Gå til innhold

Nytt på nytt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.1.2017 den 21.34, chisandra skrev:

Synes det er lenge siden det har vært så bra som det var i kveld. Knallbra start. :)

Enig!! Kjekt med Bård som et friskt pust i gjengen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på 1 program i hele mitt. Maken til dritt skal du lete lenge etter 😂

Anonymkode: d0927...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett på 1 program i hele mitt. Maken til dritt skal du lete lenge etter 😂

Anonymkode: d0927...965

Nei, nå får det være nok! Bård Tufte Johansen er Emma våre dyktigste komikere/programledere, og ditt indirekte angrep på ham er ufint! Programmet var bra, tross dårlig innsats fra mange av de andre, men Bård var strålende!

Anonymkode: 106b0...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg var veldig skeptisk når Almaasen sluttet, men jeg har likt Tuften fra tidligere programmer så jeg gav ham selvsagt en sjangse. Og jeg er overrasket hvor godt jeg liker showet nå, er selvsagt noe som mangler, men det er nok snakk om tid. Var jo slik når de forrige deltakerne sluttet. Og Tuften har gjort en flott jobb i episodene hittils. Synes han er god til å kødde med gjestene. Så det er fortsatt gøy å se på for min del. Og jeg elsker Pernille. Hun er desidert den beste kvinnelige komikeren de har hatt på showet, hun er rå.

Endret av Flaskehalsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid likt nytt på nytt med Jon Almås, men det har vært sånn at jeg bare har sett det når jeg har huska det og vært hjemme på fredagskvelden. Var uansett skeptisk når noen andre skulle inn og ta over, og lurte veldig på hvordan dette skulle bli.

Men du verden så overrasket jeg har blitt. Jeg ler høyt hver uke av nytt på nytt nå, og ser jeg det ikke på fredagskvelden så passer jeg på å få det med meg på nett-tv i løpet av helga, så fra å være et bra program synes jeg det har blitt endra bedre! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt på Nytt har tapt seg veldig - pga Pernille Sørensen og Johan Golden.

Både Anne Kath og Linn Skåber var damer med tæl og en naturlig råhet. Pernille Sørensen passer ikke inn der. Hun er bare kjedelig. Når det gjelder Johan Golden så er det et eller annet med hele oppsynet hans, han ser ganske sur ut og snakker på en litt sur måte. I tillegg har han pr dags ikke fått meg til å le. 

Anonymkode: 283a0...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...