Gå til innhold

Mesternes Mester 2017


Erazor

Hvem vinner Mesternes Mester 2017?  

82 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Frode Grodås
      11
    • Eldar Rønning
      8
    • Anita Moen
      0
    • Else-Marthe Sørlie Lybekk
      4
    • Bartosz Piasecki
      1
    • Anders Jacobsen
      17
    • Ine Barlie
      0
    • Tonje Sørlie
      0
    • Helene Olafsen
      39
    • Odd Sørli
      2


Anbefalte innlegg

Mesternes Mester 2017 har for første gang kjønnsdelte konkurranser. Betyr det at man kan få den første kvinnelige vinner i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heier på jentene og Helen. 

I år er det endelig håpe for jentene siden de har delt opp konkurransene. 

Anonymkode: dfca8...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk å sjå korleis Frode Grodås knuste Eldar Rønning i alle tre øvelsane i fyrste program. 

For øvrig ein nokså stusseleg gjeng dei hev skrapa i hop denne gongen.

Anders Jacobsen seier forresten at han trur ei jente vinn. Litt rart, sidan han var med og mest truleg veit kven som vinn, dvs vann, noko som fint kan bety at f.eks Helene vinn:

http://www.vg.no/rampelys/tv/mesternes-mester/mesternes-mester-anders-jacobsen-i-aar-tror-jeg-en-jente-vinner/a/23898185/

Endret av Knutsk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Anders Jacobsen kommer til å komme langt! Ellers så lurer jeg litt på i hvilken øvelser Bartosz kan hevde seg i, da han sikkert aldri har trent på samme måte som noen av de andre før. 

Kjenner ikke til så mange av de, men gleder meg til å følge med :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Lerke987 skrev:

Tror Anders Jacobsen kommer til å komme langt! Ellers så lurer jeg litt på i hvilken øvelser Bartosz kan hevde seg i, da han sikkert aldri har trent på samme måte som noen av de andre før. 

Kjenner ikke til så mange av de, men gleder meg til å følge med :laugh:

Fektaren hev gode reflekser og kan gjera det skarpt i den såkalla nattesten, avhenger sjølvsagt litt av kva øvelse det vert denne gongen, dei varierer vel litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes programmet er dritkjedelig nå som de har delt kvinner og menn.

Anonymkode: 5b48d...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel tatt grep etter all kritikken som haglet etter at Vibeke Skofterud ble nr.3, når mange mente hun burde ha vunnet.

Heier uansett på Anders Jacobsen. Vet bare hvem han og et par andre er. Syns det var mange ukjente fjes i år.

Anonymkode: bcbc3...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de korte presentasjonene av hver deltager i begynnelsen og tenkte yes, endelig har de forstått at de ikke skal ødelegge spenningen ved å presentere en av de som kommer i nattest hver gang. Men neida, så kom den lange presentasjonen i tillegg? Håpløst. Nå må de ha minst to presentasjoner neste gang, om det skal bli snev av spenning. 

Anonymkode: 39bd8...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal de ha kjønnsdelt hele konkurransen? Kjedelig i så fall..

Anonymkode: 2ed1a...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2017 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Jeg så de korte presentasjonene av hver deltager i begynnelsen og tenkte yes, endelig har de forstått at de ikke skal ødelegge spenningen ved å presentere en av de som kommer i nattest hver gang. Men neida, så kom den lange presentasjonen i tillegg? Håpløst. Nå må de ha minst to presentasjoner neste gang, om det skal bli snev av spenning. 

Anonymkode: 39bd8...e20

Skikkelig irriterende at de ikke presenterer alle med en gang. Da vet vi jo hele veien hvem som IKKE ryker ut i den episoden vi ser på...! Skulle ønske NRK tok grep og fant på noe annet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig troa på Helene Olafsen, siden de øvelsene med ren styrke og hurtighet er kjønnsdelt. Hun er ung og virker råsterk. Hun, Anders Jacobsen og Frode Grodås kommer langt. Hadde vært gøy med en kvinnelig vinner, det har jo vært fryktelig urettferdig tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2017 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Jeg synes programmet er dritkjedelig nå som de har delt kvinner og menn.

Anonymkode: 5b48d...a2c

 

På 16.1.2017 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Skal de ha kjønnsdelt hele konkurransen? Kjedelig i så fall..

Anonymkode: 2ed1a...d84

Det er vel grunn til å tro at det bare er temaene som omhandler fysikk. De stiller forhåpentlig likt når det gjelder andre emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, mann_86 skrev:

Jeg har veldig troa på Helene Olafsen, siden de øvelsene med ren styrke og hurtighet er kjønnsdelt. Hun er ung og virker råsterk. Hun, Anders Jacobsen og Frode Grodås kommer langt. Hadde vært gøy med en kvinnelig vinner, det har jo vært fryktelig urettferdig tidligere.

Urettferdig? Det er da ikke urettferdig at det alltid barn vært en mann som har vært best?

Anonymkode: 371c2...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Urettferdig? Det er da ikke urettferdig at det alltid barn vært en mann som har vært best?

Anonymkode: 371c2...124

Det vil, uansett hvor mye de prøver, være vanskelig å gjøre utøvelsene rettferdige for begge kjønn. Kvinner har vel mindre muskelmasse enn menn per kilo f.eks., altså vil aktivitetene som regel vippe i menns favør. Det er supert at de prøver å gjøre det mer rettferdig, men i fjorårets finale var veggen som de måtte klatre langs like lang for Vibeke Skofterud som for hennes mannlige konkurrenter. Dette vil da være urettferdig ettersom hun er kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.1.2017 den 0.08, Bohemia skrev:

Bare jeg som får fnatt hver gang han der programlederen sier "MesternesMmmmessster"? :fnise:

Det skal vel ikke så mye til, før du får fnatt over noe. 

Anonymkode: 15165...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste deltakerne jeg var helt sikker på hvem var, er jo Eldar Rønning og Anders Jacobsen!

Anonymkode: 8a60e...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, mann_86 skrev:

Helene Olafsen er så rå! Håper virkelig hun vinner:)

Vanligvis ser du mest på puppestørrelsen, men her har du lagt merke til at det er flere egenskaper også :fnise: (vennlig erting)

Ja hun er helt rå og jeg håper virkelig hun vinner. Jenter kan! 

Anonymkode: dfca8...3b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...