Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
47 minutter siden, Sølv_dugg skrev:

På en interiørgruppe på face også, med et hjerte bak. Hun skjønte nok ikke helt meningen med den kommentaren gitt.

Huff. Hva skrev hun? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det juletreet må snart bli helt utslitt av all flyttingen frem og tilbake og rundt omkring som en karusell i den stuen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det juletreet må snart bli helt utslitt av all flyttingen frem og tilbake og rundt omkring som en karusell i den stuen. 

Det er ganske ille når det i bildene fra ett innlegg er flyttet på flere ganger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med denne bloggeren, hun har det ekstremt travelt, men såvidt jeg skjønner har hun ingen jobb. Hun bare flytter rundt og rundt på pynten i huset sitt og tar de samme bildene om og om igjen. Lykter og puter, for et liv........

Det bordet hun presenterte for noen innlegg siden hadde jo knapt nok plass til et par tallerkner, hadde fått noia om jeg skulle sittet der og spist.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Chrisssi skrev:

Hva er det med denne bloggeren, hun har det ekstremt travelt, men såvidt jeg skjønner har hun ingen jobb. Hun bare flytter rundt og rundt på pynten i huset sitt og tar de samme bildene om og om igjen. Lykter og puter, for et liv........

Det bordet hun presenterte for noen innlegg siden hadde jo knapt nok plass til et par tallerkner, hadde fått noia om jeg skulle sittet der og spist.

Hun har det travelt fordi det er det som står i innleggene hun kopierer😉 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer rett og slett ikke å finne noe julestemning hjemme hos henne! Det finnes jo nesten ikke julepynt der, bortsett fra det treet som flytter rundt og noe bordpynt. Ellers virker det huset forferdelig tomt for meg. Ikke noe pynt i vinduene, en lang tom benk ved trappa med en enslig lysstake og ikke en blomst noe sted. Kun litt kunstig bar. Å hun som gikk for det ekte i år 😛 I tillegg skulle hun ta vare på tradisjonene med rød jul, for det var hun oppvokst med..hvor er det røde Ine?? Julekalenderen startet så bra, men nå går den i rykk og napp. Nei dette er bare rot...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Kan man egentlig se hverandre i øynene om man sitter rundt det bordet og spiser? Er jo så mange digre ting på det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Horselady skrev:

Jeg klarer rett og slett ikke å finne noe julestemning hjemme hos henne! Det finnes jo nesten ikke julepynt der, bortsett fra det treet som flytter rundt og noe bordpynt. Ellers virker det huset forferdelig tomt for meg. Ikke noe pynt i vinduene, en lang tom benk ved trappa med en enslig lysstake og ikke en blomst noe sted. Kun litt kunstig bar. Å hun som gikk for det ekte i år 😛 I tillegg skulle hun ta vare på tradisjonene med rød jul, for det var hun oppvokst med..hvor er det røde Ine?? Julekalenderen startet så bra, men nå går den i rykk og napp. Nei dette er bare rot...

Er vel ganske riktig beskrevet.litejulestemning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
5 timer siden, lenemor1 skrev:

Hun har det travelt fordi det er det som står i innleggene hun kopierer😉 

:laugh: dessverre er det jo helt korrekt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«I en tykkbundet gryte»? Samme skriveleif som Villa Paprika. Copy paste der, ja. Og karamellene hun viser frem har ingredienser trykt på papiret. Skikkelig hjemmelagd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være slitsomt å hele tiden passe på å legge ut premier som folk har vunnet.Hun må jo hele tiden bevise, da hun er så lite troverdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, MissMaya skrev:

«I en tykkbundet gryte»? Samme skriveleif som Villa Paprika. Copy paste der, ja. Og karamellene hun viser frem har ingredienser trykt på papiret. Skikkelig hjemmelagd. 

Har ikke tid til å lage karameller selv hun som er så travel😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MissMaya skrev:

«I en tykkbundet gryte»? Samme skriveleif som Villa Paprika. Copy paste der, ja. Og karamellene hun viser frem har ingredienser trykt på papiret. Skikkelig hjemmelagd. 

Dette..at hun legger ut oppskrift og later som hun lager karameller, og så er de hun tar bilde av kjøpt på butikken?! Når du tror du har sett alt fra den kanten.. *risterpåhodet

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Horselady skrev:

Dette..at hun legger ut oppskrift og later som hun lager karameller, og så er de hun tar bilde av kjøpt på butikken?! Når du tror du har sett alt fra den kanten.. *risterpåhodet

Haha ja 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å la tvilen komme til gode: det kan jo være at hun har kjøpt cellofan med skrift og pakket karamellene inn selv. Men altså jeg tviler. Regner egentlig med at bildet er tatt fra en annens side, men det KAN jo være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, millemåne1 skrev:

Det er kjøpekarameller. Kjenner igjen typen.

Jeg tviler ikke. 😂 Tenkte å være litt grei, siden det er jul og sånt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...