Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Jennybella skrev:

Han bytter da ikke stil hver dag,og ikke er det så likt heller synes jeg,var litt likt før men ikke nå lenger

Kliss lik stil som både glade hjem og villapaprika. Men er ikke Kliss lik stil jeg stusser mest over. Hva med navnet da? "I am VillaP". Spesielt...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hva som skal til for å få følge henne på instagram? Sendte forespørsel tidligere i kveld, men den er nå avslått. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, gobbledigook skrev:

Jeg lurer litt på hva som skal til for å få følge henne på instagram? Sendte forespørsel tidligere i kveld, men den er nå avslått. :P

Det har jeg ikke noe godt svar på, men du går ikke glipp av så mye selv om du ikke får følge henne. Det er en veldig stor gjenbruk av bilder, med svært lite variasjon. Det er de samme bildene og motivene om igjen og om igjen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gobbledigook skrev:

Jeg lurer litt på hva som skal til for å få følge henne på instagram? Sendte forespørsel tidligere i kveld, men den er nå avslått. :P

Brukte du din vanlige konto da? Hun er nok kanskje litt på hugget da hun vet at mange følger med på henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, suckers skrev:

Brukte du din vanlige konto da? Hun er nok kanskje litt på hugget da hun vet at mange følger med på henne. 

Ja, gidder ikke legge så mye innsats i det at jeg oppretter en falsk konto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gobbledigook skrev:

Ja, gidder ikke legge så mye innsats i det at jeg oppretter en falsk konto :P

Vet at ei venninne av meg ble avvist flere ganger, før hun sendte henne en pm med et spørsmål om å få følge henne og da ble hun godkjent.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg en interiørdronning, men det badet så bare shabby ut. Og jeg snakker ikke om VP sitt nå. Og da ble alt dette Lexingtonstasjet helt feil i mine øyne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, perplexed skrev:

Champagnekjøler til håndklær på badet - hvor har vi sett det før? 

http://imgur.com/a/Fzhkn

Syns bildet til Gladehjem er bedre, og ikke så rotete, selv om hun faktisk har "rot" med tanke på håndkleet.. Det burde si Vp noe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2017 den 19.20, gobbledigook skrev:

Jeg lurer litt på hva som skal til for å få følge henne på instagram? Sendte forespørsel tidligere i kveld, men den er nå avslått. :P

Nå har hun konkurranse der et av kriteriene for å være med er å følge henne på IG, så da må hun nesten legge til alle som spør også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes! Driver hun enda på?! 

Har ikke vært inne på bloggen hennes på flere år, men tydelig at hun fortsetter i samme spor. Litt creepy.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom putene til barnerommet,ligger akkurat slik som villa paprika har lagt sine,herregud sier jeg,har hu ikke egen smak

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...