Gå til innhold

Hva er nøkkelen til bakdøra på dere damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sweet talking?

Dirty talking?

Liten kuk?

Alkohol?

 

Eller noe annet?

 

:)

Anonymkode: cbf6c...c2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skills, its all about the turn-on skills... If you are good its yay - if not it´s nay.. 

Anonymkode: 7a165...ecf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke for stor penis og en langt mer diskret tilnærming enn det virker som om du er i stand til. Bruk mye tid, og snik deg litt nærmere hver gang vi har sex. Forsiktig stryking over rumpeballene, en liten finger som stryker øverst i rumpesprekken osv. Forbered deg på å bruke noen måneder på å bygge opp tillit og tease... 

Men obs, obs. Dette gjelder for meg, andre kvinner har andre bruksanvisninger.

Anonymkode: 8e3bf...fc0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skal det bare ting ut, gitt. 

Nei er nei, og pushing/masing, uansett metode, gjør fort at det også blir satt lås på perleporten, gitt. For det er lite som er så avtennende som ikke å bli respektert. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne sier nei, så betyr det bare at fremgangsmåten din var feil. Prøv en ny. 

Det handler altså om elimineringsmetoden. Prøv alle tilnærminger til du får et ja.

Anonymkode: ff748...4eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan bare låses opp fra innsiden og har automatisk lukking.

Du må prøve din egen bakdør først og kjenne hvor samarbeidsvillig den er før du overtaler en kvinne til å gå med på det. Det synes jeg bør være obligatorisk for alle menn som går med slike tanker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, antbug skrev:

Den kan bare låses opp fra innsiden og har automatisk lukking.

Du må prøve din egen bakdør først og kjenne hvor samarbeidsvillig den er før du overtaler en kvinne til å gå med på det. Det synes jeg bør være obligatorisk for alle menn som går med slike tanker. 

Amen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en kvinne sier nei, så betyr det bare at fremgangsmåten din var feil. Prøv en ny. 

Det handler altså om elimineringsmetoden. Prøv alle tilnærminger til du får et ja.

Anonymkode: ff748...4eb

Tror du bør endre på noen holdninger gitt!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 minutt siden, antbug skrev:

Den kan bare låses opp fra innsiden og har automatisk lukking.

Du må prøve din egen bakdør først og kjenne hvor samarbeidsvillig den er før du overtaler en kvinne til å gå med på det. Det synes jeg bør være obligatorisk for alle menn som går med slike tanker. 

Uten å reklamere for en annen tråd så er det en unik sjanse til å bli en bedre elsker. Akkurat her er det mulig å sette seg inn i hvordan dette oppleves for partneren. Tror det hadde vært en "aha" opplevelse for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Ruccula skrev:

Den døra er forseglet og stengt for evig tid ;)

Stengt for en finger også? 

Anonymkode: 22b58...464

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stengt for en finger også? 

Anonymkode: 22b58...464

Definivt stengt! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nøkkelen" er jo om hun er villig til å forsøke. Er hun ikke det, er det ekstremt lite sjarmerende å forsøke å dytte det på henne. Et nei er et nei.

Og nei, hverken liten penis eller det å være villig til å forsøke noe bak selv, har vært en automatisk "døråpner" for meg. Har kun et mislykket forsøk bak meg. Men da er det heller ikke noe savn.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...