Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Herlighet. Hun der er ikke sann, altså. Villa Paprika har i det minste laget karameller på ekte, og viser det ved å dele bilder fra prosessen på bloggen. Ine bare kopierer Villa Paprika sitt blogginnlegg, og kjøper disse karamellene: 48615977.jpg

Hun må jo være den lateste bloggeren ever. Ikke bare kopierer hun andres innlegg, hun gidder ikke engang forsøke å late som hun gjør noe selv. Hadde hun dratt av cellofanen på karamellene hun har kjøpt, før hun putter dem i poser og presenterer dem som hjemmelagede, kunne hun jo faktisk ha kommet unna med det! :ler:

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Lillemini skrev:

Jeg tviler ikke. 😂 Tenkte å være litt grei, siden det er jul og sånt. 

Hehe. Når det tydelig står E471 på cellofaninnpakningen (et e-stoff brukt i sjokolade, kaker og bakst) på bildet, så er det definitivt kjøpt. 😌

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist det må være å holde på sånn. Rart ikke familie og venner prøver å si ifra så hun ikke dummer seg totalt ut. Hun har jo barn og burde være et godt forbilde. I et lite lokalsamfunn blir dette sikkert snakket om.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MissMaya skrev:

Hehe. Når det tydelig står E471 på cellofaninnpakningen (et e-stoff brukt i sjokolade, kaker og bakst) på bildet, så er det definitivt kjøpt. 😌

Er ei som har spurt om hvor hun har fått tak i det fine papiret på karamellene😆 Tviler på hun får svar😜

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pinlig. Måtte innom bloggen. Så lite julete. Ikke noe koselig julestemning der. Og hvordan kan ei hjemmeværende husmor ha det travelt med barna på skolen og barnehage? Er det herming etter de andre 'supertravle' hjemmeværende bloggerene aka VP og CBE?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2017 den 10.17, Xstrella skrev:

Så pinlig. Måtte innom bloggen. Så lite julete. Ikke noe koselig julestemning der. Og hvordan kan ei hjemmeværende husmor ha det travelt med barna på skolen og barnehage? Er det herming etter de andre 'supertravle' hjemmeværende bloggerene aka VP og CBE?

Enig at det er 0 julestemning der. Og det bilde med alle røde/orange putene var total kræsj! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Ikke for å sammenligne personlighetene, for der er de milevis fra hverandre. Men syns Ine ligner så sykt på en ung Varg Vikernes. Kom på det når jeg leste artikkelen i NRK i dag om kirkebrenning. 

Endret av Bruker115236
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dævver av det juletreet som flyttes rundt og rundt🤣 Tror samboer hadde blitt gal om jeg skulle gjort det med treet vårt hver dag😆 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett så står juletreet på fast plass hos de fleste vil jeg tro. Vi har jo alltid ekte tre, MED lys, juletrefot og alt som hører med. Litt værre å flytte på det 😂

Med et ferdig pyntet plasttre uten lys er det vel bare å løfte det opp. Men uansett, ser jo ufattelig dumt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, millemåne1 skrev:

Normalt sett så står juletreet på fast plass hos de fleste vil jeg tro. Vi har jo alltid ekte tre, MED lys, juletrefot og alt som hører med. Litt værre å flytte på det 😂

Med et ferdig pyntet plasttre uten lys er det vel bare å løfte det opp. Men uansett, ser jo ufattelig dumt ut.

Men det er jo det hun gjør med alt! Skittentøyskurven har vært rundt i hele huset, de sorte vasene, putene, juletreet.. jeg tror faktisk ikke hun har så mye pynt som hun prøver å gi inntrykk av. Som jeg har skrevet tidligere..hvis en ser litt på bildene hennes, så ser huset egentlig ganske tomt ut. Den lange benken ved spisebordet med glass dørene feks. Den ser så tom ut, kun en lysestake. Hun som flere ganger har skrevet at hun er såå glad i blomster..ikke så veldig mye grønt der i huset bortsett fra noen avskårne i en vase. Å hva gjør den skjærefjøla på vaskerommet? Er det bare jeg som ikke skjønner det? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spent på om disse julekalender premiene er blitt sendt ut jeg.. Hun har jo lagt ut bilder som "bevis" på at noen er sendt ut men det kan jo være kun de, nettopp for å bevise at hvertfall noe er sendt... Mye av premiene hun la ut mot slutten slo hun flere dager sammen i ett for det var så dyre premier.. kanskje fordi premiene ikke fantes?? Bildene var jo tatt fra andre steder.. Hovedpremien hennes var de to nøtteknekkerene og de koster over 1000kr og det vet jeg hun kjøpte selv, så tviler sterkt på at hun sender ut disse i premie til den som vant julaften!!... det er jo bare totalt usannsynlig.. tenk så dyrt det skulle blitt å betale for frakt for alle disse tunge premiene, og ikkeminst når hun selv har kjøpt premiene..... de nøtteknekkerene kjøpte hun nylig før julen i år, hadde aldri gitt bort noe sånt etter kun noen uker!! så dyre ikkeminst... huff. Men hadde vært morro få fått bevis fra de som faktisk vant på julekalenderen hennes og se fysiske bevis på at alle fikk tilsendt premien sin, hvis ikke er det faktisk svindel og bloggen bør legges ned....

Endret av Crossfitter
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎28‎.‎12‎.‎2017 den 0.00, Horselady skrev:

Men det er jo det hun gjør med alt! Skittentøyskurven har vært rundt i hele huset, de sorte vasene, putene, juletreet.. jeg tror faktisk ikke hun har så mye pynt som hun prøver å gi inntrykk av. Som jeg har skrevet tidligere..hvis en ser litt på bildene hennes, så ser huset egentlig ganske tomt ut. Den lange benken ved spisebordet med glass dørene feks. Den ser så tom ut, kun en lysestake. Hun som flere ganger har skrevet at hun er såå glad i blomster..ikke så veldig mye grønt der i huset bortsett fra noen avskårne i en vase. 

Var nettopp innom bloggen, og la også merke til hvor tomt det så ut med kun den lysestaken på benken. Og ingenting på veggene bak. Ser ut som de akkurat har flytta inn, og ikke fått på plass alt enda liksom....

Ellers så lurer jeg veldig på hvordan mannen hennes er jeg altså..... Om han er like spesiell som henne. :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mange lesere i Sverige Ine? Om ikke så blir det nok ikke det beste «samarbeidet» du har hatt. En nettbutikk som selger til hele Sverige og fra butikken i en svensk småby? Wtf??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Vi som er glad i interiør og jobber med det til daglig» Ser hun på flytting av pynt huset rundt, hver dag, som jobben hennes? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...