Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går fortalte bloggerfruene at hun er ute fordi hun kopierer tekster. Ine selv fortalte at hun er ute fordi andre snakker dritt. Men i dag er hun ute fordi hun ikke vil eksponere barna sine. Fikk vel litt lite sympati for den påståtte drittslenginga, så da måtte en ny grunn til. Lik seg selv hun Ine! Eller lik alle andre bloggere... Vanskelig å si.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hva skrev de?

Takk gud for sceenshot! 

De skrev: 

" Hva du velger å gjøre Ine er en ting, men ikke rakk ned på oss andre for å dele bilder av barna våres. Da må du ta med deg litt flere mammabloggere inn i innlegget ditt enn bare oss 6 resterende i Bloggerfruene.... samt noen flere snappgrupper med småbarnsmødre. Lykke til med å legge ned oss alle 👌🏻" 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt de fruene så veldig lenge og heller ikke fått med meg alt, men av det jeg har sett så er det Ine selv som har vært verst på eksponering av barna? Hun gikk jo i detaljer på sykdomsbildet til eldste blant annet...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er rart ikke Nouw reagerer og utestenger henne. De må jo ha blitt oppmerksomme på hvordan hun driver nå, etter ekskluderingen fra Bloggerfruene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være noe fryktelig galt tenker jeg. At hun enda overser hva hun gjør galt ved å beskylde andre for mobbing og eksponering av barn. Hun skaper seg noe så inni ........ Dette er flaut, jeg hadde ikke gått ut døra engang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Syns det er rart ikke Nouw reagerer og utestenger henne. De må jo ha blitt oppmerksomme på hvordan hun driver nå, etter ekskluderingen fra Bloggerfruene. 

Er så enig,hun får jo holde på hele tiden.Prøver å ødelegge for andre, for å redde seg selv. Den dama skulle ikke hatt hverken Instagram eller blogg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Eamane skrev:

Det må jo være noe fryktelig galt tenker jeg. At hun enda overser hva hun gjør galt ved å beskylde andre for mobbing og eksponering av barn. Hun skaper seg noe så inni ........ Dette er flaut, jeg hadde ikke gått ut døra engang.

 

36 minutter siden, Jennybella skrev:

Er så enig,hun får jo holde på hele tiden.Prøver å ødelegge for andre, for å redde seg selv. Den dama skulle ikke hatt hverken Instagram eller blogg

Herlighet, hun er verken bedre eller verre enn en viss Paprika dere driver å forsvarer. Alle er like kyniske, drar mobbekortet når det passer de og er like frekke som flatlusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Varma skrev:

 

Herlighet, hun er verken bedre eller verre enn en viss Paprika dere driver å forsvarer. Alle er like kyniske, drar mobbekortet når det passer de og er like frekke som flatlusa.

Jo når hun legger ut å ber folk slutte å følge dem fordi hun selv blir utestengt,det er lavmål, da er hun verre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jennybella skrev:

Jo når hun legger ut å ber folk slutte å følge dem fordi hun selv blir utestengt,det er lavmål, da er hun verre.

Da drar jeg favoritt argumentet til noen brukere ."Vi vet jo ikke hva som har skjedd, vi vet bare det som står på SoMe.  Alt annet blir spekulasjoner."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er så sinnsykt lei av disse bloggerene som bruker offerkortet med en gang de møter litt motgang. Virker bipolare alle sammen.

Det er så merkelig med tanke på at de deler alt og eksponerer seg selv så sinnsykt, men med en gang noen løfter en finger for kritikk så er det leserene det er noe gale med. De bloggerne som tjener penger på klikk respekterer da ikke kundene sine og jeg forstår ikke at det er mulig å være litt ydmyk og ta ting innover seg.

Den dagen blogglandia krasjer så vil de seriøst ha problemer. De setter seg selv på sin høye hest og det fungerer ikke i det normale liv.

Ser at Ine godkjenner en del kommentarer,hvor mange av dem er ironiske, men jeg tror dessverre ikke hun forstår det.

Hun fremstår så utrolig lite smart og korttenkt, hun som mange andre.

Men..kan noen oppklare en ting for meg..hva er greia med at hun har to forskjellige bloggadresser?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eamane skrev:

Så du mener Ine er mer troverdig med sine kopierte innlegg? Hvis du vil prate om paprikaen så kan du vel holde deg til den tråden istedenfor å starte brukerdebatt her? 

 

1 time siden, Eamane skrev:

Sammenligner du virkerlig disse to personene? Du er jo bare ute etter å være atal som vanlig. 

Slapp av! Hvorfor argumenterer du ikke som andre folk? Det er da ingen som mener at hun er mer troverdig, de er like lite troverdige begge to. Det er tydeligvis en del av bloggoppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Varma skrev:

 

Slapp av! Hvorfor argumenterer du ikke som andre folk? Det er da ingen som mener at hun er mer troverdig, de er like lite troverdige begge to. Det er tydeligvis en del av bloggoppskriften.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når hun gjentatte ganger har blitt konfrontert med kopieringen sin, og det også blir lagt ut på Internett av andre bloggere og i forum slik at alle kan lese om kopieringen hennes, så er det noe alvorlig feil når man bare fortsetter som før uten å stoppe. 

En normal reaksjon på å ha blitt avslørt og konfrontert med det man driver på med (og hun vet jo hva hun driver på med), hadde vært å bli flau og slutte med det. Nekte, Javel det hadde nok mange gjort, men man hadde sluttet med det. 

Ikke helt sammenlignbart kanskje, men jeg gikk på ung.skole med ei som løy absolutt hele tiden om alle mulige ting. Hele livet hennes var et nettverk av løgner. Da det ble avslørt og hun ble konfrontert benektet hun alt, men siden alle visste sannheten mistet hun alle vennene sine på skolen (en del av løgnene var ganske alvorlige). Hun byttet skole og hadde alle muligheter til en ny start ved denne skolen, men hun fortsatte å lyve og dikte opp historier. Akkurat som hun ikke klarte slutte eller ikke tok innover seg at hun ble gjennomskuet gang på gang. Føler litt det samme om Ine. Hun er jo avslørt, av stadig flere, men fortsetter likevel. Dersom man søker opp bloggnavnet eller hennes navn vil man kunne lese om henne og hva hun driver med. Det normale hadde vel vært å få fullstendig noia over å ha noe sånt knyttet til eget navn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...