Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Norabora skrev:

«Vi som er glad i interiør og jobber med det til daglig» Ser hun på flytting av pynt huset rundt, hver dag, som jobben hennes? 

Kopierer VP der også altså?! :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2018 den 12.07, Norabora skrev:

«Vi som er glad i interiør og jobber med det til daglig» Ser hun på flytting av pynt huset rundt, hver dag, som jobben hennes? 

Skrev hun ikke et sted at hun hadde jobb i en interiør butikk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for en tacky blogg. Jeg liker egentlig ikke å gå på folk som person- Men seriøst man kunne ha fått til noe bedre når man skal pryde med seg selv på headeren? Utvaske tenåring fra 2007 preg over det..

Også hallo. Det er fettmerker på bilde nr to av "interiøret" (aka duftlysa!) Ta deg nå sammen :| 

En annen ting er- Det kan bli too much! Herlighet fikk jo klaustrofobi av det bordoppsettet med stolene rundt og spisesofaen dratt inntil. Nei. Bare nei. (Og nei, vi trenger ikke nærbilde av rema1000 rosene.)  Hun har jo ikke engang tatt seg tid til å fjerne lappene som sitter under glassene før hun tar bilder og dekker på. 

"Mer enn bare et gulvteppe". Nei, det er det ikke. Ser forøvrig ut som noe innekanin min ville sette pris på, men ikke noe interiørkunst akkurat.
 

For et ekstremt stusselig juletre. Men hallo! Flere bilder er jo ikke klare engang. HVORDAN kan folk interessere seg for bloggen her?

Endret av Infinitum
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Infinitum skrev:

Å herregud for en tacky blogg. Jeg liker egentlig ikke å gå på folk som person- Men seriøst man kunne ha fått til noe bedre når man skal pryde med seg selv på headeren? Utvaske tenåring fra 2007 preg over det..

Også hallo. Det er fettmerker på bilde nr to av "interiøret" (aka duftlysa!) Ta deg nå sammen :| 

En annen ting er- Det kan bli too much! Herlighet fikk jo klaustrofobi av det bordoppsettet med stolene rundt og spisesofaen dratt inntil. Nei. Bare nei. (Og nei, vi trenger ikke nærbilde av rema1000 rosene.)  Hun har jo ikke engang tatt seg tid til å fjerne lappene som sitter under glassene før hun tar bilder og dekker på. 

"Mer enn bare et gulvteppe". Nei, det er det ikke. Ser forøvrig ut som noe innekanin min ville sette pris på, men ikke noe interiørkunst akkurat.
 

For et ekstremt stusselig juletre. Men hallo! Flere bilder er jo ikke klare engang. HVORDAN kan folk interessere seg for bloggen her?

I følge henne er hun jo modell... De som liker bloggen hennes er vel stort sett mor og noen få som ikke aner at hun kopierer en annen blogger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vant de flotte nøtteknekkerne hun hadde i adventskalenderen? Det har hun ikke publisert. Alle de andre som vant dokumenterte hun jo på Instagram, så vi skulle se at de fikk gavene. Meeen de dyre nøtteknekkerne har ikke blitt publisert

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, blabla- skrev:

Fikk litt bondage-feeling av de serviettringene:fnise:

🙈😂 jeg også! Lite pene spør du meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frua har fattet interesse for Slettvoll. Personlig er Slettvoll og Halvor Bakke min interiørstil. Det er imidlertid en helt annen og mye strammere interiørstil enn Gladehjem og VP sin shabbyromantiske stil. 

Når Gladehjem putter dyre Slettvoll-elementer inn i sitt interiør, blir det Harry. Serviettringene passer ikke i en romantisk stil, og glasslyktene kommer ikke til sin rett. Dette var rett og slett total stilkrash. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Friluftsdame skrev:

Frua har fattet interesse for Slettvoll. Personlig er Slettvoll og Halvor Bakke min interiørstil. Det er imidlertid en helt annen og mye strammere interiørstil enn Gladehjem og VP sin shabbyromantiske stil. 

Når Gladehjem putter dyre Slettvoll-elementer inn i sitt interiør, blir det Harry. Serviettringene passer ikke i en romantisk stil, og glasslyktene kommer ikke til sin rett. Dette var rett og slett total stilkrash. 

Dette. 🙌🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 13.1.2018 den 12.01, Friluftsdame skrev:

Frua har fattet interesse for Slettvoll. Personlig er Slettvoll og Halvor Bakke min interiørstil. Det er imidlertid en helt annen og mye strammere interiørstil enn Gladehjem og VP sin shabbyromantiske stil. 

Når Gladehjem putter dyre Slettvoll-elementer inn i sitt interiør, blir det Harry. Serviettringene passer ikke i en romantisk stil, og glasslyktene kommer ikke til sin rett. Dette var rett og slett total stilkrash. 

Hun er enig selv også 😉😂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Horselady skrev:

Hun er enig selv også 😉😂 

Snakk om å dedikere et helt innlegg til @Friluftsdame sin kommentar 😅 Hva var meningen og budskapet i det innlegget? Haha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i innlegget om Zalando at klærne hun har valgt ut er like praktiske på skitur som til fots, men det er jo slalåmutstyr😳 Lykke til med å gå tur med slalåmsko🤣 Tviler forresten på at Ine er spesielt aktiv innen ski.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

21 timer siden, Nils7678 skrev:

Ine må nå selge sine møbler siden villa p skal bytte ut sine. Er det mulig?

Tror det er for at hun skal skifte stil. Etter at hun var på bytur å var innom Slettvoll, så er det den stilen som er den store inspirasjonen. Dyrt å skifte stil, så da må hun selge unna det hun har først 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Norabora skrev:

Et døgn har 24 timer Ine, ikke 12🙈 Det er sånn man lærer på skolen. 

OMG, er det mulig?🙈 Kanskje hun bruker AM/PM?🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 5.44, Norabora skrev:

I følge henne er hun jo modell... De som liker bloggen hennes er vel stort sett mor og noen få som ikke aner at hun kopierer en annen blogger. 

Nå er hun på jakt etter følgere på Instagram, nå skal hun bevise at hun har mange følgere. Hver dag legger hun ut follow Train, snart det eneste hun driver med 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...