er for feige til å gjøre ting de har lyst til, eller si nei når grensene er nådd, så kan de takke seg selv. Hver og enkelt må sørge for sin egenrespekt. Det kan ikke menn hjelpe dere med.

Nei, det er ikke like mange kvinner som menn som liker det. Men ja det er også kvinner som liker det. Jeg har snakket med flere om dette. For å finne ut om det er så vanlig med analsex som det påståes i enkelte innlegg her på KG. Og fant ut at noen av de har prøvd det og likte det ikke. Mens de andre svarte ett klart nei, at de absolutt ikke var med på det. Jeg er som sagt 46 år og har vært lenge med min mann. Men før  det hadde jeg flere partnere,  og ingen kom med forespørsel om å entre bakdøra...  Mener ikke det er noe galt med analsex,  men for mange er det helt uaktuelt. Og det må være greit  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...