Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkustjukk
28 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Hun må vel se selv at overskriften er totalt misvisende og ikke har noen som helst sammenheng med teksten forøvrig i innlegget. :klo:  

Basert på den siste ukes blogginnlegg og snapper vil jeg si at hennes forståelse for selv de mest basale sammenhenger når det kommer til egen blogging er noe svak.

Endret av Sirkustjukk
la til tekst for å presisere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt innlegg på bloggen hennes nå. Hun har bestillt seg akuratt det samme som villapaprika fra mille moi. Blir spennende å se om interiøret ender opp likt i hjemme henne også som hos VP, eller om hun faktisk klarer å bruke fantasien og kreativiteten selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke skjønner dette med reklame?🤔 At hun tror hun må merke det som reklame så lenge hun skriver om diverse varer, til tross for at hun ikke blir sponset?🙄

Endret av Husfrua
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Husfrua skrev:

Kanskje hun ikke skjønner dette med reklame?🤔 At hun tror hun må merke det som reklame så lenge hun skriver om diverse varer, til tross for at hun ikke blir sponset?🙄

Det tror jeg også. Og så tror jeg kanskje hun håper på spons eller påskjønnelser av å fremsnakke de ulike det gjelder 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
15 minutter siden, Husfrua skrev:

Kanskje hun ikke skjønner dette med reklame?🤔 At hun tror hun må merke det som reklame så lenge hun skriver om diverse varer, til tross for at hun ikke blir sponset?🙄

Tror jeg også, men hun leser jo her inne så må ha fått med seg at det ikke er sånn merkingen skal foregå. 

Syns det er litt synd på henne men blir samtidig provosert av at hun ikke viser en anelse tegn til å forklare seg/slutte/forstå ting. At hun skyldte på de andre bloggerfruene for at hun ikke lenger er en del av dem var dråpen som gjorde at jeg tror hun aldri kommer til å forstå. Dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Husfrua skrev:

Kanskje hun ikke skjønner dette med reklame?🤔 At hun tror hun må merke det som reklame så lenge hun skriver om diverse varer, til tross for at hun ikke blir sponset?🙄

Jepp!! Hun tror nok det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan hun aldri gi cred til villapaprika for bildene hu legger ut? Siste innlegg på bloggen er tatt rett ut i fra innlegget til villa, så takker og takker hun for hvor flink folk synes hun er🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les siste innlegg på IG, så gå inn på bloggen. For dere som ikke vil gi klikk, så er den spennende reisen nytt gulv🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjøkkenkran, nytt gulv, nye jalla mille moi varer er spennende reiser.  Trist å være så opphengt i døde, materialistiske ting. Glad det ikke er meg, satser på virkelige reiser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En reise for meg, er med fly, båt eller tog. Bil også så klart. Er for pokker ikke et gølv! Kan ikke tenke meg mer harry enn MM, Kählervaser og putehelvette! Sann da fikk jeg det ut, og godt var det.

Endret av Pæddan
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

"Nå skal det skje noe nytt på gang", ja. Ikke rart hun kopierer tekster.

Høres rart ut å si at man skal ta noen med på en reise i gulvlegging :fnise:  men ikke diss Kahler-vasene da, jeg liker de :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, justcurious skrev:

"Nå skal det skje noe nytt på gang", ja. Ikke rart hun kopierer tekster.

Høres rart ut å si at man skal ta noen med på en reise i gulvlegging :fnise:  men ikke diss Kahler-vasene da, jeg liker de :ninuskapus:

Når man ser hvordan visse andre bloggere legger gulv kan man jo håpe at man har noe virkelig saftig i vente? Eller ikke. :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 21.51, Daisy_B skrev:

Oi, du mener faktisk at jeg var den av oss to som hadde en tynn argumentasjon. Jaha. 

Så hvis dette ikke handler om gleden av å henge ut noen, gleden over å le når noen tryner, spenningen ved å se hva det neste merkelige fremstøtet blir - men at det tvert imot bare er godt ment, at man ønsker å bidra til å opprettholde et skille mellom rett og galt, og at man ønsker å hjelpe bloggere som fint klarer å stå opp for seg selv... Hvorfor ikke heller bruke like mye tid og energi på å ta pedofile? Kunne det være mer nyttig? 

Jeg har ikke glede av å henge ut noen, eller le når noen tryner. Men selvsagt er det litt gøy å se hva det neste blir med folk som finner på litt i overkant spesielle ting. Og folk skal få gjøre som de vil uten at jeg bryr meg, så lenge det ikke går ut over noen andre. Går det ut over noen andre mener jeg man må si i fra, og det må også snakkes om sånn at andre heller ikke tenker at det er greit å gjøre det samme. Å stjele tekster fra andre som faktisk har lagt ned tid og arbeid på det er ikke greit. Og etter hva jeg forstår syns ikke bloggerne som har fått frastjelt tekster det er greit heller. Det å stjele tekster gang på gang er dårlig opplegg, og tyveri er tyveri. Og når man er voksen skal man holde seg for god til stjele, det er i alle fall min mening. Nå sier jeg ikke at det er greit å stjele som barn altså, bare at som voksen skal man i alle fall kunne klare å styre seg fra å ta ting man har lyst på. 

Så fordi det finnes pedofile skal man la vær å ta andre kriminelle..? De kan bare gjøre som de vil, så lenge det finnes pedofile fordi de må tas først? Eller hva er det du vil frem til med de to siste setningene dine? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Dristu skrev:

Jeg har ikke glede av å henge ut noen, eller le når noen tryner. Men selvsagt er det litt gøy å se hva det neste blir med folk som finner på litt i overkant spesielle ting. Og folk skal få gjøre som de vil uten at jeg bryr meg, så lenge det ikke går ut over noen andre. Går det ut over noen andre mener jeg man må si i fra, og det må også snakkes om sånn at andre heller ikke tenker at det er greit å gjøre det samme. Å stjele tekster fra andre som faktisk har lagt ned tid og arbeid på det er ikke greit. Og etter hva jeg forstår syns ikke bloggerne som har fått frastjelt tekster det er greit heller. Det å stjele tekster gang på gang er dårlig opplegg, og tyveri er tyveri. Og når man er voksen skal man holde seg for god til stjele, det er i alle fall min mening. Nå sier jeg ikke at det er greit å stjele som barn altså, bare at som voksen skal man i alle fall kunne klare å styre seg fra å ta ting man har lyst på. 

Så fordi det finnes pedofile skal man la vær å ta andre kriminelle..? De kan bare gjøre som de vil, så lenge det finnes pedofile fordi de må tas først? Eller hva er det du vil frem til med de to siste setningene dine? 

Hvis du tar en rask titt i denne tråden, vil du se at kopiering av innlegg fungerer som et påskudd for å rettferdiggjøre iherdig sladring. Det går på alt fra at bloggeren bruker Reebok for ofte, skriver som ei kråke, prater feil, oppdager kokosboller i en alder av 29, burde øve på å bli mer fotogen, skriver tullete innlegg når hun ikke kopierer, har dårlig stil når hun ikke kopierer - and the list goes on. 

Hvis moral og etikk er så viktig for folk her som de påstår det er, er det svært selvmotsigende å dyrke ondskapsfull sladder om alt mulig annet. Og med så mye tid og ressurser folk legger ned i å grave, dokumentere, spekulere og granske, så hadde nok disse samme menneskene kunne gjort underverker i kampen mot pedofile istedenfor kampen mot bloggeren som kopierer innlegg. 

Det er det jeg vil frem til. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun svarer de som kommenterer ganske så ufint, er vel bedre å være litt ydmyk og høflig med de som faktisk leser bloggen hennes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...