Gå til innhold

Nytt på nytt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som synes at. Det ble litt dølt?

Anonymkode: cb695...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var tapt seg veldig. En av tingene jeg likte med NpN var den litt mer "voksne" humoren, med politisk tilsnitt. Tufte-Johansen passer ikke inn i det konseptet. Synes humoren hans er lik en 12-årig gutt. Oppfarende gestikulering og overdrivelser i fleng, altfor gira og "på" i alt han sier. 

Anonymkode: 33659...34e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, chisandra skrev:

Synes det er lenge siden det har vært så bra som det var i kveld. Knallbra start. :)

Positivt overrasket jeg og

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var tapt seg veldig. En av tingene jeg likte med NpN var den litt mer "voksne" humoren, med politisk tilsnitt. Tufte-Johansen passer ikke inn i det konseptet. Synes humoren hans er lik en 12-årig gutt. Oppfarende gestikulering og overdrivelser i fleng, altfor gira og "på" i alt han sier. 

Anonymkode: 33659...34e

Enig i dette. Noe av det jeg likte med Almås,  var jo at han kunne levere spøker uten å gjøre til stemmen.  Vitsene nå er tydeligvis mye dårligere,  de må leveres med fordreid stemme. 

Anonymkode: 42f4b...709

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes forandringen var til det bedre. Tror det blir riktig bra når premierenervene roer seg. Det kan nok ha en sammenheng med at jeg synes Almås var litt mye innimellom. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Dette programmet har vel stort sett vært kjedelig veldig lenge ?

Anonymkode: c1b15...f43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chisandra skrev:

Synes det er lenge siden det har vært så bra som det var i kveld. Knallbra start. :)

Enig, det beste programmet på mange år. 

Anonymkode: 106b0...bd9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, KlippKlapp skrev:

Absolutt en nedtur. Hvor ble det av respekten for de de omtaler og deres familier?

Du blir nesten krenket på deres vegne? :icon_lol:

Anonymkode: 9c691...a3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mykje betre enn slik programmet hev vore dei siste åra. Kanskje eg lyt byrja å sjå på dette regelmessig igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KlippKlapp
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir nesten krenket på deres vegne? :icon_lol:

Anonymkode: 9c691...a3d

Nei, jeg blir forbannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Bård var litt nervøs,men det går seg nok til. Han er mye mer naturlig enn Almås. Syns Almås er veldig "sossete" og fin på det. De som kjenner han,sier at han ikke er så langt unna karakteren han spiller i "Side om side" i virkeligheten. Tror også alt for mange blir blendet av at Almås liksom er kjekk,og godtar derfor mye mer fra han enn de ville gjort fra en med gjennomsnittlig utseende. Vitsene Almås har liret av seg i NpN har også alltid vært knusktørre,og det faller ikke i smak hos meg. Syns vitsene til Bård var bedre,og selv om de har manusforfattere, så kan vel ikke det bare være tilfeldig?

Jeg ser i hvert fall veldig fram til NpN med Bård. Eneste er at jeg er litt bekymret for hvordan Harald Eia har det oppi det hele 😅

Anonymkode: 86439...d68

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at premieren blir skamrost i mediene - og forsåvidt i kommentarfeltene også. 

Anonymkode: 9c691...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Bård veldig godt, har ikke sett nytt på nytt på årevis, men nå kan jeg tenke meg å følge med på det igjen. Ble så lei av Jon Almås, syntes han virket mer og mer høy på seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...